جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ / ۱۶:۲۸
کد مطلب: 28041
۵۱
۵۵۲
عشق هاي بي‌ستاره

دختران و پسراني كه چشم بسته عاشق يک بازيگر، خواننده يا ورزشکار شده اند!

دختران و پسراني كه چشم بسته عاشق يک بازيگر، خواننده يا ورزشکار شده اند!
عشق هاي بي‌ستاره
بعضي دختر و پسرها عاشق يک چهره شناخته شده، مي شوند و نمي توانند او را فراموش کنند؛ به طور مثال، شايد شما هم دختران يا پسراني را بشناسيد که عاشق يک بازيگر، خواننده يا ورزشکار شده اند و حتي اين موضوع را مطرح کرده اند که قصد دارند با او ازدواج کنند. هرچند ممکن است اين موضوع از نظر بسياري از مردم خنده دار به نظر برسد و اين افراد را به سخره بگيرند اما بايد بپذيريم که آن ها واقعاً درگير چنين علايقي شده اند و بايد راهنمايي هاي لازم به آنها ارائه شود.

در ادامه توجه شما را به چند پيامک جلب مي کنم:

طرح مساله:
- دختري ۱۵ ساله هستم. مدتي است که به يک فوتباليست دل بسته ام، اما خودم از اين بابت راضي نيستم و مي خواهم اين عشق کذايي را فراموش کنم. لطفا راهنمايي ام کنيد.
- من پسري ۱۷ ساله هستم. به يک بازيگر خانم علاقه مند شده ام و فراموش کردنش برايم سخت است. قبل از او هم عاشق چند هنرمند معروف شده بودم. براي فراموش کردنش، بايد چه کار کنم؟

 
عشقي که به هيچ نتيجه اي نخواهد رسيد
بعضي دختر و پسرها به دلايل شخصيتي به ظاهر فردي از جنس مخالف شان دل بسته مي شوند.
اين دلبستگي فقط به دليل ظاهر و رفتارهاي ظاهري طرف مقابل به وجود مي آيد و اين افراد بدون هيچ شناختي از خانواده و شخصيت طرف مقابل، عاشق او مي شوند.
به طور مثال، فردي که عاشق يک مجري تلويزيوني مي شود در اين دسته از افراد قرار مي گيرد و اصطلاحاً دچار عشق هرسناک شده است يعني عشقي که به هيچ نتيجه اي نخواهد رسيد و ممکن است باعث ذلت و خواري آن ها هم بشود.


 شخصيت هاي وابسته و عشق هاي هرسناک
افرادي که دچار چنين عشق هايي مي شوند، نشانه هايي از اختلال شخصيت در آن ها ديده مي شود. معمولا اين افراد که شخصيت هاي وابسته اي دارند، به شدت نيازمند به توجه ديگرانند و اعتماد به نفس بسيار پاييني دارند.
اين جوانان در تخيل خود آن قدر به فرد مورد علاقه شان فکر مي کنند تا در ذهن شان ارزشمند شود و نيازهايي را که در گذشته در آن ها سرکوب شده است، دوباره بازسازي شود.


 افسردگي و کاهش اعتماد به نفس به خاطر عشق خيالي
جواناني که عاشق يک بازيگر يا خواننده مي شوند به دليل اين که در زندگي شان براي خودشان فردي را به عنوان پشتيبان نمي بينند، در ارتباط با ديگران شيوه انفعالي پيش مي گيرند. به کار گيري شيوه انفعالي و دوري از ديگران، باعث مي شود اين افراد بيشتر با عشق خيالي خود ارتباط برقرار کنند.
بيش تر شدن اين ارتباط خيالي منجر به وابستگي شديد فرد به فکر کردن درباره فرد مورد علاقه اش و کاهش اعتماد به نفس و احساس بي کفايتي در او منجر خواهد شد.
افرادي که احساس بي کفايتي در زندگي مي کنند و اعتماد به نفس پاييني داشته باشند، به احتمال زياد دچار افسردگي شديد هم خواهند شد.


 سرکوب اضطراب و اندوه با خيال پردازي
اگر افرادي که به عشق هرسناک دچار مي شوند، بخواهند از خودشان تعريف کنند براي پيدا کردن کلمه يا جمله اي در تعريف از خود با مشکل جدي مواجه مي شوند و همين عاملي براي افزايش اضطراب و اندوه آن ها مي شود.
اين افراد که رابطه شان با ديگران کمرنگ شده است، احساس مي کنند که در دنيا تنها هستند و ديگران آن ها را فراموش کرده اند. بنابراين به صورت افراطي، غرق در خيال پردازي مي شوند تا بلکه اضطراب و نگراني شان را در سايه خيال پردازي سرکوب کند.

 
آسيب هاي نداشتن ارتباط صميمي با اعضاي خانواده
در اين زمينه، پدر و مادرها بايد به اين نکته هم توجه داشته باشند که معمولا اين گونه افراد در دوران کودکي در خانواده هايي با روابط عاطفي بسيار سرد و سرزنشگر بزرگ شده اند. اين افراد به علت نداشتن روابط گرم و صميمي با اعضاي خانواده شان، نيازهاي عاطفي شان پاسخ داده نشده است و با فرار از اين احساسات بيان نشده، به دام افکار مزاحم مرتبط با روابط صميمي با ديگران مثل عشق هاي خيالي مي افتند.


 انتخاب الگوهاي نامناسب
يک نکته ديگر هم اين که بعضي افراد براي خودشان الگوهايي غير مناسب انتخاب مي کنند تا در زندگي شان به آن ها برسند. اين افراد که معمولا به بلوغ عاطفي نرسيده اند، عاشق يک هنرمند يا فوتباليست مي شوند و تمام ذهن و فکرشان را به او اختصاص مي دهند. با توجه به اين که فقط نکات مثبت او را مي بينند، او را نيمه گمشده خودشان براي خوشبختي تصور مي کنند تا حدي که گاهي از خواب و خوراک مي افتند.


*** راهکارهاي عملي براي مقابله با عشق خيالي
 
مديريت هيجانات و احساسات:
جوان ها مي توانند با کسب مهارت هاي بيان احساسات و ورزش کردن، هيجانات شان را تخليه کنند.
مديريت و کنترل هيجان، بهترين مانع در برابر درگيري با چنين افکاري است.

تغيير و بازسازي افکار غير منطقي:
جواني که به بلوغ فکري رسيده باشد با کمترين تفکري در مي يابد که چنين عشقي بي سرانجام است؛ بنابراين بايد کمي منطقي فکر کند و براي تغيير افکار غير منطقي اش تلاش کند.

بازسازي و تغيير الگوهاي ارتباط با افراد خانواده:
دختر يا پسري که رابطه عاطفي مناسبي با ديگر اعضاي خانواده اش ندارد، در معرض آسيب هاي زيادي در جامعه قرار مي گيرد. بنابراين همنشيني بيشتر و صحبت با ديگر اعضاي خانواده در فضايي صميمي مي تواند به فراموش کردن چنين عشق هايي کمک کند.

بالا بردن اعتماد به نفس و توجه به نکات مثبت خود:
فردي که اعتماد به نفس بالايي دارد، هيچ گاه دچار عشق هاي هرسناک و بي سرانجام نخواهد شد. بنابراين توانايي هاي تان را باور کنيد و فقط به کمبودها و نقاط منفي تان فکر نکنيد.

پر کردن اوقات فراغت:
برنامه ريزي براي پر کردن اوقات فراغت با کارهاي مورد علاقه، باعث رضايت بيشتر شما از زندگي مي شود. همچنين فرصت سفر به دنياي خيال را از شما مي گيرد. شما مي توانيد براي پر کردن اوقات فراغت تان با دوستان مناسب ارتباط بيشتري برقرار کنيد.


يادگيري تکنيک توقف فکر در هنگام يادآوري افکار مزاحم:
براي جلوگيري از شروع افکار مزاحم، بايد از موقعيت هايي که باعث ايجاد افکار مزاحم مي شود اجتناب کنيد.
همچنين به محض يادآوري و شروع افکار مزاحم، وضعيت خودتان را تغيير دهيد؛ به طور مثال، از اتاق تان خارج شويد. همچنين از تماشاي برنامه ها و عکس هايي که شما را به ياد هنرمند مورد علاقه تان مي اندازد، اجتناب کنيد.

رابطه تان را با خداوند تقويت کنيد:
درددل با خداوند و طلب کمک از او به شما کمک مي کند راحت تر از اين افکار رهايي يابيد.
توجه داشته باشيد که تنها با ياد خدا، دل ها آرام مي گيرد. تشرف به مکان هاي مذهبي و تلاوت قرآن کريم هم به آرامش روحي شما منجر خواهد شد.

 
 
دکتر هادي صدري
مشاور خانواده
مرجع : روزنامه خراسان
سحر
Romania
من دختری ۱۶ساله هستم حدود یک سال پیش به یک بازیگر زن خارجی به شدت علاقه مد شدم طوری که دوس دارم برم حتی برای یکبارهم شده اورا ببینم البته من از بچگی یکم خیال پرداز بودم.یکمااا اما الان بعداز این قضیه غرق در دنیای مجازی خودم شدم حدود یک ماه است که من فیلمهایش را ندیدم ونسبت بهش بی تفاوت شدم یعنی خودم خواستم چون کنکورم نزدیکه و معدلم اومد پایین عواملی تو زندگیم به وجود اومد که باعث شد چشمام به روی زندگی حقیقی باز بشه ...پرخاشگری با والدینم..ازدست دادن دوستان...افت تحصیلی شدید..حالا دارم کم کم از ذهنم میندازمش بیرون در ذهنمو به روی دنیای مجازیم بستم اما چیزی که ازارم میده اینه که به هیچ عنوان نمیتونم فراموشش کنم یه دفعه ناخوداگاه تصویرش یا صحنه هایی از فیلمش میاد تو ذهنم اما خیلی کمتر شده وهمین امشب میخوام باخونوادم برم امامزاده وفردا روانشناس برام دعا کنید تاا فراموشش کنم
یاسین
Iran, Islamic Republic of
منم عتشق اما ماکی شدم ب حدی ک شبا میخوام بخوابم برای بهش نرسیدن ناراحت میشم😞
Wooolf
Iran, Islamic Republic of
منم عاشقش شدم ولی بهتره فراموشش کنیم چون دوست پسر داره 😭.
Romania
سلام من عاشق شدم ولی اوازدواج کرد
Iran, Islamic Republic of
سلام حالا خوبه تو عاشق زن شدی من عاشق مرد شدم ولی عاشق یه زنم شدم شبنم قلی خانی تو خیلی واست مهم شده اصلا بهش فکر نکن اگرم اومد تو ذهنت بهش بخند نزار فراموش شه وگرنه تباه میشی راستی انشالا داخل کنکور موفق بشی
Iran, Islamic Republic of
من هم عاشق بودم ولی قید زدم
مریم احمدی
United States
تو الآ در 16سالگی عزیزم کنکور می دی .
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان من عاشق آقای.........شدم و 11 سالمه و داخل تهران نیستم ایشون هم بازیگر هستن منم به بازیگری علاقه دارم اهل خدا هستم ازش میخام که ترکش کنم ولی نمیشه ولی این روزا خیلی زیاد طرفدار دارن و خیلی خوشیپن و خوش صدا فقط 1دونه آهنگ خونده که اونم دارم و سعی میکنم گوش ندم ولی داخل اوقات فراغت بهش فک میکنم و اسمشو داخل گوگل سرچ میکنم لطفا راهنمایی کنید ترکش کنم ممنون.
Iran, Islamic Republic of
منم همینطور و از راهنمایی هايي که کردی منظورت رو فهمیدم
انشاءالله که هر دو مون درست بشیم
نفس
Iran, Islamic Republic of
احساس میکنم اونی که من عاشقشمو میگی از اونجایی فهمیدم که گفتی فقط یه دونه اهنگ خونده ایا اسمش ...روزبه حصاریه؟
من انقددددد تو فکرشم که نگو نپرس عشق ندارم کع باهاش ازدواج کنم اما از وقتی فیلم بچه مهندس ۳رو دیدم همش تو فکرشم قبلنا ازش بدم میومد چون فیلم های افسرده زیاد بازی میکرد و من هیچ وقت بهش اهمیت نمیدادم حتی وقتی فهمیدم روزبه حصاری داره بچه مهندس ۳رو بازی میکنه کلی عصابم خورد شد اما کم کم رفت تو مخم اون واقعا خوب بازی میکردم اصن نمیتونم اهنگشو گوش ندم ایا اون بازیگری که تو گفتی روزبه حصاریه
همونه که نفس جان جوابشو داد
Iran, Islamic Republic of
نفس جان کاملا درست گفتی من عاشق همونه که گفتی بودم ولی الان ۴ماه ترکش کردم و وقتی اسمش میاد کاملا به هم میریزم و ازش متنفرم...ما که ازش بدمون میاد ایشالا تو بهش برسی ما که چیزی نشیدیم ولی همین مرد باعث شد غرورم بشکنه و خش دار بشه و چند روز اصلا حالم خوب نبود..اان به طور کامل ترکش کردم و به خودم قول دادم دیگه دل نبندم..با خودم گفتم چقدر اهنگ غمگین گوش بدم..چقدر گریه کنم..الان اصلا تو فازش نیستم بلکه ازش متنفرم
Iran, Islamic Republic of
چند سالته؟ اخه روزبه ۳۲ ساله هست
m
Iran, Islamic Republic of
منم درست مثل تو شدم ولی امیدوارم اقت تحصیلی نکنم
رسول
Iran, Islamic Republic of
ممنون عالی بود
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام من تازگیا عاشق یک بازیگر زن معروف شدم هر روز بهش فکر میکنم اصلا نمیتونم از فکرش بیام بیرون موزیک های غمگین هم خیلی گوش میدم برای همین بیشتر به فکرش میفتم من یک بار دیگه هم دچار این حالت شده بودم ولی بعد از یک ماه تونستم فراموشش کنم ولی باز تازگیا دچار عشق به یک بازیگر دیگه ای شدم اون سنش از من خیلی از من بیشتر ولی نمی دونم چیکار کنم لطفا اگه کسی پیشنهادی برای من داره کمکم کنه.درضمن من 16سالم هست
kiarx
Iran, Islamic Republic of
منم کاملا مثل توام شونزده سالمه و عاشق کسی شدم که یه بازیگر وخواننده ای شدم که ده سال ازم بزرگتره
آوا
Iran, Islamic Republic of
من از همه بد ترم من عاشق کسی شدم که 24سال از خودم بزرگتره
فاطمه
United Arab Emirates
منم همینطورولی سن یه عدده عزیزدلم تلاش کن بهش برسی....هیچ کاری نیست که باتلاش آسون نشده باشه....منم درتلاشم که به کسی که میخوام برسم
۰۰۰
Iran, Islamic Republic of
عزیزم درسته با تلاش به چیزایی که میخوای میتونی برسی ولی فرض کن عاشق برد پیت شدی چجوری میخوای بررسی؟؟بعضی چیزای هر چقدم تلاش کنی نمیشه رویا پردازیه
سارا
Iran, Islamic Republic of
خیلی بچه و نادانی دوست عزیز.
m
Iran, Islamic Republic of
منم همینجور امیرحسین آرمان من دچار افسردگی شدم بخاطر اعتماد به نفس کم و حرف های اطرافیان
m
Iran, Islamic Republic of
من افسرده شدم چیکار کنم من خیلی خیلی درس خون کلاس بودم ولی امسال بخاطر شرایط کرونا و این طرفداری فکر کنم نمراتم بیاد پایین لطفا یکی کمکم کنه
سونیا
Iran, Islamic Republic of
مثل من😒😔😔😔
Iran, Islamic Republic of
دقیقا منم مثله تو هستم ۱۵ سالمه و عاشقه پسری شدم کع ۱۱ سال از من بزرگتره (در واقع پدر و مادر من هم ۱۱ سال تفاوت سنی دارند😊)
Iran, Islamic Republic of
بر عکس تو من عاشق مردی شدم که ۲۱ سال از من بزگ تره
میدونم هیچوقت بهش نمی رسم واگرم مو قعیتسم پیش بیادم نمی تونم باهاش ازدواج کنم چو تفاوت سنی خیلی زیاد داریم ولی بازم خیلی بهش فکر می کنم حتی اسمش رو با تیغ به زبون کره ای نوشتم
یه بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
من خودم عاشقه یه فوتبالیست خارجی هستم که از من ۱۱ سال بزرگتره ولی نمیتونم هیچ کاری بکنم و افسرده هم شدم. خواهش میکنم از این حرفای چرت و پرت نزنید چون به گوش عاشقای واقعی نمیره.
یه بنده خدای دیگه
Tajikistan
کاملاً موافقم
یه بنده خدای دیگه دیگه
Iran, Islamic Republic of
منم همینطور....
الناز
Iran, Islamic Republic of
منم عاشق سینا درخشنده شدم
Iran, Islamic Republic of
چچچچچچچچچچی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من عاشق سیناام
M.R.L
Iran, Islamic Republic of
موافقم😣
علی
Iran, Islamic Republic of
منم عاشق یه بازیگرم که 13سال از من بزرگتره
آدم منطقی
Iran, Islamic Republic of
بابا اصلا فکرتون و رو درگیر این چیز نکنین عاشق نشین طرفدارش بشین من خودم طرفدار چهار آتیشه سردار آزمونم
به خدا این عشق تهش هیچی نیس با طرف ازدواجم بکنین دو ماه بعد طلاقتون میده تازه اگه مثل من طرفدار ساده باشین بیشتر بهتون خوش میگذرد اینجور افسرده نمیشین
Iran, Islamic Republic of
آخ نگو که دیوونه سردار آزمونم
_Setayesh
Iran, Islamic Republic of
دقیقا منم عاشق سردار ازمونم لعنتی انگار مهری مار داره نمیتونم از فکرش درام کمکم کنید نمیدونم میخوام برم دستشویی میاد تو ذهنم میخوام برم درس بخون میاد تو ذهنم از زمان جام جهانی ۲۰۱۸ عاشقش شدم الانم که فهمیدم رل داره دیگه دارم نیمیرم افسر ه شدم
Iran, Islamic Republic of
واقعا‌که
Sara
Iran, Islamic Republic of
خب بیا به دلمون بگو عاشق نشو😐💔😂
Iran, Islamic Republic of
خیلی درست میگه طرفدار بودن بهتر از عاشق بودن
بهش نرسی بهتر یا هر جا بگی طرفدارشم ؟
...
France
دلم میخاد ولی نمیتونم
بهار
Iran, Islamic Republic of
من عاشق یکی شدم از من 23 سال بزرگتره بازیگره
یاسمن
Romania
دقیقا من اینقدر عاشق یه خواننده خارجی شدم که تو خیالم باهاش زندگی میکنم
غزاله
Iran, Islamic Republic of
اهوم منم دارم تو خیالاتم باهاش زندگی میکنم عین تو درکت میکنم
Iran, Islamic Republic of
دقيقا عين من
Iran, Islamic Republic of
منم اسمش کیم نامجونه
محمد
Iran, Islamic Republic of
اره واقعا😭
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام همدردای خودم من یه ماهه عاشق یه بازیگر زن خارجی شدم که ازم ده سال بزرگتره این راهکار هارو که شما گفتین تو کت دل یه عاشق نمیره واقعا از اینکه نمیتونم بهش برسم افسرده شدم کنکور هم دارم، خودم اینجام دلم پیش اونه کارم شده خیال پردازی،خانوادمم میگن چند وقته یه جوری شدی.ولی نمیتونم بهشون بگم چون مسخرم میکنن واقعا دیوونه شدم در ضمن ۱۸ سالمه
Houman
Iran, Islamic Republic of
دقیقا منم همینطور هستم . این مطلبی که توی سایت نوشتین تو کت عاشقا نمیره . من ۲ روزه که اینطوری شدم و پیشنهاد میکنم که سعی کنین به آرزوتون برسین . من هم کلی برنامه برای جوونی و عشقم دارم.
Iran, Islamic Republic of
موافقم
amin
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان
من عاشق یک بازیگر خانم ترکیه ای شدک که 9 سال از من بزرگتره.چند روز اول نابودشده بودم و دیگه اشتها نداشتم و حوصله کسیو نداشتم.میشنستم تو اتاقم و آهنگ غمگین میزاشتم و عکساشو نگاه میکردم.لبته من خودم هم ترک هستم.ولی بعد گفتم یا خدا تو کمکم کن.وضعم جوری بود که تو 20 روز 2 کیلو از وزنم کم شد
از وقتی که از خدا میخوام کمکم کنه حس خوبی پیدا کردم و امیدوار شدم که در آینده ای نزدیک به خواسته ام میرسم .خواستم اینو بگم که دوستان نا امید نشید حتی اگر خیلی خیلی با فرد مورد علاقه خود از هر نظر فاصله دارید هیچ اشکالی ندارد.فقط امیدتون به خدا رو از دست ندید هیچ وقت از دست ندید.من خودم 16 سالمه.موفق باشید
النا
Iran, Islamic Republic of
درکت می کنم من هجده سالمه وبه شدت عاشق احسان علیخانی هستم اون قدر که به کسی جز اون فکر نمی کنم
Iran, Islamic Republic of
تو اینیستا بهت جواب داد ؟
Iran, Islamic Republic of
وا احسان عليخاني 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 نه بابا 😂 نظر منو ميخوايي كلا از زندگي صرف نظر كن با اين انتخابت 😂 ولي دركت ميكنم اما احسان عليخاني ارزش نداره كه
رزا
Iran, Islamic Republic of
احسان علیخانی عشقه.. احسان جان خیلی خیلی دوست دارم، امیدوارم هر چه زودتر همو ببینیم که جز آرزوهای اصلیمه.. عاشقتم.. خوشتیبه بامعرفته مهربون...
Iran, Islamic Republic of
ای‌خاک😑
هانيه
Iran, Islamic Republic of
سلام
كاشكي به جاي نااميد كردن راه حل مي دادند
اما اينو ميدونم كه زنه ساعد سهيلي ازش 6سال بزرگتره
با تلاش و اميد به خدا با يه عشقه خالصانه و صادقانه جلو بريد
يه جمله هست كه ميگه اگه دنيا تحمله عشقو نداره دنيا رو تغيير بده
Ghazal
Iran, Islamic Republic of
دوستان هرکسی شماره متیو مک کانهی و ویگو مورتنسن رو داره بهم بده لطفا من بدجور روشون کراش دارم بدجور میخوامشون 😍😍😂😂😉
Iran, Islamic Republic of
دقیقا اره بنظرم اگه عشق واقعی باشه مهم تره پس برای چی اسم یع فیلم عشق حرف حالیش نمیشه هست
من الان خودم عاشق یه خواننده کره ایم هرشب با اهنگاش گریه میکنم
ولی وقتی فکر میکنم میبینم این همه ایدل با انسان های ساده ازدواج میکنن منم
میتونم از اونا باشمو دارم سعی میکن بورسیه برم کره و ببینمش حتی دارم زبون
مادریش رو هم یاد میگیرم
امیر
Iran, Islamic Republic of
خواهر گلم اسم اینو شیفتگی بزارید نه عشق.
واقع نگر باشید.

