جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۰ / ۰۷:۴۹
کد مطلب: 2766
۰

آخرین مهلت ارسال مدارک متقاضیان جذب هیئت علمی در دانشگاهها

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از مهلت سه روزه تا پایان وقت اداری سه شنبه 30 فروردین ماه برای ارسال مدارک ثبت نام کنندگان فراخوان سراسری مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم (بهمن ماه 89) خبر داد.
محمدرضا مردانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: افرادی که مدارک دکتری آنها کامل نباشد و مخصوصا مدرک دکتری خود را ارسال نکنند و بر مبنای رشته گرایشهای اعلام شده ثبت نام نکنند ثبت نام آنها کان لم یکن تلقی می شود. وی تعداد ثبت نام کنندگان فراخوان جذب هیئت علمی بهمن ماه 89 را 7 هزار و 143 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد تا کنون 3 هزار و 100 نفر مدارک خود را ارسال کرده اند که فقط یکهزار و 449 نفر از ارسال کنندگان دارای مدرک PHD هستند. رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم افزود: در فراخوان سراسری مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم در بهمن ماه 89 علیرغم اینکه فراخوان برای افرادی بود که دارای مدرک PHD باشند و بر اساس اعلام نیاز دانشگاهها ثبت نام کنند، مشاهده می کنیم که تعدادی از ثبت نام کنندگان هنوز دانشجوی دکتری هستند و در آخرین مراحل دفاع از رساله قرار دارند یا دانشجوی کارشناسی ارشد هستند. وی با بیان اینکه یکهزار و 449 نفر از افرادی که مدارکشان را ارسال کرده اند هنوز دانشجوی دکتری هستند به مهر گفت: در این مرحله فقط افرادی را به دانشگاهها معرفی خواهیم کرد که مدرک دکتری را به مرکز جذب اعضای هیئت علمی ارسال کرده باشند. مردانی افزود: از ثبت نام کنندگان فراخوان بهمن ماه برای آخرین بار می خواهیم که با مراجعه به سایت مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم و با استفاده از شناسه کاربری که به آنها اعطا شده است مدارکشان را به صورت فایل بفرستند و مخصوصا مدرک PHD خود را ارسال کنند در غیر این صورت به منزله انصراف تلقی می شود و ثبت نام آنها کان لم یکن تلقی می شود. رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم خطاب به روسای دانشگاهها نیز یادآور شد: مشخصات آن دسته از ثبت نام کنندگان فراخوان بهمن ماه 89 که مدارکشان کامل بوده است بر روی سایت مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم در قسمت دانشگاههای مربوطه قرار گرفته و دانشگاهها می توانند به این اسامی دسترسی پیدا کنند.
   
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
صعود به اورست 13 روز به طول مي انجامد، اما سقوط از آن فقط « 8 ثانيه ». ساختن روابط مدتها به طول مي انجامد اما از بين رفتن آن فقط در چند ثانيه!