اصلا همون خواننده کی پاپ رو تصور کنید که باش ازدواج کردید . فکر میکنید چقدر پیشتونه؟ اینا زندگیشون رو با نمایش دادن به مردم میگذرونن .

اینو اومدم بگم چون خواهر خودمم همین مشکلو داره
Iran, Islamic Republic of
دقیقا اصلا چجوری واله و شیدا میشین؟کراش بزنین ولی دیگه عشق؟؟این احساس عشق نیست
Iran, Islamic Republic of
از این خیال بافیا نکنین اخه تو چجوری میخوای به بازیگر سرشناس معروف خارجی بررسی و باش ازدواجم بکنی؟هر چقد تلاش نمیشه یه چیزای هست که این جوری نمیشه
Iran, Islamic Republic of
اره منم مثل تو باش یه فوتبالیست شدم ولی این حرفا منو بیشتر افسرده میکنه
United Arab Emirates
نه منم عاشق یه فوتبالیس شدم ولی من اونو شبکه های دنبال میکنم و همیشه امید دارم بهش میرسم من به خاطر اون به کلاس ووشو می رم تا به مسابقات کشوری دعوت شم تا مشهورشم و مثل اون بشم درسته من پانزده سالمه و اون دوازده سال ازم بزرگترا ولی من دوستش دارم
هانيه
Iran, Islamic Republic of
سلام
اينده ي اين كشور دسته ماس به نظرم عشق وسعتش بزرگ تر از اين حرفاس كه بشه توي ديدار خونه به خونه خلاصه بشه
اين داستان يه زاويه ديده ديگه از عشقه
هانيه
Iran, Islamic Republic of
سلام
يه جمله...
اگه دنيا تحمله عشقتو نداره دنيا رو تغيير بده
دلارام
Iran, Islamic Republic of
جمله عالیی بود
Romania
من دیگه به پسرااعتماد ندارم اون بهم خیانط کرد
هانيه
Iran, Islamic Republic of
دقيقا
راه حل چيه واقعا؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
وااااقعا اینا حس های زودگذر وبچگونه هستن به اطرافتون فک کنید از بس نپختین تجربه ندارین.من خودم عاشق چندتا از بازیگرای ترکیه ای بودم .همشون میگذره فقط از جلو چشتون دور کنید.بخدا انقد احساسی میشید و یه محبت جنس مخالف احتیاج پیدا میکنید که اخرش اطرافتون عاشق یکی میشید ونمیتونید عاقلانه رفتار کنید اونجاست که یا خریکی نامرد میشین یا تااخرش از عشقش میمیرید یاهم شکست میخوریدبه طلاق میکشه .ولی ولی اخرش محکمتراز همه میشه دلتون ولی ارزششو نداره عمرتون روحیتون اعتمادتون هیچی میشه.به تنهایی پناه میبرید.پس چیه دور کنیدو سرگرم خودتون بشید بیشتر یه حدف بزاریدجلوتون مثل خوشگل کردن اندامو هیکل.و روحیه اخلاق .که عشق خودش التماستون میکنه چرا شما یه ادمی نباشید که مثل بازیگرا دورتون خواطر خواهتون زیاد بشه.خودتونو نبازید با این کارای بچگونه .سنی ندارم ۲۲.ولی پیر روزگارم
Iran, Islamic Republic of
سلام. از لحن حرف هاتون احساس میکنم که پسر هستید. منم مثل شما فکر میکردم و شکست های سختی خوردم. مخصوصا اون نیاز به محبت جنس مخالف اما این رویا ها روزی از بین میره و ما به خودمون میایم و میبینیم هیچی نداریم و همش در رویاهامون غرق شده بودیم. واقعیت همینه و باید به ایندمون فکر کنیم و برای رسیدن به هدفمون تلاش کنیم و اونوقته که باید برای شریک زندگیمون تصمیم بگیریم.
مهرام
سلطانی
Iran, Islamic Republic of
منم عاشق یه فوتبالیست شدم ۱۳ سال ازم بزرگ تره ولی من مطمئنم بهش میرسم .
Iran, Islamic Republic of
منم عاشق یه فوتبالیستم من تقريبا 19سالمه و اون 25 نمیدونم این حسم واقعیه یانه ولی احساس میکنم اگه نباشه نمیتونم زندگی کنم هروقت میخوام برم ببینمش نمیشه واقعا نمیدونم چیکارکنم😔😔
Iran, Islamic Republic of
عزیزم اگ وقتی چشماتو میبندی اونو میبینی پس عاشقشئ
sara
Iran, Islamic Republic of
هیییی من اینجوریم مثلا اسم.شخصی میاد مثل ایشون هس قیافش میاد جلو چشمم😭😍😍
یه دختر
Iran, Islamic Republic of
ببین عزیزم منم کوچیکتر که بودم مثل تو بودم
راست میگی این چیزا واقعا قابل فهم نیس واسه ادمایی مثل تو
به نظر من یهویی نمیشه فراموش کرد طرفو...ولی دور از علاقت ببین واقعا این ادم مناسب تو هست یا نه
یکمی دور از علاقت به صفت هایی که خوب نیستن و اونا رو داره فکر کن نه صفتای خوبش....شاید الان بگی هیچ صفت بدی نداره ولی واقعیت اینه که هیچ کس خوب صددرصد نیست
یکم به زندگی و آینده ای که خودت تنها و بدون اون میسازی فکر کن
فکر کن هیچ وقت قرار نیست که اونو حتی از نزدیک ببینیش
ایا واقعا تا اخر میخوای افسرده باشی؟؟؟
هرچند اینا راه حل های الان تو بود چون بزرگ شی این مشکل خودبه خود حل میشه
موفق باشی
M.R.L
Iran, Islamic Republic of
سلام M.R.Lهستم حرفاتون توبه اما ن برا من من خودم یک ساله به یه دختر خارجی بازیگر علاقمند شدم که هم سن منه یعنی17سالشه و یه رفیقم دارم که کلی راهنماییم کرد ولی فایده نداشت اهنگای غمگینم که شده جزو ستاره دارها
حرفاتون خیلی عالیه ولی اگه اونی که عشقش واقعی باشه این حرفا براش معنی نداره
هیچ کس به خانوادش نمیتونه حرفی بزنه چون مورد تمسخر قرار میگیره فایده نداره که
آخرای این عشقا هم تیغ،مرگ،سیگار،قلیون
امیدوارم حالمو درک کنین چون عوض بشو نیس
اهنگ هم فقط ایمان نولاو و مهراب و معراج😢
عشقم فق
Iran, Islamic Republic of
من عاشق بازیگر خارجی مدر شده ام بنام :ونت ورث میلر که در فیلم فرار از زندان رر نقش مایکل اسکافیلد است،من چندین ماه هست که عاشق این بازیگر هستم.دارم به عشق او انگلیسی یاد میگیرم.اون رویای شبهای منه.تنها فکر افکار من اونه،خدا وکیلی هر شب دارم خوابشو میبینم،خواب های تلخ درباره او،مثلا دیشب دیدم که به ایران آمده و من هدیه ای برایش خریدم و آن هدیه که رو یخچالی بود و وروش عکس چند تا قلب بود من هم اونو هی گم میکردم و هرس میخوردم توش ماشین کنارش نشست مو دست مو انداختم دور گردنش همون وقت بود که هی و از خواب بیدار شدم و میخواستم جلو مادرم گریه کنم.خیالم آینه که باهاش زندگی کنم لب ساحل و لب دریا زندگی ام را ادامه بدم.امروز اما
خواهشا فقط کسی که میتونه درک کنه بخونه
غزاله
Iran, Islamic Republic of
کاملا درکت میکنم الان وضع منم مث تو بابا یارو طرف میاد اینستامم چک میکنه هنرپیشه امم ولی کاملا حق داری تو هم😔😔✋
ماروسا.
Iran, Islamic Republic of
من هم عاشق ونت ورث میلر هستم و دقیقا همین حال رو دارم.
تارا
Iran, Islamic Republic of
سلام.من عاشق سه تا بازیگر شدم.هر سه تا عشقو بعد چن ماه فراموش کردم بدون گریه و زاری کسی هم نفهمید.ولی الان عاشق ونت ورث میلر شدم این یکی رو انقد دوس دارم که مجبور شدم به همه بگم.اولین کسایی که فهمیدن هم دوستام بودن به اونا خیلی راحت گفتم چون حس کرده بودم خودشونم یه همچین حسی دارن.بعد یه مدت هم خانوادم.نمیگم این چیزا آسیب نداره اتفاقا انقدر تو فکرشم همه نمراتم اومده پایین خیلی وقتا افسرده میشم از دوریش.ولی اگه این چیزا رو الان تجربه نکنیم پس کی تجربه کنیم.من سه تا عشق قبلیمو فراموش نکردم اونا خودشون فراموش شدن پس این راهکار ها جواب نمیده بزور نمیشه کسی رو از خیالت بیرون کنی.تازه من مطمعنم به ونت نمیرسم.چون 33سال ازم بزرگتره و هم جنس بازه.ولی اگه یه روز دیگه عاشقش نباشم بازم طرفدارش میمونم.
Iran, Islamic Republic of
سلاممممم من یه مذکرم نمی خوام مزاحمت بشم فقط می خوام یکبارهم شده با ونتورث میلر حرف بزنم اگه شمارشو داری بهم بده لطفا خانومییییی
هونیاهستم ۱۸ سالمه
Romania
میشه اسمتوبگی
عاشق
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم به
Men
Iran, Islamic Republic of
عمو راه حل شما اینکه از این درد رها شوید اینه اول بازیگران خارجی و یا افراد مشهور اکثرا فاسد هستند و شما یک روی سکه رو میبینید باید به پاکی اون پی برد و برای اثبات باید تمام فیلم های هالیوودی این شخص رو ببینید .که حتما دارای سکانس هایی از رابطه نامشروع دارند ایا شما میتونید عاشق یک هرزه شوید.خوب معلوم است جوابتان خیره.باید نقاط عیب ان را جستجو کنید تا از چشم شما بیفتد . موفق باشید
هی)
Greece
شمام اول درست صحبت کردن رو یاد بگیرید شما بدون اینکه اون شخصو بشناسید بهش لقب هرزه دادید،
درسته من یا امثال من با دیدن این فیلمها یا هر چیز دیگ عاشق اون شخص میشن ولی اینا به خودشون مربوطه حتما یه چیزی در اون شخص دیدن که باعث دلگرمی قلبشون میشه
چرا وقتی خوبی های طرف هست بریم بدیاشو ببینیم
(مثلا الان ممکنه یه نفر عاشق یه خواننده باشه تقدیرو چه دیدی شاید بهش رسید) یکم ذهنیتتونو گسترش بدین دنیا و روزگار عجیبتر از این حرفهاست فقط کافیه بخوان تا بهش برسن
حتی وضع پایین ترین فرد جامعم اگ عاشق یه خواننده یا هر چیزدیگ(که خارج از کشوره) بشه میتونو با درس خوندن و بورسیه گرفتن و کلی راهی که خودش باید تصمیمشو بگیره میتونه برسه.
Iran, Islamic Republic of
تنها راهکار که جواب میده همینه
منم عاشق شدم افسردگی گرفتم اونم چندسال این بهترین راهه
غزال
Iran, Islamic Republic of
آقا من دارم برای عشقم ویگو مورتنسن فیلم نامه می‌نویسم هرکسی میگه نمیشه نمی‌رسی غلط کرده چون پسرش منو لایک می‌کنه و یه روزی بهش میدم فیلم نامه رو و می‌فرستم واسش چون من عاشقش هستم ویگو عشق منع 🥰🥰⁦❤️⁩💜
Iran, Islamic Republic of
خدایا شفا بدع
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره اونا فرهنگشون فرق داره:/
هانيه
Iran, Islamic Republic of
سلام
اخرش خوبه عشقو دسته كم نگير
كاش راهنمايي بود اينطور بهتره
من خودم با مامانم صحبت كردم مامانم تشويقم كرد اولا خجالت ميكشيدم ولي بعد كه بش گفتم خالي شدم چون از طرف ديگه من به دوستام در مورد هدفم چيزي نگفتم و داشت عزابم ميداد ولي فهميدم اين درسته كه به جز محرمت به كسي نگي چون دزد ارزوت ميشه
زهرا
Iran, Islamic Republic of
من نوزده سالمه. یکسال هست عاشق یه بازیگرمردکه حدود بیست سال ازم بزرگتره شدم. واقعا دوستش دارم. فراموش کردنش برام راحته اما دوست ندارم فراموشش کنم. چهره ی خوشگلی هم نداره اما واقعا ادم دوست داشتنی و تو دل بروئیه. باور کنید برام معضلی شده. از یک طرف میخوام فراموشش کنم ولی از طرف دیگه خیلی خیلی دوسش دارم و نمی خوام فراموشش کنم. آخه اون کسی هست که همه چیزایی رو که من میخوام در وجودش هست. نمی دونم شاید بهش گفت عشق واقعی. چون از ته ته دلم دوستش دارم. تورو خدا یه چیزی بگید که بتونم فراموشش کنم. دوماه پیش به مدت دوهفته سفر رفته بودم. تو این دوهفته راحت فراموشش کرده بودم. به طوری نسبت بهش کاملا بی تفاوت بودم. اما بعد از اینکه از سفر برگشتم با اینکه کاملا بهش بی تفاوت بودم اما بازم رفتم سراغ فیلمهاش و دوباره محبتش ذره ذره تودلم افتاد. اااای خدا چیکار کنم....بااینکه فراموشش میکنم و محبتش کمرنگ میشه دوباره میرم سمتش. یکی به دادم برسه بگه چیکلر کنم؟ خواهش میکنم راه حل های تکراری بهم ندید. من مشکلم اینه که چجوری بشه دیگه بسمتش نرم؟؟؟؟
ali
Satellite Provider
به حرف های اینا گوش نکن من خودم به هرچی خواستم رسیدم اگه کسی بخواد به چیزی برسه میتونه بهش برسه فقط باید تلاش کنی تا به اون چیزی که میخوای برسی شاید باور خیلی ها نشه ولی من تونستم به عشقم برسم اون کسی هم که میگم یه شخصیت معروفه شاید خیلی هاتون بشناسینش چند بار دیدمش و باهم رفیتیم گردش اینستاگرامشم دارم همیشه باهم حرف میزنیم
خواستن توانستن است هر انسانی اگه بخواد و تلاش کنه به هرچی بخواد میرسه غصه نخورین کمی اراده داشته باشین به هرچی بخواین میرسین
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
برادر شما که راست میگی بیا پی وی ببینم چی میگی
یک نفر
Iran, Islamic Republic of
خخخ
این حرفتون واقعا عین واقعیه
یک نفر
Iran, Islamic Republic of
ببخشید غیر واقعی هست
Iran, Islamic Republic of
من پسری هستم شانزده سالمه من هم عاشق بازیگری شدم که ۱۸سال ازم بزرگتره ولی اگ تلاش کنم بهش میرسم خدا خودش توی قران گفته که هر کسی برای چیزی تلاش کنه قطعا بهش میرسه قسمت فقط یک حرفه لطفا اسم هرزه و... روی افراد مشهور نگذارین در ضمن دوست عزیزم من کاملا با حرفات موافقم و قبولت دارم سن و شغل و جایگاه اجتماعی مهم نیست تلاش و عشق پاک مهمه نه عشق حوسی و دمدمی و خیال پردازی میخوام بگم اهای اونایی که میگن ازدواج با افراد مشهور دروغه و نشدنیه این فکر کاملا غلطه و من به هیچ وجه قبولش ندارم با تشکر از نظر خوبت دوست عزیز
Iran, Islamic Republic of
ببین همون‌ادم‌مشهور گوه هم حسابت‌نمیکنه😃
yas
Iran, Islamic Republic of
میتونم بپرسم چجوری بهش رسیدید؟
Iran, Islamic Republic of
طرف کیه؟
زهرا
Iran, Islamic Republic of
منم همینطور اونیکه عاشقشم ازم ۲۰ سال بزرگ تره ولی دیگه چیکار میشه کرد
mkt
Iran, Islamic Republic of
این گزارشی که نوشتین فقط به جوانان مربوط میشه نه نوجوانان.زیرا 99% نوجوانان به یک بازیگر یا خواننده ایده آل علاقه دارن و این کاملا طبیعی است.یک نوجوان کمال گرا و به دنبال مد و زیبایی، تمام این خصوصیات را در یک خواننده پیدا میکند و برای خودش از آن شخص یک "بت" یا به اصطلاح آیدل میسازد. جدا از این که خواننده مورد علاقه اش با کلی میکاپ و هزینه روی استیج حاضر شده!
به نظر بنده و هر روانشناس دیگری هیچ اشکالی ندارد که نوجوانی از خواننده یا بازیگری خوشش بیاید اما باید مراقب باشد که فقط در حد خواننده مورد علاقه اش باقی بماند و نه بیشتر! خود من چند سال قبل از یک خواننده خوشم اومده بود و برای اینکه عشقم را نشان بدهم از او با فرستادن گل و شرکت در کنسرتش حمایت میکردم.یک فن واقعی بودم :) اما حد خودتونو بدونین و سعی نکنین با سماجت موجب اذیت و آزار او شوید. اینطوری شاید مورد تشکر و احترام او هم قرار گرفتین. موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
منم خیلی سنم کنه ولی عاشق یکی شدم که خیلی ازم بزرگ تره همیشه حسرت میخورم همیشه به فکر شم عشق من خواننده است اسمم رهاست
هی)
Greece
فن بودن و دوست داشتن دو تا دنیای متفاته دوست عزیز.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا با حرفت موافقم
😊😊😊
Iran, Islamic Republic of
بنظرمن فقط تلاش تلاش تلاش
من خودم میخوام بازیگر شم خانوادم بشدت مخالفن
ولی من دســــــــــت بردار نیستم تلاش میکنم تا به اون چیزی ک عاشقشم و لایقش هستم برسم
شماهم خودتون اصلا ناراحت نکنین به چیزای خوب فک کنین آهنگای شاد گوش بدین و باعکساش کلیپ بسازین مث من
تلاش فراموش نشه تنها راه موفقیت تون
Houman
Iran, Islamic Republic of
نه این موضوع به نوجوانان هم مربوط میشه
علی
Iran, Islamic Republic of
من چند وقته عاشق یه بازیگر شدم که ازمن 13سال بزرگتره و میخوام باساخت ماشین زمان به هدفم برسم هرچند بقییه دوستانم من را مسخره می کنند اما من دوست دارم ادامه بدم تا به هدفم برسم
یک نفر
Iran, Islamic Republic of
موفق باشید💪✊
Iran, Islamic Republic of
این خیالات تهوع اورو چه طور تحمل می کنی
زهرا
Iran, Islamic Republic of
ساختن ماشسن زمان غیر ممکن
ففط یک احمق میتونه به ساخت ماشین زمان فکر کنه
رویا عاری
Iran, Islamic Republic of
بابا راست میگی امان از دست این احمقا
هانيه
Iran, Islamic Republic of
مگه كتابه ممكن ها رو شما مي نويسيد؟
هی)
Greece
اینجور چیزهارو به کسی نگو خیلیا درک و فهم این قضیه رو ندارن.
امیدوارم به هرچی که میخوای برسی دوست عزیز.
Houman
Iran, Islamic Republic of
تلاش کنین به عشقتون برسین. من عاشق میلی بابی براون شده ام و کلی هم برای آینده ام و برای عشقم برنامه دارم.
یک کاربر
Iran, Islamic Republic of
تو ... خوردی عاشق میلی بابی براون شدی از الان به بعد حتی نباید بهش فکر کنی جوجه تو غلط می کنی راجبش حرف بزنی چه برسه به این که براش برنامه داشته باشی
Iran, Islamic Republic of
عجب‌ فکری‌ موفق‌باشی😁
سارا
Iran, Islamic Republic of
شما قطعا مشکل روانی دارید.
یه بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
یه سری حرفایی هم هست که شاید گفته نشده باشن تو تاپیک بالا و اونم اینه که به یه هنری سرگرم بشین و یا وارد یه رابطه ای جدید بشین . من خودمم هنوزم درگیر این مسله هستم ولی خوب دارم خودم رو الاف می کنم نمی گم نا امید هستم نه ولی من حقیقت رو قبول کردم شمایی هم که دارین این رو می خونین حقیقت رو قبول کنین و یه زندگی تازه بسازید.
fatemeh.18
Iran, Islamic Republic of
سلام من یه فوتبالیست علاقه دارم اما برعکس اینایی که میگن حالمون بده من خیلی خوبم
یک نفر
Iran, Islamic Republic of
ایول
عاشق
Iran, Islamic Republic of
منم عاشق یه هنرپیشه هستم دوسش دارم نمیشه از فکرش بیام بیرون فراموشش کنم همش تو خیالمه بهش فکر میکنم به فیلماش فکر میکنم چون نمی تونم چون خیلیا میگن این دوسش داشتن عادیو طبیعیه 😔😞جنون نیست ولی من واقعا دوسش دارم بابا مایکی دوس داریم مگه روانیو خولیم به خدا عادیه من باهاش شادو آرومم من ۲۴سالمه دارم بهش فکر میکنم همش همین ربطی به جنونم نداره دلمون به اینا خوشه فقط همین
عاشق
Iran, Islamic Republic of
به خدا خیلی دوسش دارم حتی شبها باهاش فکر خیال دارم دوستان 😞
Houman
Iran, Islamic Republic of
من هم شبها خابشو می بینم
هانيه
Iran, Islamic Republic of
من با عشق زنده هستم
اگه دنيا تحمله عشقتو نداره دنيا رو تغييربده
ارتین
United States
منم عاشق یه ورزشکار خانم شدم درضمن ۵ سال ازم بزگتره باید صبر کنم تا سنم بیشتر شه ولی میترسم از دست بره
هانيه
Iran, Islamic Republic of
منم
AA
Iran, Islamic Republic of
سلامAAهستم من عاشق بازیگری شدم وخیلی دوستش دارم همه کارهاشودیدم همیشه به فکرشم دوست دارم بازیگرشم وباهاش فیلم بازی کنم اون 35سال ازمن بزرگتره ولی خیلی بی نظیره خیلی خوبه خیلی خیلی دوستش دارم
یه کی
Iran, Islamic Republic of
اولاشه بعدا توام حالت مثه اینا میشه:|
Arezou
United Arab Emirates
مثل من
عاشق
Romania
من 15 سالمه و جالب این جاست که عاشق بازیگر خانم شدم خودمم دختر هستم ، با ایشون هم در ارتباط هستم ، چند بار بهشون رو از نزدیک دیدم ، همش به فکرش هستم ، اصلا چشاش میاد توی ذهنم دیووونه ش میشم
머아더세
Anonymous Proxy
سلام نمیدونم چیزی درمورد گروه های کیپاپ یا کیدرام کره ای شنیدید یا نه ولی هر کسی ک دو سه بار ببینتشون عاشقشون میشه و همش ب اونا فکر میکنه گروه کیپاپ بی تی اس انگیزه منو برای رفتن به کره جنوبی بیشتر میکنه به خاطر همین نمیخام فراموششون کنم
یاسمن
Romania
تو حرف دل منو میزنی منم عاشق سهون از اکسو ام حدود دوساله
...MinSeok...
Iran, Islamic Republic of
من که واقعا نمیتونم به گروه اکسو فکر نکنم الان حدود یه ساله فنشونم و واقعا گوش دادن آهنگاشون حالمو خوب میکنه مثه معجزه میمونه فکر نکنم هیچوقت بتونم فراموشش کنم... واقعا حسه کیپاپرا رو میتونم درک کنم.
XxX
Iran, Islamic Republic of
دقيقا... منم دوست دارم هميشه طرفدارشون بمونم ولي هرچي مطلب تو اينترنته درمورد اينه كه "چه راه كارايي رو دنبال كنيد كه عشقاي بي هدفتون رو فراموش كنيد" ولي من واقعا نميخوام فراموششون كنم الان يه ساله كه فن يه گروه ام و به درسمم هيچ لطمه اي وارد نشده واقعا از استايل و تيپشون خوشم مياد ولي بعضي وقتا هم خيلي دلتنگشون ميشم. اي كاش يه راهي بود كه فراموششون نكنم فقط علاقه زياديم يكم بهشون كم بشه همين :/
exoexo
Iran, Islamic Republic of
منم میمیرم واس اکسو و گرلز جنریشن پنج ساله فن جی جی ام یه سالم هس فن اکسو ام حس من خیلی شدید تره به طوری که امسال ازمون دادم و توی اودیشن غیر حضوری قبول شدم ولی خانوادم اجازه حضوری رفتنمو ندادن
مائده
Iran, Islamic Republic of
منم سه ساله فقط سهونو دوس دارم
Iran, Islamic Republic of
ﻣﻦ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﻣﻴﺸﻢ ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻖ ﺍﮐﺴﻮ ﻫﺴﺘﻢ و ﺩﺍﺭﻡ ﺩﺍﻏﻮﻥ ﻣﻴﺸﻢ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺑﺎ ﺳﻬﻮﻥ ﺑﺎﺷﻢ ﺣﺘﯽ ﻳﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﻫﺎ ﻳﯽ ﻫﻢ ﺧﻴﺎﻼﺗﯽ ﻣﻴﺸﮏ ﻭﻣﻴﺒﻴﻨﻤﺶ ﻣﻦ ﻓﻘﻄ۱۳ﺳﺎﻟﻤه و ﺍﺭﺯﻭﻡ ﺍﻳﻨﻪ ﮐﻪ ﺩﻋﺮﻭﻑ ﺷﻢ و ﺑﻪ ﺳﻬﻮﻥ ﺑﺮﺳﻢ ﮐﻤﮑﻢ ﮐﻨﻴﺪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﺶ ﮐﻨﻢ ﻭﻟﯽ ﻧﻤﻴﺸﻪ
Iran, Islamic Republic of
منم عاشق چانیولم
زهرا
Iran, Islamic Republic of
من ۱۸ ساله هستم وتاحالا تو تماموعمرم عشق رو تجربه نکردم و فکر میکنم که وجود نداره
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم تجربه نکنی خیلی سخت هست
Fati
Iran, Islamic Republic of
منم خیلی نمیشه ک باهاش اشنا شدم با دیدن فیلم (همسایه بغلی اکسو)جذب سهون شدم الانم خیلی کلیپاشو میبینم دیوونه وار دوسش دارم ولی ب خاطرش غصه نمیخورم چون هرچی باشه کره ای فق ب عنوان ی طرفدار دوسش دارم ن چیز دیگه ای اینو الان بهش پی بردم باید کوتا بیام تا نابود نشم.:)ولی حتی اگه ی روز از عمرم مونده باشع دوس دارم از نزدیک ببینمش خیلی جذابع..
zahra
Romania
منم همینطور،انتظار ازدواج ندارم ولی دوست دارم حداقل یه بار ببینمش،بایسم کای و بکهیونه
👑💛
Iran, Islamic Republic of
آقا من آرتورو رومن بازیگر سریال خانه کاغذی رو دوست دارم موندم چه کنم🤣🤣🤦🏻‍♀️😳
zahra
Romania
وااااای من هم کیپاپرم و در اصل اکسوالم،کاملا درکت میکنم چون ایدلایه کره ای خیلی با بقیه فرق دارن و ما زندگیشونو دیدیم و اینطور نیست که چشم بسته دوسشون داشته باشیم.من حس میکنم همشونو خیلی میشناسم چون واقعا از صبح تا شب همه ی برنامه هاشونو دنبال میکنم،یع وقتایی ناراحت میشم وقتی به این فکر میکنم ک هیچوقت نمیبینمشون ولی در کل خیلی خوشحالم ک باهاشون اشنا شدم،واااقعا خیلی عشقن و همیشه باعث خوشحالیه منن،ولی کسی درکم نمیکنه و همه فکر میکنن اوناام مثله ایدلایه دیگه ان و من فقط ب خاطر ظاهرشون دوسشون دارم!
exo
Iran, Islamic Republic of
منم عاشق لوهان شدم اما نمیتونم فراموشش کنم😭
هی)
Greece
عزیزم شما اول در مورد کشور کره جنوبی برای زندگی تحقیق کن من خودم یه سال پیش قصدم کره بود ولی بعد تحقیقاتی که انجام دادم کشور زیاد جالبی نیست
البته این عقیده و نظر منه
هرکسی علایق خواص خودشو داره
فقط لطفا چشم بسته تصمیم نگیرید برای آیندتون
(کلی کشورهای اروپایی فوق‌العاده هست)
Iran, Islamic Republic of
اره دقیقا من رو این کیم نامجون کراش دارم دیوونشم
علی بهنام
Iran, Islamic Republic of
باسلام من حدود چهار ده سالم بود که عاشق یک بازیگر امرکایی شدم و درس تحصیل من خیلی ضعیف بود. ولی چون می خواستم به عشقم برسم. خیلی تلاش کردم الان در امریکا هستم و یک دکتر هستم و به عشقم رسیده‌ام هدف ام از گفتن اینا این بود که خاستن توانستن است. اگه بخواین می تونیم به عشقاتون برسین
غزاله
Iran, Islamic Republic of
منکه به عشقم نمیرسم همش دارم به دوتاشون فکر میکنم نمی تونم به شدت دوسشون دارم 😩😭😭😭
مننننن
Iran, Islamic Republic of
جدی؟
امیر
Iran, Islamic Republic of
دروغی بیش نیست
Iran, Islamic Republic of
یعنی ما هم نا امید نشیم و به کارمان ادامه بدیم ؟؟؟
فاطمه
United Arab Emirates
واقعاچقدرخوب....بله راست میگه همگی تلاش خودتون روانجام بدین
Sara
Iran, Islamic Republic of
سلام من يه مدتيه عاشق يه خواننده شدم كه واقعا ظاهر و باطنش يكيه و از نظر اخلاق و تيپ عاليه و اصلاااا نميدونم چي كار كنم از ذهنك بياد بيرون تا بتونم راحت تر زندگي كنم خيلي دارم اذيت ميشم خيلي سخت ميگذره اصلا تمركز ندارم و دوس دارم ي كاري كنم تو كارشون شريك شم مثلا شعر بنويسم يا نميدونم اگه اين اتفاق بيفته و ايشون منو بشناسه من اروم ميشم نميدونم چي كنم😔😔😔😔😔
M kpoper
Iran, Islamic Republic of
من خیلی عاشق bts ام(کروه کی پاپ)کره ایه.ولی نه در حد افسردگی.خیلی باحالنننن.با اینکه انگیزه ام برای یادگیری زبان کره ای و رفتن به کره زیاد شده ولی هی با خودم میگم ممکن نیست که من بتونم یه بار هم اونارو توی زندگی ببینم و با خودم میگم اخرش این رویا مچاله و دور انداخته میشه ولی الان که دوستشون دارم لذت زیادی میبرم چون اهنگاشون امید بخشن و تند هاشونم هیجانیم میکنن اصلا هم ماراحت نیستم که از اهنگهای ایرانی خوشم نمیاد چون این سلیقه ی منه و من اینطوری آفریده شدم که طرفدار کره باشم و در آینده قطعا سریال های بیشتری از کرا ای ها خواهم دید و حتی شاید هم به کره رفتم ولی مطمئنا وقتی دارم میگم در حد افسردگی نیست یعنی عشقم به عنوان یک خواننده براشون وجود داره نه چیز دیگه ای و خیییلییی هم طرفدارشونم.شما هم مثل من باشید و فکر کنید در اینده خوشبخت خواهید بود و یه همسر خوب هم گیرتون خواهد اومد و قطعا اگه سلبریتی مورد علاقه تون خارجیه که با یکی از کشور خودش ازدواج میکنه و احتمال اینکه عاشق شما بشه بیش از حد کمه و اگه هم ایرانیه من حرفی ندارم چون علاقه به بازیگر و خواننده های ایرانی رو تجربه نکردم.من با عرض معذرت کمی ممکنه بدم بیاد ازشون.
exo-gg
Iran, Islamic Republic of
دقیقا شوگا عالیه❤❤
کیم تهیونگ
Iran, Islamic Republic of
کاش منم مثل تو بودم من عاشق کیم تهیونگ شدم از گروه بی تی اس شاید خندتون بگیره و باورتون نشه اونقدری عاشق اونم که اونو بیشتر از هر کسی تو دنیا بیشتر دوست دارم اون شده تمام زندگیم من خیلی خوب میدونم که بهش نمیرسم منو و اون اصلا قابل مقایسه نیستیم من کجا اون کجا من امیدوارم که اون خوشبخت بشه با هرکسی که دوسش داره ازدواج کنه همتون رو درک میکنم من مثل همه عاشق قیافه اون تیپ اون نشدم من اونو بدون دلیل دوست دارم خواهرم از این موضوع خبر داره که عاشق اونم وقتی بهم میگه اونو به خاطر معروفیتش دوست داری من میگم نه باور کن نمیدونم چرا دوسش دارم اصلا وقتی اونو میبینم میخوام گریه کنم وقتی عکس های اونو یه روز نبینم دلم براش تنگ میشه انگار که سال هاست ندیدمش خلاصه خیلی دوسش دارم و همتونو درک میکنم کاش منم مثل شما فقط طرفدار بودم
Savan
Ireland
من با خوندن نظرت گریه کردم چون دقیقا به خاطر عشق ب تهیونگ اومدم تو این سایت:)
دلارام
Iran, Islamic Republic of
منم
zahra
Romania
منم مثله توام،واقعا نمیدونم چجوری بعضیا عاشق ایدلایه ایرانی میشن!
غزاله
Iran, Islamic Republic of
من چی بگم که عاشق بازیگر ارباب حلقه ها آرگوان شدم😐 که الان شصت سالشه نمی تونم ازش بگذرم خیلی خوشتیپه خدایا عشقارو بهم برسون 😞
Iran, Islamic Republic of
بازیگر مورد علاقه منم ۴۰ سال از خودم بزرگتره
Iran, Islamic Republic of
بازیگر مورد علاقه شما کیه؟ جانی دپ نیست؟
Negin
Iran, Islamic Republic of
منم عاشق یه بازیگر شدم که ۳۲ سال ازم بزرگتره من واقعا دوسش دارم خیلی دوسش دارم نمیدونم چی کار کنم
خستم واقعا.شاید به خاطر بی محبتی آدمای اطرافمه .😢😢
jay
Iran, Islamic Republic of
من خودم ۱۴ سالمه عاشق یه خوانندم ولی نه در اون حدی که باهاش گریه کنم و فلان...
و همیشه کسایی که عاشق یه سلبریتی میشن نوجوون نیستن که من کسایی رو میشناسم ۴۰ سالشونه بازم عاشقن
شهلا
Iran, Islamic Republic of
من ۱۹سالمه و کنکوری هستم تاحالا ۴ تا خواستگار داشتم اما بدون معطلی جواب رد دادم منی که اصلا به پسرا توجهی نداشتم یک ماهه که بد جوری عاشق یک بازیگر ایرانی شدم که ۱۴سال ازمن بزرگتره تاحالا نشده به پسری اهمیت بدم اصلا اهل ارایش نیستم همه میگن دختر زیبا و ساده ای هستم و..
ایشون درتهران زندگی میکنن منم میخوام پزشکی دانشگاه تهران قبول شم و ایشون رو ببینم به نظر شما کار درستیه یا بیخیالش بشم
زهرا
Iran, Islamic Republic of
به نظر من تلاشتو برای پزشکی تهران بکن
حتی اگه به اون شخص نرسی به هدف زیبا تری دست پیدا میکنی عزیزم
Iran, Islamic Republic of
کار درستی برو منم میریم
Iran, Islamic Republic of
طرف کی هست ؟؟؟؟
Sh
Asia/Pacific Region
من خودم عاشق یه خواننده ام سیروان خسروی خیلی دوسش دارم هر روز اهنگاش گوش میدم واوایل خیلی گریه میکردم چون میخواستم برم کنسرتش وازنزدیک ببینمش همین ولی نمیتونم برم حتی همین یکماه پیش پنج شیش تا کنسرت داشت کاش میتونستم برم ولی خودتون ناراحت نکنید انشاالاه همه یه روزی عشقشونو میبینند می خوام درسمو بخونم وبرم تهران وسیروانو ببینم به امید اون روز درضمن من 16ساله م واول دبیرستان
Niki
Iran, Islamic Republic of
اختلاف سن براتون مهم نیست؟
Houman
Iran, Islamic Republic of
خواستن توانستن است. من هم عاشق میلی بابی براون شده ام.میلی از من ۴ سال بزرگتره. به نظر من اگه تلاش بکنین به عشقتون میرسین. او قبلا دوست پسر داشت و همین موضوع اعصاب من رو خورد میکرد.تا مدتی که با اون بود وقتی عکساشونو میدیدم از صبح تا شب به پسره فحش میدادم. ولی خدارو شکر ۷ ماه بعد از پسره جدا شد. من هم کلی برنامه برای آینده و عشقم دارم. و به نظر من تسلیم نشین و ادامه بدین.
Iran, Islamic Republic of
فدایت بشم سیروان خسروی زن داره ها! برو یکی دیگه رو پیدا کن...
بعدشم این عشق به آدم های معروف به جایی نمیرسه جای این کارا درست و بخون
رها
Iran, Islamic Republic of
با خوندن این نظرات بیشتر از چیزیکه انتظار داشتم تعجب کردم! جای اینکه به فکر زندگیتون و آینده تون باشید خودتون توی یک سری افکار غرق کردید و اسمش رو عشق گذاشتید. بدون اینکه یک نفر رو بشناسید شب تا صبح بهش فکر میکنید که چی باشه شما اصلا نمیدونید اون کیه و زندگیش چطوره اصلا هیچی هیچی ازش نمیدونید بعد میگید عاشقم!
مگه عشق به اینه که فقط طرف مقابلتون ظاهر زیبایی داشته باشه یا صداش خوب باشه؟ محدوده سنی اکثرتون ۱۱ تا ۲۰ ساله ، همینکه از این سن بگذرید این افکار هم تموم میشه. فقط به زندگیتون گند نزنید و از نظر درسی و روحی افت نکنید واسه کسیکه اصلا نمیشناسیدش
M.Arezou
United Arab Emirates
خفه بابا
Iran, Islamic Republic of
شما عاشق شدي كه ميگي عشقه ما عشق نيس؟
الناز
Iran, Islamic Republic of
اره من درباره عشقم سینا همه چیزو میدونم و طرفدار و فن پیج و فالور ش هستم بعدم نیازی نیس تو تعجب کنی
مریم
Iran, Islamic Republic of
حرفات رو باید با طلا نوشت.
Saba.sahar
Iran, Islamic Republic of
نع بابا خودتو ناامید نکن
تو لیاقتشو داری معلومع بهش برسی
تو تلاش کن
بدون تلاش نمیشه که
بدون هیچ کس ارزو بدل نمیشع
امیر
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای دکتر.من پسری ۱۵ ساله هستم و از کودکی درگیر از نوع علاقه ها بوده ام و هم اکنون نیز هستم .مطالبتون رو خوندم واقعا عالی بودن و انجامشون میدم اما نگرانی من اینه که در آینده این زودوابسته شدن و احساساتی بودن به من ضربه بزنه .آیا اگر اعتماد بنفسم رو بالا ببرم و همه اون موارد رو رعایت کنم دیگه دچار علاقه های زود گذر و عشق ها هرسناک نمیشم؟لطفا کمکم کنید.
غزاله
Iran, Islamic Republic of
آقا من عاشق آراگورنم تو ارباب حلقه ها دیوونه شم چه کنم شب روز ندارم باهاش😂😂😭
Iran, Islamic Republic of
من عاشق یک خواننده و بازیگر شدم خیلی دوسشون دارم انگار دارم باهاشون زندگی میکنم آهنگهاش رو همش گوش میکنم تو خلوت گریه میکنم وقتی فیلمش رو تو تلوزیون میبینم حس میکنم کنارم نشسته تفاوت سنی مون بیست ساله
یه تنها
Iran, Islamic Republic of
من همه تون به خدا درک میکنم یارو طرف اومده هم عضو کانال فنی که براش زدم شده هم هم فالو و لایکم میکنه به خدا خیلی دوسش دارم با اینکه نمیشناسم چندسالشه میدونم فقط. طرف ۴۵ یا ۴۶داره بازیگره هستش نمیتونم فراموشش کنم اون خیلی خوبه دوسش دارم خیلی😢
Iran, Islamic Republic of
فرزاد فرزین
محمد حسین نیک پور
Iran, Islamic Republic of
من هم عاشق نیکول شرزینگر شدم
saba
Iran, Islamic Republic of
سلام.منم عاشق یک خواننده‌ام خیلی سخته شب وروز برام نزاشته😭😭😭
Love
Iran, Islamic Republic of
من خودم عاشق دونفرشدم هردوتاشون معروفن خارجین شب روز برام نذاشتن اینا بخدا خیلی حال میده همش تو خیالتمن نمی تونم فراموششون کنم درضمن یکیشون منو از دورم میشناسه معروفه شاید خیلیا میشناسین میاد لایکمم میکنه بابا حال کنید میگذره دنیا دو روزه😉
یاسمین
Iran, Islamic Republic of
منم 14 سالمه و عاشق یه خواننده 22 ساله شدم اون 22 سالشه یعنی 8 سال ازم بزرگتره..اونو همیشه تو خیالم میبینم و انگار که باهاش دوست دختر دوست پسریم خیلی رویاییه... حتی توی مدرسه هم میبینمش باهاش حرف میزنم،یه دفعه میخندم اصلا یجورایی عینه یه دیووونه روانی شدم هرکاری هم میکنم از ذهنم بیرون نمیاد مخصوصا توی این 2_3 ماهه بیشتر شده قبلا ها فقط وقتایی که اهنگ گوش میکردم بهش فکر میکردم اما الان 24 ساعته بهش فکر میکنم اما احساس خیلی خوبی دارم فقط مشکلم اینه که واقعی نیست
خیلیاتون طرف رو میشناسین"امیر مقاره"(یکی از خواننده ای ماکان بند)
واقا خیلی حس عجیبیه
Masoomeh
Iran, Islamic Republic of
سلام منم چند ماهه عاشق یه بازیگر شدم ۲۳ سال ازم بزرگتره واقعا به دلم نشسته یعنی واقعا دوسش دارم.خیییییییلی نازو مهربونه خیلی هم طرفدار داره.انشاالله خیییییلی زود بهش میرسم چون خواستن توانستن است اگه آدم ارده کنه به هرچی دلش بخاد میرسه اونم با کمک خداوند.انشاالله همتون به آرزو هاتون برسید.
زهرا
Iran, Islamic Republic of
دختر دایی منم عاشقشه
Iran, Islamic Republic of
من عاشق بهرام افشاری ام و اون ۲۰ سال ازم بزرگ تره و من وقتی عاشقم این چیزا حالیم نمیشه اون واقعا عشقه
Iran, Islamic Republic of
وای دقیقا منم عاشقش شدم اونم بیست سال از من بزرگتره مثل تو😭😭
Iran, Islamic Republic of
عمرااااا بزاااارمممممم 😡😠🤬
نسترن
Iran, Islamic Republic of
نگو که من میمیرم واسه رهامیر
United Arab Emirates
این عشق نیست
لیلا
Iran, Islamic Republic of
رهام و امیر چون نفس میکشن هوای تهران الوده میشه شما هیچی راجب رهامیر نمیدونید من ۴ سال فنشون بودم ولی الان که دقت میکنم میبینم چه چیزایی دیدیمو چشامونو روشون بستیم
sara
Iran, Islamic Republic of
من کامل میشناسمشون و عاشقشون هستم😒
Macani
Iran, Islamic Republic of
خوبه تو عاشق امیر شدی، من که عاشق رهام شدم که چهارده سال ازم بزرگتره....
amila
Iran, Islamic Republic of
عاشق نشو طرفدار شو رهام اشتباهات زیادی تو گذشته داشته من خودم هم دانشگاهیش بودم دیدم میگم رهام اون چیزی که فک میکنی نیست
amirmaghare
Iran, Islamic Republic of
تا موقعی که من و امثال من فن و طرفدارشیم نیازی به بچه مچه نداریم انقدم راحت از کسی که دوست داری حرف نزن تو در حد طرفدار باش ببین حمایتت میکنیم یا نه
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
نظراتتون رو خوندم. منم مثل شما بودم . اما نه دیگه انقد. اینجا ایمان مهمه. حسابی خندیدم از نظراتتون.خخخخخخخخخخخخخ.. باید ایمانتونو قوی کنید
exo-gg
Iran, Islamic Republic of
نه واقعا این احساسات انقدر شدیده ک قابل خنده نیس
Iran, Islamic Republic of
خیلی زر میزنی یوسفی
باران.....
Iran, Islamic Republic of
ینی واقعا بوده کسی که رسیده باشه به عشقش؟
اصن همین خواننده ها و بازیگرا چجوری ازدواج میکنن؟
مریم
Iran, Islamic Republic of
ادمای مشهور با کسی که به خودشون بخوره ازدواج میکنن. یعنی از قشر خاصی انتخاب میکنند.اونا دنبال گنجشک نیستند دنبال یه باز مثله خودشونن.
mohamad
Iran, Islamic Republic of
وضعیت شماها از اون ماری که عاشق شلنگ همسایه شده بود که بدتر نیست باز شما میدونید یارو آدمه و زنده است و زندگی میکنه اون بدبخت چیکار کنه که عشق زندگیش شیلنگ از آب دراومد
Iran, Islamic Republic of
من هر کاری که میکنم نمیتوانم عشق خودم را فراموش کنم😟😟😟
دختر رویایی
Iran, Islamic Republic of
من عاشق ویگو مورتنسن هستم 34 سال ازم بزرگتر هستش نمیدونم چه غلطی بکنم عاشقش شدم رسما بدجور دوسش دارم 😂😍عشق این جور چیزا حالیش نمیشه عشق عشقه
بی نام
United Arab Emirates
این عشق نیست این یه درده که ما دچارش شدیم من خودم 15 سال سن دارم اول عاشق یه بازیگر 40 سله شدم بعد دوباره حدود 1 سال عاشق یه بازیگر 40 ساله ی دیگه شدم که کلا از موقع یه ادم روانی بودم و بخاطرش با همه دعوا میکردن حتی خانواده شبا تا صداشو گوش نمیکردم خوابم نمیبرد بعضی موقعه هام که میزدم به سیم اخر انقدر گریه میکردم که صبح با چشم که باد کرده میرفتم مدرسه و همه دوستام بهم میگفتن دوباره گریه کردی؟بعد بیشتر دخترا عاشق اون بازیگر بودن و خیلی طرفدار داشت .من مادرم اجازه نمیده اینستاگرام وصل کنم بعد من گاهی وقتا یواشکی وصل میکردم میرفتم دایرکت طرف کی چیز میگفتم.
روز تولدشم رفتم گفتم تولدت مبارک و بعد ایستاگرامو حذف کردم.
الانم عاشق یه بازیگر شدم 30 سال داره وچون که یکی از دوستام یه دوست پسر 31 ساله داره من به خودم امید واری میدم.
واسه ی این من اون بی تابی قبلا نداشتم ولی یه حس خیلی لطیف تو قلبم وجود داره که برام خوشاینده .
شب موقع خواب خیالپردازی خیلی میکنم.
ولی شاید خوشگل نباشه ولی از نظر من جذاب ترین مرده رو زمینه.😇😎
خیلی دوسش دارم.💝
مهدیا82
Asia/Pacific Region
منم عاشق علیرضا جهانبخش بازیکن های تیم ملی فوتبال شدم که10سال ازم بزرگتره البته3ماه طول کشید تا عاشقش بشم...ولی متأسفانه این باعث شده که مدام تو افکارم تکرار کنم:تو بهش نمیرسی.تو لیاقتشو نداری.در نتیجه اعتماد به نفسم داره میاد پایین.
مصی
Iran, Islamic Republic of
سلام
پسری هستم 16 ساله
عاشق بازیگر خانمی شدم که 11 سال ازم بزرگتره.اما من واقعا عاشق ایشونم هر چند میدونم این عشق و عاشقیا تو نوجونی الکیه و قطعا ادامه دار نیست چون من قبلا هم تو سن 14 سالگی عاشق بازیگر دیگری شده بودم
اما اون یکی انقد محکم و پایدار نبود ولی این باز احساس میکنم واقعا عاشق شدم همش تو فکرشم ذهنمو درگیر کرده و عین افسرده ها میمونم
همش هم تو پیجشم ویدیو ها و عکس هاشونو میبینم
انگار دیوونش شدم واقعا
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان خسته نباشید و وقتتون بخیر...
اول یه تشکر بکنم از آقای دکتر با این متن عالی شون بعد میخواستم بگم من دوسال پیش عاشق یه بازیگر خارجی شدم و بعد از دوماه رفتم پیش یه روانشناس(دو جلسه) به من تقریبا همین حرفایی که آقای دکتر نوشته بود رو گفتن مثلا گفتن با دوستات بیشتر برو بیرون،ورزش کن،روابط عمومی تو بهتر کن و...
همه این کار هارو کردم الان دو ساله میرم باشگاه و ... رابطم با خونوادمم بد نیست و دوستای زیادی هم دارم
ولی این دختره که از خودمم بزرگتره از یادم نمیره که نمیره الان دوسال گذشته خیلی سعی کردم از یادم ببرمش حتی از تنهایی دوری کردم که مبادا بیاد تو ذهنم ولی دوباره شب موقع خواب میاد سراغم
دیگه تمرکزمو بهم ریخته من کار حساسی دارم و جزو Air Crew هستم و بعضی وقتا اشتباه فاحشی(بخاطر عدم تمرکز) ازم سر میزنه و بعضی وقتا سر همین دختره اعصابم بدجور میریزه بهم و...
دیگه واقعا از این وضع خسته شدم خواهشا دوستانی که میتونن کمکم کنن دریغ نکنن وضعم واقعا خرابه تا جایی که داشتم شغلمو از دست میدادم
پارسا
Iran, Islamic Republic of
بسیاربسیار عالی بود مرسی
علي
Iran, Islamic Republic of
يعني خاك بر سرتون اگه با ديدن دوتا سريال و يا شنيدن دو تا اهنگ خيالبافي كنين و بيخودي عاشق يك بازيگر يا خواننده اي بشين كه جد و آبادشو نمي شناسين. اينا تو زندگي شخصي شون همش حاشيه دارن و دو تا دو تا زن ميگيرن. شما جلو دوربين نگاه نكنين كه خوب حرف مي زنن. اون حرفارو چن تا نويسنده ديگه نوشتن و اون بازيگر 20بار اونا رو خونده حفظ كرده و بعد تمرين به خورد شما ميده . از بازيگر جماعت فرار كنين بيچاره تون مي كنن . برين ورزش يادتون ميره
Iran, Islamic Republic of
ببخشید اگر شناخت کامل در موردشون داشته باشیم بازم نظرتون همینه؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
سعی میکنم عشق کورم نکنه و از درسام عقب بیفتم چون من عاشق بازیگر شدم و میگم من درس میخونم و میرم پیشش و حتی اگر شده میبینمش
Samar
Iran, Islamic Republic of
سلام من هنوز 14 سالم نشده بود که عاشق فوتبالیست تیم ملی شدم که از خودم 8یا 9 سال بزرگتره ،داشتم دیوونه می شدم اصلا انگار افسردگی گرفته بودم .اما این فوتبالیسته از اون بی بند و بار هاست که با دخترا عکس می گیره .منظورم سردار آزمونه .بعد فهمیدم که با یه دختره عکاس در ارتباطه یه ضربه دیگه ،بعد یه عکس ازش دیدم که یه دختررو تو آغوشش گرفته .الآن دلم می خواد فراموشش کنم اما نمی تونم .به نظرم کسی که انقدر بی پروا باشه .لیاقت عشق منو نداره...😢😢😢😢
Mahdiye
Asia/Pacific Region
سمر جان،درکت میکنم.منم هم سن تو هستم و عین تو عاشق یکی از بازیکن های تیم ملی شدم.پسر خوب و پاکیه،با دخترا نمی گرده و اخلاقش عالیه.اونقدر دوستش دارم که نقاشیشو کشیدم و فیلم هاشو دارم...اما هر شب دعا میکنم که ازدواج کنه و خوشبخت بشه،چون شاید اولاش گریه کنم ولی کم کم فراموشش میکنم.
Arezou
United Arab Emirates
کی ؟
maryam
Iran, Islamic Republic of
نگران نباشید اینا گذراست به خصوص توی دوره نوجوانی اینکه عاشق بازیگر همجنس یا غیر همجنست بشی خیلی عادیه یا به طور همزمان عاشق چند نفر باشی اصلامشکلی نیست الان خود من دقیقا 35 بار عاشق شدم و هی عوض شده پس نیاز نیست ناراحت باشید یک چیز عادیه و سعی کنید که باهاش کنار بیاید من میدنم چقدر براتون سخته که عاشق کسی باشید که حتی ندونه شما وجود دارید یا نه. و در ضمن ازدواج با یک سلبریتی غیر ممکن نیست ولی خوب تعدادشون کمه به مرور زمان این عشق ها از بین میره و بعد از مدتی خودتون بهشون می خندید مگه اینکه عشقی که دارید واقعی باشه که واقعی بودن یا نبودنش با مرور زمان مشخص میشه
.....
Iran, Islamic Republic of
سلام من دختر 14 ساله یی هستم که عاشق یه خواننده
ایرانی شدم که 8 سال ازم بزرگتره اون تهرانه من شمال آیا بهش میرسم تو رو خدا برام دعا کنید دارم دیوونه میشم حال روحیم بده من دارم براش میمیرم ولی اون من رو نمیشناسع چیکار کنم نمیتونم فراموشش کنم فقط تو ذهنمه چیکار کنم بهش برسم دو هفته اس درگیرشم
عباس
Iran, Islamic Republic of
یه سئوال : اگه یه روزی بعلت یک حادثه ناگهانی مثل تصادف، یا مثل همون اتفاقی که برای ابراهیم تاتلیست خواننده معروف ترکیه ای افتاد و یا بعلت بیماری مثل سرطان حنجره خواننده محبوب شما صداشو از دست داد و یا پزشکان دیگه اجازه خواندن و فعالیت در موسیقی را بهش ندادن شما دیگه با چی اون فرد که شاید تحصیلات بالا هم نداشته باشه میخواین زندگی کنین ؟ و بهش پوز بدین؟ ضمنا دست بالا دست بسیار است و عمرخوانندگی هم کوتاهه و هرکسی یا هر خواننده ای فوقش 5 سال تو اوج می تونه باشه بعدش جاشو میده به یک خواننده جوان دیگه و او فرد میاد رو دست اون و محبوب نسل آینده می شه .
لطفا به این اوشگولا زیاد فکر نکنین و الکی ادای عاشقا رو در نیارین . واقع بینانه تصمیم بگیرن از روی عقل و منطق و نه از روی احساس. این خواننده های محبوب شما پشت صحنه هزار تا مشکل دارن . بجاش بشنین درس بخونین باشگاه برین استخر برین عبادت کنین حالتون خوب میشه. خدا یه عقلی به شما بده و یک پول و ثروت زیادی به من
Mahta
Iran, Islamic Republic of
عزیزم اونایی که سلبریتی هایی که دوست دارن فقط به خاطر صدا،قیافه و..‌‌... باشه واقعا با همچین اتفاقایی صدمه زیادی میبینن. اما اگه واقعا پای عشق در میون باشه هر اتفاقی هم که برای اون بیوفته ناراحت درسته که میشه اما سعی میکنه با امید و عشق بهش انرژی بده حتی اگه اون فرد فوت کرده باشه بهش عشق میورزن. بهتره ما همه چیو به ظاهر نبینیم و باطن هم در نظر بگیریم.
Iran, Islamic Republic of
اخ ک حرف دلم
army
Iran, Islamic Republic of
فرق هست بین کسی که همه ی شرایطو میپذیره و در هر شرایطی طرف و دوست داره و کسی که صرفا یک طرفداره بخاطر صدا ، ظاهر یا ...
ما دو نوع طرفدار داریم ، طرفدارایی که خب ترجیح میدن صرفا در حد همون طرفدار بمونن و راضی و خوشحالن از همون حد
اما گروه دوم چیزی بیشتر از طرفدار بودن میخوان و بیشترین چیزی ک ازش متنفرن اینه که مث بقیه ی طرفدار معمولی باشن .
گروه اول اون خواننده یا حالا بازیگر و چون ستارس میخوان و هیچ ایده ای هم ندارن درباره اینک اگه ب قول شما ی روزی اتفاقی واسه اون ستاره بیفته بازم ب طرفداری ازش ادامه میدن یا ن. اما گروه دوم هراتفاقیم بیفته واسشون فرقی نمیکنه . الانا دیگ کسی نیس ک ملاک اصلیش قیافه باشه ، همه درون اون شخص رو جستجو میکنن تا بشناسن و بفهمنش و مطمئنا کسی که به دنبال ویژگی های درونی افراده هم میتونه خوب بودن یا بد بودن آدما رو ب راحتی تشخیص بده و بر طبق اون بهش ارزش بده و حالا ک ارزش اون شخص براش معلوم شده دیگ بقیه چیزا مهم نیست چون هر اتفاقیم بیفته اون آدم بازم همونقدر براش ارزش داره ، حالا چه ستاره باشه یا نباشه.
و اینکه من نمیگم خدا بهت عقل بده چون خدا عقل و داده ، فقط از خدا میخوام بهتون یه نیرو و توانی بده تا بتونین از عقلتون استفاده کنین شاید اون موقع تونستین ثروتم به دست بیارین :/
Iran, Islamic Republic of
حالا خوبه اوني كه عاشقش شدي ايرانيه ميتوني باهاش حرف بزني مال من كه خارجيه ٥ ماهه دارم مامانمو راضي ميكنم كه برم زبان شو ياد بگيرم حداقل برم دايركتش و بهش بگم ديونش هستم جوري ديونشم كه ديگه هر روز و هر ساعت فقط فيلم هاي كنسرتش رو ميبنم
دخترعاشق
Iran, Islamic Republic of
سلام من چند وقتیه عاشق یک خواننده شدم مدائم تو ذهنمه من دانشجو پزشکیم اصلا اعتمادبنفسم پایین نیست خیلی هم خانوادهمو دوست دارم نمی دونم چرا حس می کنم عشقم واقعیه اخه تابه حال چنین حسی روتجربه نکردم من دختری نیستم که به کسی دلببندم یا دنبال این طورچیزا باشم کنسرت هاشم اگه وقتم آزادباشه میرم به خانوادهم گفتم اونا به من اعتماددارن ولی میگن لیاقتت بیشتر از یک خوانندهست ولی واسه من مهم نیست خیلییی دوسش دارم به زیبایم شک ندارم به توانایی هام اینجا اومدم تاببینم شاید هیجاناتم باشه ولی می بینم این طورنیست لطفا برام دعاکنیدبهش برسم .
❤💙💙💙
Iran, Islamic Republic of
همه این مطالب چرته آقا یعنی ما عشق به سلبریتی داریم دیوونه خولیم مگه چیه خوب عادیه انتظار. دارید بریم با پسرای خیابونی دوست بشیم والا این بازیگرا رو دوسشون داشته باشیم بهتره پیرو جوانو غیره نداره...😒
United Arab Emirates
دقیقا راس میگی
mhv
United Arab Emirates
اکثر کسایی که اینجا کامنت گذاشتن یه سری نوجوون هستن که تو دنیای خودشون دارن با بازیگر مورد علاقشون زندگی میکنن و به قول خودشون گرفتار یه عشق واقعی شدن و معنای کل زندگیشونو رسیدن به عشقشون میدونن. خدایی که به انسان احساسات رو داده در کنارش عقل و منطق رو هم داده لطفا از هر دوی این نعمت ها به طور مساوی استفاده کنین و تمام این روزایی که میتونین به خوبی بگذرونین رو با گریه و خیال پردازی نگذرونین و کمی هم اگه از عقل کمک بگیرین میبینین که این عشق کاملا یکطرفس و معشوقتون حتی نمیدونه که شما وجود دارین. کافی یه سر به پیج معشوقتون بزنین و ببینین که شحص مورد نظرتون چند کا فالوور داره و چند تا دختر و پسر مثل شما در ارزوی رسیدن به اون شخص هستن. لطفا منطقی باشین. من هم توی خانواده خودم، یکی وضع مثل شماهارو داره و من کاملا با این شرایط اشنام و تک تک رفتارایی رو که هرکدوم از شما توی طول یه روز انجام میدین رو میدونم و میدونم که خیلیاتون میاین و زیر کامنت من میگین که نه تو هیچ سر درنمیاری که عاشق شدن چیه و کلی شعارای دیگه... یه روز میرسه و میبینین که تمام این کارایی که تو دوره نوجوونی انجام میدادین چه قدر مضحکه و چه دورانی رو صرف عذاب دادن خودتون و به خصوص، به خصوص خانوادتون کردین و چه فشار های عصبی رو به پدر و مادرتون به خاطر این عشق دوران نوجوانی وارد کردین. لطفا مسیر کلی زندگیتون رو به خاطر این عشق تغییر ندین و یه روز برنگردین حسرت بخورین که من میتونستم فلان کارو انجام بدم اما به خاطر عشم نکردم.... زندگی یه انسان فقط در ازدواج خلاصه نمیشه
Iran, Islamic Republic of
با نظر شما موافقم عاشقی این نیست که صب تا شب پاش گریه کنی چون فایده ای نداره عشق اینه که وقتی اونو میبینی سرخ بشی قلبت از دهنت بزنه بیرون اما سعی کنی عکس المعلی نشون ندی جلو خانوادت من خودم نوجوان هستم و عاشق شدم اما دیگه باهاش زندگی نمیکنم چون میدونم کاملا الکیه ولی آهنگش رو گوش میدم البته یواشکی که مامانم نفهمه فیلماشو نگاه میکنم اما جلو مامانم نه چون جخالت میکشم چون مامانم اونو میشناسه مامانم فیلمی که من تازه شناختمش رو دیده و میدونه که کامل شناختمش بخاطر همین صبحا بهش فک میکنم ولی حس میکنم مامانم ذهنمو میخونه
Iran, Islamic Republic of
منم خیلی وقته به خاطر ظاهر و قران خوندن و بازی خوب عاشق رحمتی شدم ولی از دست خودم عصبانیم
مثلا اگه یه خواستگار بیاد که مثلا سید باشه یا اسمش مهدی باشه یا قیافش شبیه اون باشه اعصابمو بهم میریزه
only real exol
Iran, Islamic Republic of
من فوق العاده به کیپاپ و اکسو وابسته شدم درحدی که از کارهام میزنم و به دیدن ام وی ها و شوهای اکسو میپردازم. هر چقدر هم سعی کردم نتونستم فراموششون کنم. حتی دو سه بار کلا اینترنت موبایلمو قطع کردم که خودمو مجبور کنم که نخوام برم شوها و فیلمهاشون رو ببینم، در حدی عاشق بکهیون شدم که علایقش شده علایقم و کم کم دارم مثل اون رفتار میکنم (اری ها میدونن) و حتی هزاران بار به دوستام هم گفتم که من بزرگ بشم حتما میرم کره و با بکهیون دوست میشم.
هیچ جوره هم نتونستم بذارمشون کنار حتی این روشهایی که شما نام بردید هم امتحان کردم ولی موثر نبود. به نظر شما چکار کنم؟
Kimia
Iran, Islamic Republic of
عزیزم اصلا فراموششون نکن. بهشون فکر کن تمام ام وی ها و شوهاشونم ببین. ولی سعی نکن که کل زندگیتو تسخیر کنن تو میتونی در کنار زندگی عادیت عاشقشون باشی و البته خودتو فقط فنشون بدون تو دوسشون داری همونطوری که اونا دوست دارن. حتی اگه نشناسنت بازم مطمعا باش اوانا فناشون رو تو تمام دنیا دوست دارن و تو هم یکی از اونایی. کی گفته که تو نمیتونی بری و بکهیون رو ببینی میشه. با درس خوندن و کلی کارای مختلف مدرک و تحصیل میتونی یه زندگی عالی در هر کشوری دوست داری داشته باشی‌‌. الان جامعه به چیز خیلی عجیبی تبدیل شده‌ همه چیز ممکنه اتفاق بیوفته.
چطور کره ای ها میتونن بیان ایران و با ایدل ها و هنرمندان ما ارتباط برقرار کنن پس ایرانی ها هم میتونن. امیدتو از دست نده. فاینتینگ‌
Iran, Islamic Republic of
خیلی سخته من عاشق یه بازیگر مردی هستم که 34 سال ازم بزرگتره واقعا دست خودم نیس هر شب و هر لحطه تو فکرشم حتی تو خوابام یادمه چندین بار براش اون قدر گریه کردم که......
بیشتر از یک عشق
Iran, Islamic Republic of
13 سالمه نمیدونم شما لی مین هو رو میشناسین یا نه ولی من شدیدا عاشقشم جوری که حتی براش میمیرم اما اون 31 سالشه ولی با این حال هنوزم وقتی فیلماش رو میبینم بغض میکنم و گریه میکنم که کاش میتونستم با اون باشم اولین فیلمی که ازش دیدم سریال سرنوشت یا همون ایمان بود ،،،بعد پسران بر تر از گل و افسانه دریای آبی و وارثان و شکارچی شهر به عشقه لی مین هو همشون رو نگاه کردم برای فیلماش 3 شب نخوابیدم بد جور درگیری بودم الان یه دو ماهی از اون موقع میگذره و حالم بهتره اما هنوزم وقتی بعضی از قسمت های فیلمرو تو اینستا میبینم اشک تو چشمام جمع میشه و دلم براش تنگ میشه تو رو خدا یکی بگه چیکار کنم؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
منم عاشق کیم هیون جونگ شده بودم درکت میکنم
Mahak
Iran, Islamic Republic of
ینی چی اخه به جای اینکه امید بدید به همچین افرادی دارید عشق زده شون میکنید ، اتفاقا شخصیت ادم های معروف واضح تر هستش و از افرادی که دور برمون هستن هم با شخصیت ترن ، کاشکی یکم به این فکر کنزد که این جوونای این روزا چطوری میتونن عشقشون و فراموش کنن اونم وقتی یه ادم معروف باشه،من خودم عاشق یه خواننده هستم و اصلا فکر نمیکنم که اشتباه کرده باشم همیشه هم عاشقش میمونم شما هم با این حرفاتون هیچ کاری نمیتونید بکنید عاشق شدن که الکی نیس میفهمین؟؟آدم وقتی عاشق میشه دست خودش نیس دست دلشه میفهمین؟؟؟؟؟
mahak
Iran, Islamic Republic of
سلام من یه دختر ۱۳سالم و عاشق یه خوانندم که ۱۰ یا ۹ سال ازم بزرگتره ، به نظر من حرفای شما کاملا بی منطقه ادم عاشق این چیزا حالیش نیست تنها فکرش رسیدن به عشقشه که اونم اگه به خدا امید داشته باشه حتما میشه ، فقط کافیه ادم اراده کنه میتونه هر کاری و انجام بده
Iran, Islamic Republic of
❤موافقم
K
Iran, Islamic Republic of
من هم عاشق یه بازیگر شدم که اسمش امیرحسین آرمان هست و کاملا با نظرت موافقم.
سارا
Iran, Islamic Republic of
اخه دیوونه ها اون ادم معروف مگه با چند تا از عاشقاش میتونه ازدواج کنه که میگید ادم با تلاش میتونه به هرچیزی برسه؟میدونید چند نفر مثله شما عاشق اون ادم معروف هستند شاید حتی بیشتر و وضعیتشون از هر لحاظ تحصیلات ثروت زیبایی از شماها بهتره طوری که به شماها نگاه هم نمیکنند. هرچقدر هم تلاش کنید باز اونا از شما سرترند .البته شمازیاد مقصر نیستید این فیلمای عاشقانه احمقانه که تا حالا دیدید تاثیر بدی روی ذهنتون گذاشتند.
ساناز
Iran, Islamic Republic of
منم عاشق یه خواننده که ۳۰ سال از من بزرگ تره شدم من خیلی دوسش دارم و واقعا نمیخوام که فراموشش کنم اما صب تا شب فکر و ذهنم شده اون خیلی دلم میخواد برم ببینمش فقط چند ثانیه بقلش کنم ولی نمیتونم برای همین که نمیتونم خیلیی عذاب وجدان گرفتم طوری دارم برای ایندم برنامه ریزی میکنم که یه روزی به این ارزوم برسم ): برام دعا کنین به ارزوم دیدن انریکه برسم
یه‌عاشق.....
Iran, Islamic Republic of
من‌واقعا‌ گیج‌شدم‌ یکساله‌ که‌ عاشق‌یه‌خواننده‌شدم
هشت‌سال‌ازم‌بزرگتره
۲۳سالشه
اولین‌بارکه‌ صداشو شنیدم‌ برام‌خاص‌ترین‌صدا بود
واسم‌هنریش‌برام‌ عجیب‌بود‌ چون‌ تابه‌حال‌ نشنیدم
رسیدن‌ بهش‌ محاله‌ میدونم‌ ولی‌عشق‌من‌ پاکه‌ تاابد‌ تو قلبم‌ میمونه
روانی‌میشم‌ کسی‌ عاشقش‌ شه
فقط‌امیدوارم‌ یک‌بار هم‌که‌ شده‌ ازنزدیک‌ ببینمش
نمیدونم‌ چطور انقدر روم‌ تاثیرگذاشته‌که‌حتی‌غذای‌موردعلاقمو
رنگ‌موردعلاقم‌ همونیه‌ که‌اون‌دوست‌داره‌
صداش‌جوری‌جادوم‌میکنه‌که‌حاضرم‌ همون‌موقع‌ جونمو براش‌بدم
میدونم‌خیلیا میگن‌ مسخرس‌ و کی‌‌ عاشقه‌یه‌خواننده‌میشه
ولی‌عشق‌خودش‌میادودست‌خودمون‌نیست‌عاشق‌شدن‌دلیل‌نمیخواد،حتی‌شعرم‌میگم‌وهمه‌ی‌شعرام‌برای‌اونه
رویای‌محالم‌دوستت‌دارم💔
عاشق
Iran, Islamic Republic of
لطفا دست از این مطالب چرت و پرتتون بردارید ما عاشقیم و همیشه به عشقمون وفادار می مونیم و کسی هم نمی تونه مارو سرزنش کنه هیچ هم ربطی به اعتماد به نفس پایین هم نداره 😒
Iran, Islamic Republic of
عایا اینی که گفتی امیر مقاره نیس؟
Iran, Islamic Republic of
امیر مقاره رو میگی؟؟؟؟
فاطمه هادیان
United Arab Emirates
تو عاشق امیرمقاره ای منم عاشق رهام هادیان😭
sara
Iran, Islamic Republic of
مانم همینطنین😓


۳ چهار سال♥️😭😭
ببین رهام.با ما چیکار کردی😭😭😭😭
Iran, Islamic Republic of
منم عاشقشون بودم ولی الان ازشون بدم میاد اصلا دوستشون ندارم تا جایی اسمشون میاد ترک میکنم اونجا رو واسم عادی شده
اردیبهشتی‌عاشق
United Arab Emirates
شمایی‌ک‌عاشق‌نشدین‌بایدم‌‌بگین‌ماتوهم‌زدیم
من‌برای‌اولین‌بار‌یه‌نفرو‌تو‌قلبم‌راه‌دادم
همه‌ی‌شعرامو‌برای‌اون‌گفتم
علایقم‌حتی‌مثله‌‌اون‌شده‌رنگ‌موردعلاقم‌غذای‌موردعلاقم
صداشو‌میشنوم‌حاضرم‌جونمو‌براش‌بدم
حتی‌باتمام‌‌معیار‌هایی‌ک‌برای‌عشق‌آیندم‌دارم‌فرق‌داره
ولی‌من‌عاشقش‌شدم‌یه‌عشق‌‌محال‌میدونم‌هیچوقت‌بهش
نمیرسم،اون‌کسه‌دیگه‌ای‌ودوست‌داره‌و‌حتی‌ازوجودمن
خبرنداره‌‌امیدوام‌هرجای‌دنیا‌باشه‌خوشبخت‌وسلامت‌باشه
عشق‌محالم‌تا‌ابد‌توقلبمی
baran
Iran, Islamic Republic of
سلام من 18سالمه قبلنا عاشق بازیگرا میشدم ولی خیلی کم ولی الان عاشق این خواننده محسن ابراهیم زاده شدم من خیلی منطقی فکر میکردم ولی اصلا نمیدونم چرا عقلم کار نمیکنه اصلا قفل شده ...از بس ک این خواننده باحال و بانمکه تو کنسرتاش به همه ی طرفداراش احترام میزاره جواب همه طرفدارایی ک تو سالن صداش میکنن محسنن میده و اصلا خیلی بامزه است و شوخ طبعه نحوه ی خندیدناش ک مثل مهران مدیریه خیلب جذابه کلا خیلییییی جذابو باحاله صداشو ک دیگ خودتون در جریانید;-);-) خلاصه عاشقش شدم و کل نتم صرف دیدن کلیپاش میشه دارم کم کم ار خودم حالم بهم میخوره ک این کارای بچگانه رو انجام میدم ولی دست خودم نیس چیکارررررر کنم؟؟؟؟؟؟
نسترن
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان من 13 سالمه عاشق یه خواننده شدم امیر مقاره همش خیال بافی می کنم باهاش به درسم لطمه خورده
Hadis
Iran, Islamic Republic of
منم دیوونه وار عاشق امیرم....
واقعا نمیدونم چی بگم
لیلا
Iran, Islamic Republic of
تو بیا به من تو اینستا دایرکت بده برات عکس میفرستم ببینم هنوزم عاشق اون ایکبیری Leila.sh
farzad
Iran, Islamic Republic of
سلام 18 سالمه ...الان نزدیک یک ساله که عاشق بورجو اوزبرک شدم از این که بهش فکر کنم میترسم خیلی عذابم میده ولی هیچ وقت فراموشش نمیکنم و نمیخوام که فراموشش کنم
افسرده
Iran, Islamic Republic of
من خیلی خیلی شدید عاشق یه زن بازیگر شدم دارم میمیرم از همه چی سرد شدم فکر خودکشی میزنه سرم کار نمیتونم بکنم قبلا هم اینجور شده بودم ۵ ماه گشید از یادم بره هنرمند ترکیه ای هس اینجور شده که میخوام هدجور شده برم ترکیه کارتن خواب هم شده بشم ولی یبار ببینمش
Iran, Islamic Republic of
فک کنم این دیگه به جنون رسیده ولی بدون بهش نمیرسی پس باورش کن
Iran, Islamic Republic of
سلام من چهارده سالمه و چندین ساله که عاشق یه گروه کره ای هستم و ویک از اعضاشو عاشقنه میپرستم و در روز همیشه بیشتر از شش ساعتم رو به دیدن ویدیدهای این گروه و اون خواننده صرف میکنم و تمام رویا و دلیل زندگی من این شده که به کره برم و اون گروهو ببینم و بتونم با خواننده ی مورد علاقم اشنا بشم من هر روز افسرده تر میشم و همه چیزو دربارشون میدونم و تموم برنامه هایی که توش شرکت کردنو و همه ی چیزای مورد علاقشونو میدونم و هر شب هر کاری میکنم که اونارو تو خواب ببینم ودرس و همه چیم عقب افتادم و اینکه خودکشی نمی کنم و کمی به زندگی امید دارم فقط ه عشق دیدن اون و رسیدن به رویامه لطفا بگید که داشتن این رویا درسته و میتونم امیدی داشته باشم مکن با تموم وجودم از این زندگی ساده متنفرم و هر روز به اینکه شاید با این ارزو بمیرم و بهش نرسم فکر میکنم و گریه میکنم و میترسم که دچار مشکل روانی و افسردگی بشم و اون چند ساعتی که کمی خوشحالم و به مرگ فکر نمی کنم فقط زمانیه که به ویدیوهای اون گروه نگاه میکنم و اینو بدونید که گروه های کره ای در بین ایرانیا خیلی محبوبن و با توجه به چیزایی که خبر دارم و حتی دوستام هزاران نفر مثل من تو ایران انطوری افسرده شدن لطفا کمک کنید
هی)
Iran, Islamic Republic of
میخوای با من حرف بزنی منم مثه توام احتیاج دارم تا با یکی حرف بزنم چون نمیتونم به دوستام یا خانوادم بگم))
هی)
Iran, Islamic Republic of
میدونی این حرفارو کسی میزنه که تاحالا واسش همچین چیزی پیش نیومده(قصد توهین ندارم) ولی باید این حسه لعنتیو تحربه کنی تا بفهمی من یا امثال من چی میکشن))
باید حسرتاتو تا مغزو استخونت حس کنی، حسرتات انقدر انقدر انقدر بهت فشار میارن که نمیدونی چیکار کنی جیغ بکشی داد بزنی بزنی زیر گریه یا یه لبخند بزرگ بزنی و هی با خودت تکرار کنی من بهش میرسم آره من بهش میرسم.
میدونی هر روز که از خواب بیدار میشم میگم خدایا زودتر شب بشه تا دوباره و دوباره و دوباره رویاهامو باهاش ببینم،
من دیوونه نشدم ولی حسش میکنم، وقتی دارم غذا میخورم حس میکنم نشسته پیشمو داره با لبخند بهم نگا میکنه و خیلی چیزای دیگه
اون منو از خودم گرفت ولی به جاش بهم قدرت داد بهم امید داد،
من آدمی نبودم که برم سر نمازو این چیزا الان از صبح تا شب دعا میکنم و از خدا میخوام منو بهش برسونه
این اگه عشق نیست پس چییه!؟
اقا اوکی من دیوونم شایدم واقعا دیوونه شدم نمیدونم واقعا نمیدونم
قلبم نمیزنه انگار
عقلمم دیگه کار نمیکنه
حس آدمی رو دارم که تو یه چهارچوب بسته گیر کرده و هیچ راه فراری نداره هیچ راهی جز اینکه معجزه بشه مام که از این شانسا ندارم
هوووووف واقعا هووووف
zzz
Iran, Islamic Republic of
سلام من وقتی 18 ساله بودم عاشق یه بازیگر کره ای شدم همه این احساس های که میگیند داشتم اولش خیلی خوشحال بودم و کارم شده بود خیال پردازی یه شب که خوابشو میدیدم تا آخر هفته تو ابرابودم ولی کم کم دیگه فقط کارم شده بود گریه بعضی وقت ها صبح تا شب گریه میگردم خسته شده بودم دیگه تا اینکه از تو همین کانال خوندم که به خدا نزدیک تربشید همین کار کردم ولی فایده نداشت چون ته دلم راضی نبود خودم نمیخواستم فراموشش کنم تا اینکه یه روز صبح بعد کلی گریه قرآن برداشتم همین طور یه صفحه باز کردم این آیه بود که ميگه زنان پاک برای مردان پاک وزنان نا پاک برای مردان ناپاک از اون روز یواش یواش با نزدیک شدن به قرآن همه چی تموم شد اگرم فکرش به ذهنم ميومد قرآن میخوندمو حالم خوب میشد الان 19 سالمه خیلی خوشحالم وواقعا برای احساسات احمقانه اون موقع خودم متاسفم امید وارم شما هاهم هرچه زود تر متوجه اشتباه بزرگ خودتون بشیر وبيشتر از این خودتونو آزار ندید
بِ تو چِ
Iran, Islamic Republic of
من عاشق میلی بابی براون شدم یه بار به دوستم گفتم که در حد مرگ خندید الانم نمیدونم چیکار.کنم
:(
United States
منم ، نمی دونم چه غلطی بکنم :|: |
عشق
Iran, Islamic Republic of
من عاشق دونالد ترامپ شدم تا حدی دوسش دارم که خودکشی کردم یک پام فلج شد بعد از اون قضیه به تیمارستان منتقل شدم و الان حدود هفت ساله اونو دوست دارم خواهشا دعا گنید به عشقم برسم
مانیا
Iran, Islamic Republic of
یعنی خاک ..ولی دمت گرم یه ربع خندیدم ..عاشق چه عتیقه کچلی هم شدی !
United Arab Emirates
خاک تو اون سرت خندیدیم حداقل کاش آدم بود
Iran, Islamic Republic of
شفای عاجل
Iran, Islamic Republic of
شوخی نکن با ما
Iran, Islamic Republic of
بعضی وقتا حرص میخورم وقتی من انقدر دوسش دارم وقتی اون نمی دونه من طرفدارش
Iran, Islamic Republic of
خواست یچی بگه فضا عوض شه
Iran, Islamic Republic of
هاهاها😂😂😂
خالدی
Iran, Islamic Republic of
من 19 سالمه کنکوریم دوساله عاشق یه خواننده ام نمیتونم اصن درس بخونم قبلاً خیلی درسم خوب بود الان افتضاح شده نمیدونم چیکار کنم اصن اهنگاشو گوش نمیکنم پیج اینستاش سر نمی‌زنم ولی همش بهش فکر میکنم هیچ عکسی ازش ندارم
چجوری فراموشش کنم کنکور و چیکار کنم
سونیا
Asia/Pacific Region
سلام.من عاشق یکی از فوتبالیستای تیم ملی مون شدم.امااین عشق واقعیه چون خودمم دوس دارم یه فوتبالیست حرفه ای در حدایشون بشم درآینده. اما دوس دارم که بهش برسم این عشق واقعیه.سه ساله که دوسش دارم وبه همه خواستگارام جواب منفی دادم.ایشون لژیونرهستن. ماجرای من همچون عشق زلیخاست به یوسف
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تو رو خدا کمکم کنید من خیلی عاشق کیم تهیونگ شدم تا حدی که دیونه شدم من حدود چهار ماهه که دوسش دارم من شخصیت طوریه که یکی رو زود فراموش میکنم در حد دو یا سه هفته ولی این فرق میکنه نمیتونم
army
Iran, Islamic Republic of
تلاش نکن کیم تهیونگ فراموش نشدنیه
هستی
Iran, Islamic Republic of
عزیزم من درکت میکنم به جای اینکه بشینی غصه بخوریو دعا کنی هرروز و هر شب یه زمانیو اختصاص بده که بهش میرسی و به این باور داشته باش و زندگیتو تباه نکن و برای رسیدن بهش تلاش کن هم اینطوری زندگیتم تباه نمیشه و امکان اینکه بهش برسی هست شاید بهم بگی دیونه اما این دنیا طوری طراحی شده که به کسایی که دوست داری و مقامی که دوست می تونی برسی من چون جواب گرفتم میگم
سحر
Iran, Islamic Republic of
لعنت به همه بازیگرا و خواننده ها که این جوری تو ذهن و روح و روان جوونای بیگناه مردم تاثیر میذارند.اگه عادی تر رفتار کنند این اتفاق نمی افته.
برف
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام فکر کنم خیلی از آدمها نمیفهمن که ما ها چه حسی داریم میدونین چقدر سخته که یکی عاشق یه نفر بشه البته خیلی ها میگن عشق وجود نداره باشه وجود نداره پس اسمش رو می ذارم دوست داشتن میدونین چقدر سخته یه نفرو دوست داشته باشی ولی همه مسخرت کنن که بهش نمیرسی باشه درست نمی رسیم ولی حداقل که میتونیم از دور دوسش داشته باشیم وقتی شب ها با فکر اون میخوابی و صبح ها با امید اون از خواب پا میشی و حس میکنی اون کنارته و داره نگات میکنه هر جایی میری حس میکنی اون اونجا هست باهاش توورویاهات زندگی تشکیل میدی و یه چیز دیگه اسم هر دوست داشتنی رو نمی تونی بزاری دوست داشتن واقعی من دوسش دارم ولی از دور و میخوام که اون هم با کسی که میخواد زندگی کنه فقط خوش حال باشه و به تمامی کسایی که درگیر همچین حسی شدن آرزو مندم به اون کسی که میخوان برسن
آرام
Iran, Islamic Republic of
قطعا دلت مثل برف پاکه که همچین عشق نابی توش پرورش دادی ولی
عشق یک طرفه برای نرسیدنه؛ این جمله رو ازم داشته باش
من خودم به شخصه حتی موقع گریه کردن و ضجه زدن هم اسمش رو صدا میزدم و خب این تلخ ترین حالتیه که انسان میتونه تجربه بکنه
تمام این هایی که گفتی قبول! اما به یک جایی میرسی که عشقش رو باید بذاری یه جای دور، شاید باید لابه‌لای ورق های پِر نداوت جوانی پنهانش کنی
باید گمش کنی وگرنه رویاهاتم دیگه برای دستیابی به حال خوب و حس امید الانت، افاقه نمیکنه
وگرنه سراسر این دوست داشت داشتنِ مفرط بدل میشه به درد! درد، درد و درد..
اینا رو گفتم که بدونی نباید تا فرق سرت فرو بری توی علاقه به اون بیگانه‌ی آشنا.. تهش عذاب و حسرته اشک‌های رسواگره
سونیا
Iran, Islamic Republic of
خدایی من کلی تلاش کردم اما همچنان عاشق فرشاد آزادیم
از این عشق هم 6سالی میگذره و من به کلی از همه چی گذشتم
حتی مادر و پدرم 😔
اینقدر دوسش دارم که حاظرم هر کاری کنم حتی اگه آخرش مرگ باشه
😍
Iran, Islamic Republic of
سلام عزیزان ....
من 16سالمه عاشق یه پسرم 27سالشه خواننده هم هست و 6ساله دیوونه وار عاشقشم
به طوری که هر وقت پدرم یه حرفی بهش میگفت
حاظر بودم بکشمش
که البته تموم اقوام و دوستانم رو ترک کردم من شماری اون خواننده رو دارم اما هر وقت مسیج میدم ج نمیده
من اسم خودمو بهش گفتم حتی با اسم من هم اهنگ خونده
از طرفی دیگه را همون جد اس
من کردستان اون کرمانشاه
بهم کمک کنید یکم بگذره همه رو میکشم😲
Iran, Islamic Republic of
استغفرالله خب به این میگن افراط دیگ،آدم عاشق میشه ولی از پدر و مادرش ک نمیزنه دیگ...
_Setayesh
Iran, Islamic Republic of
من هم دختری ۱۳ ساله هستم که بعد جام جهانی ۲۰۱۸ عاشق یک بازیکن شدم تا الان درگیرشم دیگه دیوونه شدم اونم دوست دختر داره همش به فکر اینم که نکنه ازدواج کنه مامانم بهم میگه این بلوغ عاطفی هستو تموم میشه منم میدونم که بهش نمیرسم اما فقط دارم دیوونه میشم میخوام فقط اروم شم همین نمیتونم به مامانم بگم که من و ببره پیش روانشناس چی کار کنم من فقط کلاس هفتمم کمکم کنید .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من با دیدن نظرات شما به خودم امیدوار شدم که با دیوانگی خیلی خیلی خیلی...فاصله دارم😂
موفق باشید به این سلبریتی هام فکر نکنین همشون یکیو تو زندگیشون دارن😊😉
کمک کننده
Iran, Islamic Republic of
سلام ستایش جانم.. امیدوارم هرکجا که هستی حالت خوب و لبت خندون باشه. مادر شما کاملا درست می‌فرمایند؛ این مسئله مربوط به بلوغ عاطفی هستش. توی سنی که شما هستی احساسات در حال فورانه و رویاپردازی به اوج خودش می‌رسه پس می‌تونیم عشق یک طرفه به فردی معروف رو طبیعی بپنداریم.
اول از همه نظرشخصی من اینه که بهترین روانشناس هر فرد، خودشه. در مرحله ی اول باید تمام نتونستن ها و نشدن ها رو کنار گذاشت. همه چیز بستگی به اراده‌ی شما داره یعنی اگر به روانشناس هم مراجعه اما خودت نخوای فراموشش کنی باز تاثیری توی حالت و آروم شدنت نخواهد داشت.
الآن پایه‌ ی هفتم هستی و بعدا درس‌هات که سنگین بشه دغدغه‌هات اجازه‌ ی فکر کردن به این بازیکن رو نمی‌ده..
باید اختلافات رو واسه خودت روشن کنی. روی کاغذ ایراداتش رو بنویس!
مثلا بگو کسی که دوست دختر داره در اینده به درد من نمی‌خوره؛ از ظاهرش ایراد بگیر و اونقدر بزرگش کن که متقاعد بشی تو خیلی سرتری و حتی کیس های بهتری برای عاشق شدن وجود داره.
شاید عجیب باشه اما گاهی مسخرش کن. بهش بخند!
چون موجب می‌شه دیگه درگیرش نباشی و توی ذهن قشنگت، ازش یه بتِ همه چیز تموم نسازی..
درکل واقف باش که همه ی هم سن و سال‌هات و حتی بزرگتر از تو، دارن با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند...
امیدت به اون بالایی باشه❤️
(در ضمن این پیام تنها جواب ستایش جان نیست بلکه می‌تونه کمکی به تموم نظردهندگان این خبر باشه)
ر
France
میشه عاشق مهران مدیری نشد!من چی کار کنم با این عشق؟!چند ساله بیشتر از قبل دیوونشم‌‌.ب ازدواج فکر نمیکنم.فقط به دیدنش فکر میکنم.دوسش دارم چیکار کنم؟اختلال‌ شخصیتم‌ ندارم.فقط دوسش دارم
عاشق بی منطق
Iran, Islamic Republic of
من عاشق یه بازیگری شدم که همسن ننمه😐
والا یه مدتی بهش فکر میکنم ولی زیاد جدی نیست قبلا هم عاشق یکی دیگه شدم ولی تکراری شد الان عاشق یه زن دیگه شدم
احساس میکنم که همش عشق پوچه یه مدتی میاد و بعد میری بهترین کار اینه که بری تمام کاراشو دنبال کنی انقدر دنبالش کنی تا حالت ازش بهم بخوره
یا اینکه یه چیزی رو باهاش جایگزین کنی مثلا کار و بازی رو جایگزین کنی
در کل به یه روز میرسی و به خودت میگی چقدر من بی منطق فکر میکردم عاشق اینا شدم
اینایی که عاشقشون میشید خیلیا عاشقشون شدن خیلیا هستن خیلیا در اینده میشن
باید بری دنبال یکی که شبیه اون بازیگره باشه تا جایگزینش کنی
محمد
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم کسی این پیاممو میخونه یا نه ولی بهرحال خوشحال میشم اگه کسی این متن رو میخونه
. با خوندن بقیه نظرات خوشحال شدم از اینکه تنها نیستم و میدونم خیلی ها مثل من هستن و حتی ناراحت هم شدم ک چرا به جای دلگرمی و راهنمایی کردن میایم صحبت از فراموش کردن میزنیم!!!! اگه کسی رو دوست داشته باشید و بخواید فراموشش کنید قطعا فقط و فقط به خودتون ظلم کردید! مهم نیست شما در چه سن و سالی باشید و روحیاتتون چجور باشه. و اصلا هم مهم نیست کسی ک دوستش دارید یک بازیگر خواننده ورزشکار یا حتی یه فرد عادی باشه .کسی ک شما بهش علاقه مند شدید یا به عبارتی عاشقش شدید بخشی از هویت شماست و مانند یک سمبل میتونه تو روند زندگی واقعی تون تاثیر خیلی خوبی بذاره. متاسفانه یکی از مشکلاتی ک باعث میشه این تاثیر گذاری ایجاد نشه اینه که ما در قدم اول فقط به رسیدن به عشقمون فکر میکنیم!! این تصور به شدت غلطه ک حتما باید به کسی ک عاشقشیم برسیم البته میدونم خیلیا دیوانه وار عاشق فرد مورد علاقه هاشون هستن (این حس رو خودم درک و احساس کردم) . شما نباید بذارید عشق و علاقتون باعث عذاب و پریشان حالیتون شه و هر وقت به یادش بیوفتید غم و اشک به سراغتون بیاد ( البته میدونم همه ما وقتی تیکه ای از فیلم اهنگ و حرفاشون رو چه به صورت خودآگاه و چه ناخودآگاه میبینیم یا میشنویم اون حس دوست داشتن به سراغمون میاد و نمیتونیم جلو اشکمون رو بگیریم ولی صحبت من با اوناییه که خیلی افراطی وار غرق دوست داشتنشون شدن و همش در حسرت رسیدن به اون شخص و یا حتی "ازدواج ! " هستن). بذارید یکم از خودم بگم تا واستون این دیدگاه یکم غیر واقعی و دور از انتظار به نظر نرسه :
من درحال حاضر 15 سال سن دارم و از حدود 12 سالگی بود ک عاشق یک خواننده شدم . اوایل آشناییم انقدر بی تابی میکردم که از زندگی افتاده بودم و مدام آرزوی دیدار حضوری باهاش رو داشتم و به شدت افسرده و منزوی شده بودم . اما هرچقدر ک زمان گذشت با خودم فکر کردم که چرا واقعا برای رسیدن به کسی ک با تمام قلب دوستش داری باید زندگیتو تلف کنی؟ تا کی بیقراری؟ تا کی اشک ریختن های پنهانی؟ با این کار ها قطعا هیچ چیز برای من درست نمیشد و من تصمیم گرفتم بعد از حدود 6 ماه از بی تابی کردن هام دست بکشم و سعی کنم بتونم به زندگی خودم برسم و برای رسیدن به هدفم تلاش کنم و در همین حال با شور و علاقه از خواننده مورد علاقم حمایت کنم و به عبارتی به مرور زمان باهاش همگام شم و لحظه لحظه زندگیم رو باهاش بگذرونم و زندگی کنم! برای زندگی کردن با کسی ک بهش علاقه دارید حتما حضور فیزیکی و جسمیش لازم نیست و شما با روح اون شخص ک بخشی از وجودتون شده زندگیتون رو ادامه بدید و از اون روح یک پشتیبان قوی بسازید ک در لحظات سخت و طاقت فرسای زندگیتون بتونه بهتون کمک کنه.خلاصه 3 سال گذشت و من همچنان با همون علاقه قلبی ام از اون خواننده حمایت میکنم و به عنوان بخشی از وجودم اون رو پذیرفتم (البته میدونم برای هرکسی رسیدن به این نتیجه ک باید عقلانی تر فکر بکنه و تصمیم بگیره زمان بر هست . مثل خودم ک حدود 6 ماه گذشت تا بتونم با خودم کنار بیام.)
اینچیز هایی ک نوشتم تقریبا همه چیز هایی بود ک از این سه سال علاقه و دوست داشتن تجربه کردم. من هیچ وقت قصد تحمیل کردن نظرات و پیشنهاد هام به هیچ کسی رو ندارم و فقط به عنوان کسی ک تمام احساسات تک تک کسانی ک در این صفحه نظر گذاشتن رو احساس (یا حداقل درک) کرده این وظیفه رو میدونستم ک به همنوعان خودم تجربیات خودم رو بگم تا شاید (شاید !) حتی یک نفر هم ک شده این پیام رو ببینه و در ادامه زندگی اون طرف تاثیر بذاره( امیدوارم ک تاثیر بذاره).
در آخر هم تموم حرفام رو با یک جمله تموم میکنم:
"با عشقتون زندگی کنید نه اینکه زندگیتون رو تلف عشقتون کنید"
ناتوان
Iran, Islamic Republic of
چرا تو زندگی دیگران دخالت میکنین و نمیزارین اونا اونطوری که میخوان زندگی کنند مگه اونا آدم نیستن مگه حق زندگی کردن ندارن آره عاشق یه آدم معروف شدیم که رسیدن بهش غیر ممکنه بدون اینکه ببینیمش بدون اینکه پیشش باشیم که بفهمیم چیکار میکنه بعضی ها فکر میکنن بخاطر خوشگلیشونو و تیپشونه نه عزیزان اشتباه نکنید آدما رو از حرف هاشون و ظاهرشون قضاوت نکنیم بزاریم اونطوری که میخوان زندگی کنن اونام آدمن و حق زندگی کردن دارن شاید واقعا دوسشون دارن وبا حرف شما لطمه میخورن سعی کنیم به جای اینکه تو زندگی دیگران دخالت کنیم یه ذره سرمون تو کار خودمون باشه میدونم خیلی سخته عاشق یه نفر باشی ولی تو حسرت یه بار دیدنش بمیری این بد ترین درد دنیاست این حرفو برای کسایی میگم که واقعا دوسشون دارن و بخاطر موقعیت اونا دوسشون ندارن ولی چه اشکالی داره شاید یکی عاشق تیپشون بشه یا عاشق موقعیتشون باشه هر کسی هر جور دوست داره زندگی میکنه و به نظرم این عشق ها بهتر هرزگی تو خیابونا هست بهتر از عشق های خیابانی هست حداقل ازت سوء استفاده نمیشه حداقل عشقت پاکه
روح اله
Iran, Islamic Republic of
اگر عاشق دختر خارجی میشین یا پسر خارجی حداقل یه طوری باشه که طرف خواننده معروفی یا بازیگری چیزی نباشه چون در این صورت رسیدن بهش سخته
من دو سال پیش وقتی نوزده سالم بود عاشق یه دختر کلمبیایی نوزده ساله شدم که خواننده بود اما اصلا شهرتی نداشت شدیدا ازش خوشم اومده بود و صبح تا شب عکساشو می دیدم بعد از حدود یه هفته روزی به طور فشرده ده ساعت تمرین خوانندگی کردم بعد از سه ماه صدام کاملا عوض شده بود و به راحتی میتونستم آواز بخونم
نشستم و دوسه تا آهنگ واسش خوندم و فرستادم توی دایرکتش اونم خیلی خوشش اوند بعد از اون گهگاهی براش آهنگ میفدستادم و یه سال بعد بهش گفتم که دوستش دارم اون البته چیزی نگفت ولی حدود دو ماه بعد روز تولدم بهم گفت که منو دوست داره.
من دانشجوی پزشکی هستم انتقالی گرفتم و رفتم شهر بوگوتای کلمبیا الانم هفت هشت ماهه که با هم توی استودیو آهنگ میخونیم ولی به خاطر خانواده ها هنوز شرایط ازدواجمون نیست...
خلاصه اگر میخوای دل یه دخترو بدست بیاری راهشو بلد باش و با برنامه ریزی و یواش یواش برو جلو نه هول هولکی
محمد
Netherlands
عاشق شدن معروفیت نمیشناسه دوست عزیز. اتفاقا مشکل ما از همین رسیدنه شروع میشه . چه بسی کسانی هستن ک بعد از رسیدن به (مثلا) عشقشون ازش دلسرد شدن و به کل رهاشون کردن . رابطه عشق و عاشقی فراتر از ازدواج و این حرفاست. نمیشه فقط به رسیدن به شخصی که دوستش داریم فکر کنیم و ئاسش برنامه ریزی کنیم.
رها
Iran, Islamic Republic of
ماشاالله شما خیلی شانس خوبی داشتی
Iran, Islamic Republic of
من عاشق هرمیون گرینجر شدم
ARMY
Iran, Islamic Republic of
اول ارمی به طرفدارای بی تی اس میگن من یه دختر ۱۲ ساله ام که عاشق بی تی اس ام نمیتونم از فکرشون بیام بیرون خیلی دوست دارم برم کنسرتشون تو کره جنوبی
پارسا
Iran, Islamic Republic of
سلام من هم همیشه در زندگیم عاشق سه نفر بودم و شدیدن با انها ارتباط برقرار میکردم جوری که همیشه تو رویاها شب ها موقع خواب انهارا میدیدم.یکی خواننده معروف زن تیلورسوییفته که به نظر من یکی از بهترین خواننده های جهانه و دو بازیگر کره ای لی مین هو و از همه بیشتر کیم سو هیون که از همه بیشتر دوسشون دارم.الان 16 سالمه و من تیلور و مینهو را از 2014 میشناختم ولی کیم سو هیون از یک سال پیش.ولی خداروشکر خودمو کنترل کردم و در درسام همچنان نمره عالی گرفتم باید بتونی خودتو کنترل کنی من خیلی خیال پردازم و حتی انهارا تو خونه خودم تصور میکنم زمان هایی که سنم کمتر بود روانی تر بودم ولی الان خداروشکر خیلی بهترم.
army
Iran, Islamic Republic of
همیشه آرمی بمون ، یه آرمیه واقعی ولی ساسنگ فن نباش . بهترین زندگیو بساز با کمکشون چون تو یه نیروی باور نکردنی داری تا هیچوقت متوقف نشی و اون بی تی اسه. از عشقت بهشون استفاده کن و به بهترینِ خودت برس.اونوقت همه چی واست آسون تر میشه....
زهرا
Iran, Islamic Republic of
سلام دختر 16 ساله ای هستم از وقتی که سال تحصیلی 97 - 98 شروع شد تو مدرسه از طریق یکی از دوستام با یکی از خواننده های مرد کره ای آشنا شدم، وقتی عکسش رو توی اینستاگرام میبینم ناخودآگاه لبخند میزنم و شبها تو خوابم میبینمش، همیشه لبخندهاش تو ذهنم تکرار میشه و همیشه هندزفری تو گوشمه و به صداش گوش میدم، شوگا (مین یونگی) عضو گروه بنگتن بویز (بی تی اس) دیگه نمیدونم چیکار کنم همه جور راهی رو امتحان کردم ولی فایده نداشت راهنماییم کنین
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام . از اونجایی ک دختر هستید صد درصد نمیتونم اینو بگم ک شما رو درک کردم یا میتونم احساساتتون رو بفهمم. فرقی هم بین ما نیست منتها احساسی ک شما دارید قطعا به مراتب قوی تر و احساسی تر از ماست . بهرحال بذار برم سر اصل مطلب . نمیدونم منظورتون از اینکه همه جور راهی رو امتحان کردید چیه اما امیدوارم برای فراموش کردن کسی ک دوستش دارید تلاش نکرده باشید!!!!!!

من مطمئن هستم حرف هایی ک نوشتید همه ی احساساتتون نبوده و اصلا هم نمیشه ک بیانشون کرد. از این رو منم نمیتونم به طور واضح بهتون اونچه رو که دنبالش هستید بگم اما امیدوارم اینو از طرف یک برادر کوچک تر بشنوید و به خاطرتون بسپارید :
نه تنها شما . بلکه تمامی کسانی ک عاشق فردی میشن . اون فرد تبدیل به بخشی از زندگی ما میشه . و مهم همینه ک اون فرد تنها بخشی از زندگیتون باشه . نه اینکه کل زندگیتونو فرا بگیره و شما رو نابود کنه.
شما این انتخاب رو دارید که برای به دست اوردنش بجنگید( تو این شرایط بیل و کلنگ دست خودتونه . فقط خودتون میتونید راه خودتونو بسازید)
اما اگه خودتونو شکست خورده میبینید و به کل نا امید هستید باید بهتون بگم که اصلا جای نگرانی نیست.
فرد مورد علاقتون رو به یک سمبل تبدیل کنید . سمبلی ک توی زندگیتون بهتون امید بده انگیزه ادامه دادن بده . وقتی این کار رو میکنید دیگه رسیدن فیزیکی براتون بی معنا میشه و این روح شماست که به آرامش میرسه . و طبعا چیزی ک باعث این آرامش میشه ، همون فردی هست که دیگه نه تنها حالا یک سمبل در زندگیتونه ، بلکه بخشی از وجودتون شده.

این زندگی شماست و شما قراره تصمیم بگیرید که چجوری زندگی کنید.
امیدوارم ک بتونم کمکی به شما کرده باشم و اگر اینطور نیست میتونید کاملا این پیامو نادیده بگیرید.
با آرزوی موفقیت و سلامتی
Houman
Iran, Islamic Republic of
باورتون بشه یا نشه من عاشقم و فقط یازده سالمه
Sama
Iran, Islamic Republic of
عزیزم کی گفته که یازده ساله ها نمیتونن عاشق بشن؟
Iran, Islamic Republic of
راستش منم یازده سالمه و عاشق بازیگری شدم که ۳۰ سال از خودم بزرگتره
army
Iran, Islamic Republic of
وقتی که دچار بی تی اس شدی ، دیگه دنبال درمانش نگرد
...
Iran, Islamic Republic of
من دختری ۱۳ساله هستم از یه بازیگر نوجوون همسن خودم(کمی بزرگتر) خوشم اومده وایییی تو زبونم نمیچرخه بگم عاشق شدم😢خدا منو ببخشه اخه بنظرم دوست داشتنیه شاید در حد عششششششق نباشه ولی ازش خوشم میاد بهش فکر میکنم تروخدا بگید من جیکار کنم؟
...
Iran, Islamic Republic of
و یادم رفت بگم من فهمیدم که توی خانواده ی خوب و مذهبی بزرگ شده لطفا بگید چیکار کنم شما حداقل با طرف ۲۰سال اختلاق دارید و در اینده به خودتون میخندید من جی بگم که اختلاف سنیم باهاش از ۳سال هم کمتره دارم دیوونه میشم اخه هم زیباست و هم صداش ارامشبخشه البتع صداش داره عوض میشه حالا اینا رو ول کنید یه چیز حالب تر!
من اصلا دوست ندارم ببینمش باهاش حرف بزنم یا باهاش ازدواج کنم فقط یه حسی بهش دارم که خیلی حس مزخرفیه برام دعا کنید این حس فقط یه کوجولوووو کمتر بشه تا از این بعد طرفدارش باشم نه عاشقش😫
علی
Iran, Islamic Republic of
کلا عشق یکطرفه خوب نیست حالا میخواد اون طرف عشقت خواننده ، بازیگر ، فوتبالیست یا یه آدم معمولی یا حتی گدا باشه هیچ فرقی نمیکنه عشق یکطرفه آدم رو از بین میبره خود من از بچگی عاشق ابرو گوندوش خواننده ترکیه هستم تنها تفاهم ما اینه که هر دومون تورک هستیم ، نزدیک به 20 ساله هنوزم وقتی چهره یا صداش رو میشنوم دیونه میشم اگه من جای رضا ضراب بودم قدر زندگیم رو میدونستم و طمع نمیکردم زندگی با همچین ادمی خیلی رویایی و دلپذیره البته خودتم باید در سطح اون باشی بیکار نیست که هر کی از راه رسید باهاش ازدواج کنه برای رسیدن بهش اول باید خودت رو هم سطحش کنی بعدش ببینی بازم بهش علاقه داری فکر نکنم دیگه بهش علاقه داشته باشی چون ماها جوری آفریده شدیم که همش دنبال بهتر از خودمون میگردیم
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
منم عاشق یه بازیگر آمریکایی شدم حالا برم دنبالش؟😁
Iran, Islamic Republic of
منم همینطور جانی دپ ۴۰ سال هم ازم بزرگتره
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
این دنیا ک دستت به عشق خیالیت نمیرسه ولی شاید اون دنیا بتونی بهش برسی😁😂
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
خب من عاشق رزا سلزار بازیگر زن هالیوود شدم خب چیکار کنم. نمیشه کاریش کرد تنها فرق مون اینه که هم قدیم. لطفا یکی بگه چیکار کنم خیلی بفکرشم
Niyayesh
Iran, Islamic Republic of
هیچوقت رویاتو ول نکن
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام17سالمه اما عاشق بازیگری شدم که حدود 19سال از خودم بزرگتره من اصلا اینطوری نبودم نمیدونم چرا اینجوری شدم اما تصویر همش جلو چشمامه حتی عشق به این بازیگر باعث شد حدود 40کیلو تو 5ماه کم کنم هربار که به خودم میگم ول کن این که اصلا نه هم سنته نه تاحالا تورو دیده تو کتم نمیره بازم نمیتونم بیخیالش شم حتی حدود30تا فن پیجش عضو بودم همرو پاک کردم اما باز نتونستم برشون گردوندم
عشقم 💜💜💜
Iran, Islamic Republic of
میخوام حرف دلمو بزنم اینجا خیلی ها در مورد عشق نظر دادن خیلی ها اینجا گفتن که درگیر هستن میدونم سخته چون کسی میفهمه که داره این دردو میکشه من حدود یه ساله که با دنیای کیپاپ آشنا شدم خیلی از سلبریتی های کیپاپ رو دوست داشتم یه چند ماه گذشت با یه گروه کره ای آشنا شدم مثل همیشه به عنوان طرفدار دوسشون داشتم یا بهتره بگم خوشم اومده بود عضوی بینشون بود که همیشه چشم و هوش و حواسم همیشه پیش اون بود همیشه به اون نگاه میکردم با عشق . من نمیدونستم که دوسش دارم اصلا نفهمیده بودم که یه روز با خواهرم حرف زدم که تایید کرد که دوسش داری ولی نمیخواستم دوسش داشته باشم میخواستم به عنوان طرفدار فقط ازش خوشم اومده باشه نمیخواستم عذاب بکشم . الان حدود هفت ماهه که دوسش دارم گاهی وقتا دلم خیلی میگیره ذهنم میگه فراموشش کن اما قلبم میگه میخوام دوسش داشته باشم من شخصیتم طوریه که بیش از دو و سه ماه کسی رو نمیتونم دوسش داشته باشم چون زود فراموش میکنم ولی اینو نمیتونم فراموشش کنم با یه پسر که تو گروهشونه خیلی صمیمیه ولی مثل دوست نه بلکه مثل عاشق مطمئنم همجنسگراست چون خیلی همو دوست دارن ولی من همیشه به خودم میگم کاش بهم برسن فکر اون پیش اونه و فکر من پیش اون . این داستان عشقم بود امیدوارم بیش از این به خودم ضربه نزنم و فراموشش کنم 💜 رنگ بنفش دوست داره 💜
md
Iran, Islamic Republic of
من یک ساله با کیپاپ اشنا شدم اولش عاشق یکی تو بی تی اس شدم و همش میترسیدم دوس دختر داشته باشه و اعصابم خورد میشد برای اینکه فراموشش کنم خودمو وابسته کس دیگه ای کردم و با خودم احد بستم که دیگه همچین احساساتی نسبت به این نداشته باشم ولی الان که مدرسه ها داره واز میشه همش میترسم که اینم فکرمو اذیت کنه ولی خیلی دارم با خودم میجنگم که همچین اتفاقی نیوفته
Romania
من عاشق دیبالا ستاره ی یوونتوس هستم
Iran, Islamic Republic of
همه عاشقشن
Arezou
United Arab Emirates
من عاشق یه فوتبالیست شدم که تو جام ملتهای 2019تو تلوزیون دیدمش که بیوگرافی شو نشون میدادنش من از اون پسرای خیلی خوشگلتری دیدم ولی نمی تونم از فکرش در بیام.
Helia
Iran, Islamic Republic of
عاشق اکسو شدم ولی این حرفا برام مهم نیست من میدونم بهشون نمیرسم ولی رویاست دیگه مگه میشه ادم رویا نداشته باشه تو ارزوی یک بار فقط یک بار دیدنشون موندم. ولی من فنشونم و تا اخر عمرم فنشون میمونم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
قصد توهین ندارم ولی اینکه به خودتون تحمیل کردین که بهشون نمیرسید خیلی غیر منصفانه هست چون رویا ها و آرزو ها تنها در صورتی قابل به تحقق یافتن هستن که شما به خودتون برای رسیدن به خواسته هاتون باور داشته باشید و این نشان از اینه که شما اعتماد و ایمان لازم به خودتون رو ندارید.
وقتی آرزو یا رویایی به ذهن ما خطور پیدا میکنه ما فقط تصویری از مرحله به تحقق پیوستنش ( آخرین مرحله ی هر آرزو و رویایی یا همون رسیدن به هدف ) رو در ذهنمون تصور میکنیم و بعد از همین که میبینیم هیچ مسیر و مرحله ای برای شروع رسیدن به آرزومون وجود نداره خیلی راحت از رویا هامون دست میکشیم!!!!.
در حقیقت این خود ما هستیم ک باید راه رسیدن به هدف هامون رو پیدا کنیم یا حتی بسازیم اما متاسفانه میتونم بگم خیلی از ما تو همون مرحله دست کشیدن از آرزو هامون گیر کردیم که یه زحمت به خودمون نمیدیم که مسیر تحقق یافتن رویا هامون رو پیدا کنیم.
امیدوارم روزی برسه که همه به خودشون و توانایی های خودشون باور داشته باشن.
پیشنهاد من به شما اینه ( این اختیار رو دارید که رد کنید ) :
سعی کنید به خودتون باور داشته باشید و ببینید واقعا هدفتون از آرزو و رویاتون چیه و بعدش مراحل رسیدن به هدفتون رو بسازید و تا وقتی که بهش نرسیدید پا پس نکشید.
اگه با عشق به رسیدن به هدفتون ادامه بدید هیچ چیز جلودارتون نخواهد بود.
با آرزوی موفقیت.
Helia
Iran, Islamic Republic of
خیلی به حرفاتون فکر کردم جدا خیلی روم تاثیر مثبت داشت.
منم به اینکه هر ادمی میتونه به رویاش برسه اعتقاد دارم واقعا با این حرفاتون باعث شدین امید مرده ی قلب من دوباره زنده بشه و من بتونم به هدف زندگیم با دقت بیشتری نگاه کنم و راه رسیدن به رویام رو پیدا کنم.
ممنونم از همه ی اونایی که با حرفاشون چراغ دل بقیه رو روشن میکنن.

اکسو ال ها به امید موفقیت و امیدوارم همگی باهم بتونیم بریم اعضای اکسو رو ببینیم.
فاینتینگ.
Iran, Islamic Republic of
من میخوام در مورد عشق زندگیم بگم من حدود 8 ساله یه خواننده کره ای رو دوس دارم تو این هشت سال چیزی از دوس داشتن من به اون کم نشده حاظرم سالها منتظرش باشم که فقط برای یه لحظه بتونم اینو تو زندگی تجربه کنم فقط برای یه لحظه اسممو از زبونش بشنوم خیلی ها بعدا از خوندن این نظر میگن حتما دیوونه شده نه عزیزم دیوونه نشدم عاشق شدم من وابسته نیستم فقط عاشقم گناهی نکردم تنها گناهی که کردم اینه عشق اون آدم برای من تاوانه یه تاوانی که نمیتونم پس بدم عشقی که هر روز پر رنگ تر میشه و من نمیتونم کمش کنم عشقی که وقتی نگاش میکنم به قدری تو چشماش گم میشم که نمیتونم خودم رو پیدا کنم میدونین چرا عاشقش شدم ؟ اینو خیلی ها از خودشون میپرسن ؟ یا یکی ازشون می پرسه چرا عاشقش شدی ؟ اون در جوابش میگه نمیدونم چرا ؟ خودمم موندم چرا عاشقش شدم ؟ اون سوالش همیشه بی جواب میمونه برای اینکه جوابی نداره بگه چون بی دلیل عاشق شده ولی وقتی از بعضی از آدما میپرسی میگن قد بلنده . خوشگله . خوشتیپه . ولی بعضی از ما جوابی نداریم که بدیم میخواستم فقط بهتون بگم هیچ چیزی غیر ممکن نیست اگه تلاش کنین و وقت بذارید بالاخره یه روزی به خواسته هاتون می رسید مهم نیست چه هدفی دارید مهم اینه از هدفتون چه درکی دارید
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
حرفاتون رو کاملا خوندم و میتونم اینو احساس کنم که چه مدت سختی رو پشت سر گذاشتید.
از طرز و نحوه تفکرتون در این باره واقعا لذت بردم و میتونم بگم خیلی ها این روحیه رو ندارن که با این شرایطی که ذکر کردید ادامه بدن و از همون موقعی که به بن بست میخورن روحیه ادامه دادن رو از دست میدن و نا امید میشن .
براتون آرزوی سلامتی و موفقیت میکنم و امیدوارم با استقامت هرچه بیشتر به رسیدن به هدفتون بپردازید.
حدی
Iran, Islamic Republic of
دلباخته شدم
اما نه به ظاهرش. خداروشکر هیچ کدوم از مشکلاتی که شما ذکر کردید رو نداشتم و ندارم . از لحاظ عاطفی هم خانواده واسم کم نگذاشتن . اهل ورزش و شعر و کتاب و تئاتر و قرآنم هستم . آدم فعالیم . خیالپردازم اما منفعل نیستم . با این که سال ها میگذره اما هنوز فراموشش نکردم و نمیتونم فرد دیگه ای رو دوست داشته باشم
ظاهرش برام ذره ای اهمیت نداشت و نداره . نمی دونم چی شد اصلا . بین دوستام از همه عاقل ترم . توقع وصال ندارم اما فراموشم نمیشه. نمیدونم چرا این جوری شد
S
Iran, Islamic Republic of
من خیلی هوایی هستم هر روز یه بازیگر رو دوست دارم اما لعنتی نمیدونم این یکی چرا از ذهنم نمیره بیرون انگار سال هاست می شناسمش یجوری اگه یه روز قیافه شو تو گوشی نبینم دیوونه میشم
بی تی اس لاور
Iran, Islamic Republic of
لابد تو زندگی قبلی باهاش ارتباط داشتی
بی تی اس لاور
Iran, Islamic Republic of
سلام
منم عاشق یه گروه کره ای شدم به نام بی تی اس فکر کنم بشناسیدش
راستش من به خاطر اونا دارم زبان کره ای یاد میگیرم و برای ادامه تحصیل دانشگاه به اونجا میرم و اینم بگم که خیلی تفاوت سنی دارم با اون هفتا سلبیریتی حد اقل ۱۰ تا ۱۴ شایدم بیشتر راستش حرفایی که زدین تو کت ما عاشقا نمیره نظر من اینه که به حرف دلتون گوش کنید چون شما فقط یبار تو این بدن زندگی میکنید پس شما میتونید هیچوقت به حرف پدر مادر و یا هر کس دیگه ای گوش نکنید
ببخشید که طولانی شد
T
Iran, Islamic Republic of
دوستان خواهش میکنم به من کمک کنید دارم خودمو گول میزنم که دوسش ندارم ولی دیوونشم چیکار کنم ؟ نمیشه فراموشش کرد خیلی سخته بتونم فراموشش کنم فقط یه بار میخوام حسش کنم ولی نمیشه کاش خدا تموم عمرم رو ازم می گرفت فقط یه روز با اون بودم خیلیییییی دوسش دارم اون تمام وجود منه 😭😭😭😭😭🥺🥺🥺
محمد
Iran, Islamic Republic of
هیچوقت سعی در فراموش کردن کسی که دوستش داری نکن . اینجوری فقط بیشتر به خودت آسیب میرسونی . نمیخوام نا امیدتون کنم اما همیشه نمیشه به چیزی ک بخوایم برسیم و فقط یه استثنا تو این موضوع وجود داره و اون مربوط به خود شخص شماست . به خودتون ایمان داشته باشید و برای رسیدن به چیزی ک میخواید تلاش کنید . این هم بدونید کسی بغیر از خودتون نمیتونه به شما کمک کنه و حتی منم با حرفام نمیتونم شما رو تحت تاثیر قرار بدم . همه جیز مربوط به اراده و خواسته خودتونه .
امیدوارم به هدفی که دارید برسید . باآرزوی موفقیت
Shahla
Iran, Islamic Republic of
یکی منو به هدیه تهرانی برسوووونه
محمد
Iran, Islamic Republic of
اون تو قلبته ، تو درون خودت پیداش کن.
عاشق
Iran, Islamic Republic of
ولی من خیلی عاشقشم انگار تو زندگیم اولین باره عاشق شدم ولی عشق من با همه فرق داره .عاشق شدن خیلی احساس خوبیه ❤
1992
Iran, Islamic Republic of
ای خدا من عاشق ویگو مورتنسنم چه کنم خیلی دوسش دارم عشقه آخه یکی این یکی متیو مک کانهی 😍😍
دختر مردادی
Iran, Islamic Republic of
سلام آبجیا و داداشام.من یه سال و نیمه که به آقای علیرضا جهانبخش علاقه مند شدم.یعنی قبل جام جهانی2018.من از علیرضا 10سال کوچیکترم.خیلی وقتا خوابشو میبینم.عشق یعنی درد بی درمون!نه مجنون به لیلی رسید.نه شیرین به فرهاد.تازگیا وقتی از مدرسه برمیگردم تو خیابون یه نفرو میبینم که کپیه علیرضاس.اما من حتی به کپی علیرضا هم نگاه نمیکنم و سرمو میندازم پایین.چون دوست ندارم عشقم تیره و کدر بشه.الآنم دارم درسمو به خوبی میخونم تا مثل علیرضا موفق باشم.همیشه هم براش آرزوی خوشبختی میکنم.
هستی
Romania
سلام اسم این بیماری چیه من خودم دچارش نیستم اما یکی از دوستانم عاشق یکی از کی پاپر هاست و همیشه تو فکرشه و میگه من زنشم و ..... بهشم که گفتم تو این بیماری رو داری قبول نکرد الان می خوام اسمش رو بدونم بزنم تو دهنش که این بیماری واقعی و تو دکارتی اونم به صورت شدید من خودم کی پاپر هارو دوست دارم بعضی هاشون قشنگ می خونن اما اون دیوونشونه و فکر میکنه همشون هر روز اومدن صف کشیدن جلو در خونش کلا رو خیلی رو مخمه به نظرتون چطوری بهش بگم که قبول کنه تا کی این بیماری میمونه و اسمش چیه؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
ببخشید که اینو میگم . ولی حتی اگه بیمارم باشه نباید کسی رو ک بیمار هست سرکوفت بزنید . خودش به مرور زمان براش عادی میشه و این دوست داشتن هم براش جنبه ای معمولی تر براش نسبت به قبل پیدا میکنه . شما هم به عنوان یک " دوست " این وظیفه رو دارید که با آرامش برخورد کنید ( هرچند مغرور و خودخواه باشه) و نذارید دوستتون تو طول این مدت هیچ صدمه ای ببینه . چون آثار به شدت مخربی در آینده خودش و حتی میتونه در دیگران بذاره .
موفق باشید.
من یه دخترم که عاشق یه خواننده شدم لطفا کمکم کنید خیلی دوست دارم بهش برسم حاضرم جونمو راش بدم
محمد
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها مثل شما وجود دارن که میخوان به خواننده یا ... مورد علاقشون برسن. فقط این رو در نظر داشته باشید که هیچ راه مشخصی برای رسیدن وجود نداره و شما باید خودتون این مسیر و راه رو برای خودتون بسازید ! اونم با اراده و اختیار خودتون. مسلما اگه به خودتون باور داشته باشید قطعا میتونید به آرزو هاتون برسید. ترس از شکست هم نداشته باشید . اگه جایی متوقف شدید بدونید ک اونجا تازه شروع ماجراست و تلاش اصلی شما از اونجا شروع میشه.
با آرزوی سلامتی و موفقیت
Iran, Islamic Republic of
برای هرچی سختی بکشین بهش میرسین به اوناییم که اسم هرزه خیالبافو الاف آوردن میگم اگه دستم بهتون برسه با هرچی دمه دستم باشه زبونتونو میکنم تا لال شین یا با یه مشت دهنتونو سرویس میکنم پس خفه بمونین انگلا عشقو عاشقی کسی به شما ربط نداره
محمد
Iran, Islamic Republic of
نظرتون برام قابل احترامه و کاملا درکتون میکنم اما اینو هم بدونید با این خشونت باعث میشید برچسب ها و انگ های بد تری رو به شما میزنن.
لازم نیست برای انجام دادن کاری بزرگ همه رو خبر دار کنید چون وقتی انجامش میدید همون انجام دادنش همه رو با خبر میکنه.
داش عارف
Iran, Islamic Republic of
درکم میکنی دمت گرم من آدم عصبی نیستم ولی واقعا از این عصبانی میشم که بعضیا عاشقی مارو مسخره میکنن یا فوش میدن بازم میگم عشقو عاشقی ما به کسی ربطی نداره اگه کسایی که مسخره میکننو پیدا کنم به جز قطع کردن زبونشون با یه کله دماغشونو خورد میکنم
الناز
Iran, Islamic Republic of
من عاشق یه شخص معروف شدم و خیلی هم میشناسمش و خواننده است میخوام بهش بگم که دوسش دارم اما جواب نمیده چیکار کنم؟
Iran, Islamic Republic of
خوش به حالت شمارشو داری اما من شماره فرد مورد نظر رو ندارم و دارم دیوونه میشم
Hadis
Iran, Islamic Republic of
این حرف های شما اصلا رو من تاثیر نذاشت و نمیخواستمم که تاثیر بذاره.عاشق یک خواننده ،بازیگر یا یه فوتبالیست شدن چه اشکالی داره!!!! اونم یه آدمه مثه بقیه...
من۱۵سالمه و از ۱۲سالگی عاشق خواننده ماکان بند یعنی امیر مقاره شدم.... خیلی دوسش دارم حتی بیشتر از پدر و مادرم.امیر تمام زندگیمه، جونمم براش میدم ...
به این باور دارم اگه خدا صلاح بدونه همه چیز اتفاق میفته...
همیشه اتفاق های خوب وقتی میفته که انتظارشو نداری!
من امید دارم واسه همینه که حرفاتون روم تاثیر نمیذاره...
شب و روزم با خیال امیر میگذره...
شماها هم نمیتونید هیچ کمکی به من و امسال من بکنید.تنها کسی که میتونه کمک کنه فقط خداس................
لیلا
Iran, Islamic Republic of
من بازم میگم تو هیچی از مقاره نمیدونی امیر خیلی بیشتر از اون چیزی که فک میکنی کثیفه و درغگو الان که دارم اینو مینوسیم یه ساله قیدشونو زدم و تو این یه سال فهمیدم چه چیزایی ازشون دیدیمو چشامونو روشون بستیم
sara
Iran, Islamic Republic of
لطفا حاشیه درست نکن:/
فاطمه رهام لاور
United Arab Emirates
وااای چرا همتون امیرو دوس دارید رهام بهتره که
منم اوایل ماکانی شدنم عاشق امیر بودم ولی بعدش یه چیزایی تو ذات رهام دیدم که توو هیچ انسانی پیدا نمیشد به نظرم رهام واقعا انسان کاملیه همه لحظه هامو باهاش تصور میکنم و به جز اون به هیچکی فکر نکردم
Hadis
Iran, Islamic Republic of
کسی اینجا شماره امیر مقاره رو داره تو رو خدا بده.
شما خودتون عاشقید درک میکنید منو.........
Hadis
Iran, Islamic Republic of
با این حرفاتون بیشتر آدمو ناانمید میکنید...
حالم از این حرفاتون بهم میخوره...
به نظر شما عاشق شدن یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟
کسی که واقعا عاشق میشه میتونه عشقشو فراموش کنه که شما دارید راهکار واسه فراموش کردنشون میدید!!!!!!!
من دیوونه امیرمقاره ام.هیچ کسم نمیتونه کاری کنه که من بی خیال امیر بشم!واسه به دست آوردنش امید دارم.شماها فقط بلدید آدمو ناامید کنید.من به هیچ کدوم از حرف های شما توجه نمیکنم.هیچ کس مثه خدا آدمو درک نمیکنه! اینو از امیرم یاد گرفتم!
شماهایی که مثه من عاشقید!!!!!!فقط با خداتون حرف بزنید!فکر نکنید من مذهبی هستما!!!!!! اصلا ولی هیچ کس مثه خدا دلتون رو آروم نمیکنه....
من تا وقتی زنده ام به پای امیر میسوزم و میسازم...
Hadis
Iran, Islamic Republic of
درسته که اذیت میشم ولی ارزشش رو داره چون میدونم عاشق کسی شدم که واقعا از ته قلبم و با تمام وجودم و تا آخر عمرم دوسش دارم.من تمام آینده ام رو فقط با امیر میبینم چون امیر تمام آینده ی منه.من امیر رو تابه حال از نزدیک ندیدم و تاحالا باهاش حرف نزدم ...
از خدا میخوام اگه قراره تو آینده امیر رو به من نده تا قبل از اینکه امیر ازدواج کنه عمرمو بگیره تا اون روزی که ازش میترسم رو نبینم.به خدا قسم حاضرم تمام عمرم رو بدم فقط روز آخری رو با امیر باشم...
تمام لحظات آینده ام رو با امیر میبینم وخیلی وقتا انقدر غرق رویاهام میشم فکر میکنم واقعا داره اتفاق می افته ولی به خودم میام میبینم که نه...
لیلا
Iran, Islamic Republic of
برات متاسفم عزیزم ولی امیر سهم تو نیست سهم هیچکس نیست به غیر از دخترانه خیابونی کانادا اینو مطمعن باش امیر بعد چن سال از ایران خارج میشه
Hadis
Iran, Islamic Republic of
دختر داییم هم عاشق رهام هایان.دختر داییم ۱۲سالشه و رهام ۲۸سالشه یعنی ۱۲سال اختلاف سنی دارن ولی اشکال نداره!!!
عشق که سن و سال نمیشناسه...
Hadis
Iran, Islamic Republic of
انقدر نسبت به امیر شناخت دارم که فکرمیکنم انقدری که من امیر رو میشناسم شاید مادرش مثل من پسرش رو نشناسه!!!!
Hadis
Iran, Islamic Republic of
درسته که میگن هیچ چیز نشد نداره و وقتی واسه به دست آوردن هرچیز تلاش کنی میتونی به دستش بیاری!!!
ولی من واقعا نمیدونم واسه به دست آوردن انیر باید چیکار کنم؟
چون هیچ کاری جز دعا از دستم برنمیاد...
لیلا
Iran, Islamic Republic of
رهام میتونه بزرگ ترین اشتباه یه ادم باشه
Hadis
Iran, Islamic Republic of
چرا رهام میتونه بزرگترین اشتباه باشه…!؟
وقتی واقعا از ته قلت و از اعماق وجودت دوسش داشته باشی، چرا باید بزرگترین اشتباه زندگی باشه…!؟
sara
Iran, Islamic Republic of
من سه چهار سال عاشقش شدم💫
یه نفر
Iran, Islamic Republic of
من دختری نوجوان هستم و ۶ ماهه که عاشق یه بازیگر شدم و همیشه تو خیالاتم با هاشم نمی دونم چیکار نمی تونم فراموشش کنم خیلی اذیت میشوم وقتی یادم میاد که غیرممکنه.😯😔
Iran, Islamic Republic of
سلام کی شماره علی حلوی رو داره؟ بازیگر مراغه ای هستش عاشق اون شدم
Iran, Islamic Republic of
خدایا این جوانی آرزویه کودکی هایم نبود
کامران مولایی
Iran, Islamic Republic of
اگه چند بار یه جون عاشق میشه
اگه چند بار دل گرفتار میشه
پایه عشقه اولش میمونه دل
آخه اون حس دیگه تکرار نمیشه
عزیزای من گوش کنید به حرف من
خیلی ساده حرفای دیگرانو باور نکنید
دروغه هرکه میگه درکتون میکنه
عزیزای من گلهای من به حرف هام نخندین

میتونه شکست عشق از زندگی سیرتون کنه
جوونیتونو بگیره با غصه درگیرتون کنه
میترسم غصه ی عشقتون پیرتون کنه
شمارو آخر بشکنه پیرو زمین گیرتون کنه


کامران مولایی هستم دوستدار جوونای کشورم با آلبوم ترانه های من خودتونو آروم کنید امید وارم به آرزوهاتون برسین
PD
Iran, Islamic Republic of
میدونید من خب برا من خیلی مسخره ست عشق من اصلا وجود خارجی نداره من هی میخوام به خودم بقبولونم ولی نمیشه که نمیشه
کامران مولایی
Iran, Islamic Republic of
بابا شوخی کردم کامران مولاییم ولی بیشوخی آهنگ های کامران مولایی رو گوش کنید
حانیه
Iran, Islamic Republic of
سلام
همه نظرای شما رو خوندم خیلیم خوب میتونم درکتون بکنم چون منم مثل شما عاشق یه بازیگر کره ای شدم ۱۳سال ازم بزرگتره شب و روز برام نزاشته البته من اول فقط طرفدار معمولی یکی از فیلماش بودم اما وقتی رو شخصیتش تحقیق کردم وضع فرق کرد با کلی جستجو قیافه اصلیشو پیدا کردم اگه هر وقت دیگه ای بود و اینو بهم نشون میدادن معذرت میخوام بالا میاوردم اما الان نه
میدونن من حسم بیشتر روی فرق بین ادماس میگم ادمی مثل اون چرا باید هر کاری دلش خواست بکنه برای خودش بگرده...ما هم مثل ادمای ضعیف عاشقش شیم واقعا وقتی عکساشو میبنم که کجاها میره دیگه صبرم سر میره وقتی میبینم مردم چطور دورش جمع شدن اه نگم بهتره
ولی اثر اصلی از اون فیلمش شروع شد اونجا مثل یک مرد واقعی بود پولدار خوشتیپ مغرور کسی که تا پای جونش پای عشقش ایستاد فکر کنم این شخصیتیه که همه ما دخترای ایرانی دوس داریم امیدوارم بتونم همچنین شخصیتی توی کشور و توی شهر خودم پیدا کنم تا حداقل به نصف ارزوم برسم
اینم بگم که تهش تهش ما ها که همچین دردی داریم یه حسادتی هم اونجا به چشم میخوره مثل دیدن دوس دختر جدیدش و کلی حرص خوردن یا اینکه اون منو نمیشناسه داعم در حال سفره و خوشه با دخترا ولی من بدبخت که اون حتی نمیدونه تو دنیا اسمی به نام حانیه هس
اینا هستن که ادمو از پا درمیارن ـ...
Romania
دقیقا منم باون قسمت که گفتی فرق بین ادما(همه دورش جمع میشن و ...)موافقم همین طوری ام
Iran, Islamic Republic of
منم عاشق يونجون عضو تي اكس تي شدم
Hadis
Iran, Islamic Republic of
آقای صدری ببخشید که این حرف هارو میزنم اگه تو دکتر بودی درک میکردی و این حرف هارو نمیزدی…
واقعا براتون متاسفم…
تو خودتو دودیقه جای ما بذار ببین میتونی از کسی که عاشقشی جوری که به راحتی دل بکنی و فراموشش کنی؟؟؟؟؟؟؟؟
من خودم وقتی خیال پردازی میکنم با خواننده ای که عاشقشم خیلی بهم مزه میده…
خدا خودش سرنوشت هر انسان رو یه جور رقم میزنه و دوست نداره که سرنوشت بنده هاش بد باشه!
خدا هرکسی رو که دوست داشته باشه امتحانش میکنه…
خدا حتما من و امثال منو دوست داره که مارو تو این راه انداخته!
یه آیه تو قرآن داریم که میگه:پس از هر سختی و دشواری،آسونی و راحتی هست…
الان ما داریم سختی میکشیم اگه دلمون روشن باشه و امید داشته باشیم بالاخره راحتیشم میرسه…
دنیا مثه چرخ و فلک میمونه!!!! الان من پایین چرخ و فلکم و سرم رو بالا بردم و دارم اونایی رو که بالای چرخ و فلکن رو باحسرت نگاه میکنم… یه روزی هم میرسه که چرخ و فلک زندگیم میچرخه و میرم بالا و از بالا همه رو نگاه میکنم!!!!!!
خواننده ای رو که دوسش دارم امیر مقاره هستش.
شما خودت برو تو پیجش ببین 1/3K فالوور داره و کل طرفداراش آرزوی ازدواج با امیرو دارن!!!!!!!
خوب درسته نگرانی داره ولی اهمیت نمیدم چون خیلی از اونا امیرو واسه خوشگلی و خوشتیپی و شهرتش و… میخوان ولی من اینا واسم مهم نیست و امیرو فقط و فقط واسه خودش میخوام و تا عمر دارم بی خیالش نمیشم حتی اگه ازدواج کنه!!!!!!!!!!!!!
شما هم راهکاراتو نگه دار واسه خودت لطفا و کاری به زندگی ما نداشته باش…
محمد
Iran, Islamic Republic of
توی چند روز گذشته همه پیام هاتون رو با دقت خوندم و باید بگم احسنت به این روحیه و پشتکاری ک دارید!
منم مثل شما مخالف با سرکوب کردن این احساسات هستم ( به طوری که اگه حداقل 30 تا کامنت بالا رو ببینید میبینید ک چقد مخالف این قضیه ام) ولی اینم بدونید که کسی صدای من و شما رو نمیشنوه. خیلی از ما ها هستن ک حتی نمیدونیم کجای این کره خاکی هستن ( نه حتی کشور! ).
یه نگاه به تاریخ انتشار این مطلب بندازید متوجه میشید که 1393 این مطلب رو گذاشتن رو سایت و هنوزم که هنوزه دارن زیرش کامنت میذارن اما دریغ از یک جواب!
من به شما توصیه میکنم بجای اینکه سعی در به زمین نشوندن افراد منفی باف و کسانی ک درکی از این موضوع ندارن کنید، سعی کنید کمکی به امثالی مثل خودم خودتون کنید . نذارید دلسرد بشن و بتونن به هدفشون ادامه بدن . این بهترین و تنها راهیه ک میتونید در قبال یک شخصی که درک کاملی از این موضوع داره انجام بدید . قطعا در این راه موفق میشید و حتی به شخصه آرزو میکنم و امیدوارم که خودتون هم به آرزوتون برسید .
سلامت و موفق باشید.
Hadis
Iran, Islamic Republic of
ببخشید اشتباه نوشتم.امیرمقاره ۱میلیون و ۲۰۰و خورده ای فالوور داره.رهام هم ۷۰۰هزارو ۵۰تا…
لیلا
Iran, Islamic Republic of
این حرفایی که این جا زدیو بیا اینستا بزن ببین چیکارت میکنن طرفداراش تو هنوز نمیدونی طرفدارای ماکان باید به چه چیزایی احترام بزارن چطور باید رفتار کنن راستی عای مقاره بدش میاد کسی راجبش همچین حرفایی بزنه خفه شو بشین سر جات
بهار
Iran, Islamic Republic of
سلام من حدود یک سال هست که طرفدار گروه ماکان بند هستم حتی فن پیج زدم و کلی وسایل ماکانی دارم اما من ۱۴ سالمه و رهام هادیان ۲۸ سال و امیر مقاره ۲۴ سال سن دارن .. راستش من خودمو گول میزنم که یه روزی میتونم به یکیشون برسم اما میدونم همه ی اینا فقط یه رویاست...
بعضی شبا واقعا وقتی به این فکر میکنم که یه روزی ممکنه نباشن گریم میگیره یا از این که نمیتونم اونارو ببینم گریم میگیره...
اولش شوخی شوخی بود و وقتی به من معرفیشون کردن سر سری گرفتم و طرفدارشون شدم اما وقتی به خودم اومدم دیدم واقعا بهشون وابسته شدم... البته من هیچوقت دلم نمیخواد اونارو از ذهنم بیرون کنم شاید تو ی این یه سال که ماکانی شدم تمام فکر و ذکرم رهامیر و اهنگاشون بوده و به غیر اینا به چیزی جز درس فکر نکردم ... خودم از همچین چیزی راضیم ولی پدر مادرم حسمو به بچه بازی میگیرن و میگن این حسا زودگذره و از این حرفا و از من میخوان که ماکانو فراموش کنم اما اونا نمیدونن که من یه دل نه صد دل عاشق اونا شدم ... عشقی که هیچوقت واقعی نمیشه و همش خیاله :)
عشقی که هیچ سر انجامی نداره...من با خیالاتم زندگی میکنم :)🖤🥀
خیال بافیو رویا پردازی خیلی خوبه... حداقل یکم ادمو اروم میکنه...
ماکانی_ام_تا_ابد❤✨
امیر_مقاره💫
رهام_هادیان🎩
ماکان_بند😎🖤
Hadis
Iran, Islamic Republic of
الان تو دقیقا امیرو دوست داری یا رهامو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی عاشق جفتشونی؟؟؟؟دوست داری زن جفتشون باشی؟؟؟؟
با کدومشون میری و غرق رویاهات میشی؟؟؟
تو رویات دوست دختر کدومشونی؟؟؟؟؟
اگه میدیدمت شتکت میکردم…
یه تار مو هم تو سرت نمیذاشتم…
بیشتر از این نمیگم . درکتم نمیکنم !!!!چون میدونم عشقت به اونا مثه عشق من نیست ؛ مطمئنم:)
بدون شک مطمئنم به خاطر قیافه و تیپ و شهرت و… میخوایشون.
من خودم دیوونه ی امیرم هرجوری باشه بازم میخوامش:) رهام هم خیلی دوست دارم جای برادر نداشتمه:)
توهم به رویاپردازیات برس منم به خیالات خودم تا ببینیم این سرنوشت گند چی میخواد جلو پامون بذاره …
صبا
Iran, Islamic Republic of
حدیث چرا حسودی میکنی به رقیب عشقیت!!!!
Hadis
Iran, Islamic Republic of
تو جای من بودی حسودی نمیکردی!!!؟؟؟؟
تحمل ندارم ببینم یکی دیگه هم امیرو دوسش داره…
sara
Iran, Islamic Republic of
منم تحمل ندارم ببینم کسی رهامو دوس داره😭
Iran, Islamic Republic of
منم عاشق امیر مقاره ام
من از روی قیافه یا تیپش عاشقش نشدم بلکه از روی خوش قلبیش و ایمان قویش عاشقش شدم و هیچ وقت نمیتونم فراموشش کنم و هرگز ناامید نمیشم چون میدونم خدا هوای همه بنده هاشو داره و اگه کسی واقعا عاشق باشه و از ته قلبش بخواد که بهش برسه و تلاش کنه حتماً بهش میرسه(نظر شخصی خودم)
فاطیما
Iran, Islamic Republic of
من حدود یک سال است که به یه فوتبالیست علاقه مند شدم حتا پیش روان شناس هم رفتم اما فایده ای نداشت انقدر دوسش دارم که حاضرم کل خانواده و دوستان زندگیم بزارم برم پیشش خیلی دوسش دارم حتا از خودمم بیشتر لطفا کمکم کنید من نمیدونم عشق کار درستی است یا نه دوست دارم فراموشش کنم اما خیلی خیلی دوسش دارم کل زندگیم شده انقدر دنبالشم که اون دختری که مثل خر درس میخوند نمیخواد کتاب درس اینجور چیزهارو اسمشون بشنوه فقط نگاه عکساش میکنم زندگی من شده فضای مجازی اصلا باکسی ارتباط ندارم دوستام بهم میگن بیا بریم بگردیم اما قبول نمیکنم چون واقعا نمی تونم خیلی به کمکتون احتیاج دارد
محمد
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که میتونه بهتون کمک کنه خودتونید . هیچکس با حرف هاش نمیتونه شما رو قانع کنید و باید با اراده خ.دت.ن اولین قدمو بردارید .
تنها نصیحتم اینه که از تنهایی و گوشه گیری دوری کنید . همین تنهاییه که پدر آدمو در میاره و آدمو از آرزو و رویا هاش دست نگه میداره . اگه میخواید موفق بشید باید اول ارتباطتون با کسایی ک واقعا دوستتون دارن رو حفظ کنید بعدش به هدفتون برسید.
موفق باشید.
صبا
Iran, Islamic Republic of
اما من عاشق تنهاییم...
Love viggo 🥰😍 (aragron
Iran, Islamic Republic of
آقا من دلم ویگو مورتنسن میخواد نمی توانم دوری شو تحمل کنم برام سخته دوست دختر داره از عشقش دوست دخترش بدم میاد دعا کنید جدا بشه من بهش برسم 😭😭⁦🤦🏻‍♀️⁩😍
داش عارف
Iran, Islamic Republic of
آقای محمد آقا تو لازم نکرده بیایو مارو راهنمایی کنی راهنمایی هاتو بزار برا خودت تو نظر کسی هم دخالت نکن
اینجا کسی با راهنمایی تو به هدفش نرسیده که ما دومیش باشیم.

برای یه هدف سخت باید سخت تلاش کنید ما همه عاشقیم هممونم میدونیم که چیژی که میخوایم راحت بدست نمیاد.
اگه بخوایم به هدفمون برسیم باید سختی های زیادیو تحمل کنیم.
محمد
Iran, Islamic Republic of
من نمیخوام کسی با راهنمایی هام به جای برسه. در ضمن خوشحالم که خود شما هم به این باور دارید که با تلاش میشه به چیزی ک میخواید برسید . همین برام کافیه.
Hadis
Iran, Islamic Republic of
آخ داداش قربون دهنت گل گفتی…
نظر منم همینه
داش عارف
Iran, Islamic Republic of
فدای خوبی هات.محمد

خدا کنه هممون به آرزو هامون برسیم.

یه سری آدم هستن فکر میکنن چون ما یخورده سنمون کمه نه قلب داریم نه احساس فکر میکنن فقظ خودشون عاشق شدن بعد میان راه نشون میدن که چجوری کسی و که دوسش داریم فراموش کنیم به اینجور افراد اصلا نباید گفت آدمیزاد.

به حرف اینجور آدما توجه نکنید.
هیچ چیزی تو دنیا غیره ممکن نیست.
صبا
Iran, Islamic Republic of
ولی به نظرم این یکی غیر ممکنه آدمای معروف حتی به ما نگاهم نمیکنن
قلب شکسته
Iran, Islamic Republic of
سلام من عاشق حسین تهی شدم خواننده خوشگل و خوش قلب. تهی از من۱۶ سال بزرگتره دارم دیوونه میشم از عشق و عاشقی کاش یک کسی کمک به ما می کرد😑😑😑😑😑😑
💔قلب شکسته💔
Iran, Islamic Republic of
بچها کی حسین تهی رو می شناسه
سارا
Iran, Islamic Republic of
من 20 سالمه . ديوانه يك بازيگر شدم . من مهران رجبي رو خيلي دوست دارم . عاشق فرم صورت و اون دماغ گنده اش شدم . من هميشه قبل از خواب براي رسيدن بهش فكر مي كنم و نقشه مي كشم. درسته جاي بابامه ولي برام خيلي عزيزه. ازادا و اصول پسراي امروزي كه مثل دختر آرتايش مي كنن و شلواره پاره يا كوتاه چسبان مي پوشند بدم مياد. كسي ازش تلفن يا آدرسي داره لطفا بده . ممنون
سروش
Iran, Islamic Republic of
من عاشق بیلی ایلیش شدم همه جا بهش فک میکنم اون زندگیم شده و منم میدونم نمیتونم بهش برسم و افسردگی گرفتم و هرشب گریه میکنم.داغون شدم کمکم کنین
Iran, Islamic Republic of
اقا الان من چن وخته رو بهرام افشاری کراش زدم بددد 😂😂❤
Iran, Islamic Republic of
عمرا بزارم
گلی
Poland
سلام من عاشق دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس هستم.علیرضا بیرانوند اون ۱۴سال از من بزرگتره و دوتا بچه داره البته من روی اون نظر ندارم یعنی اصلا مرتکب گناه نیستم چون نمیخوام باهاش ازدواج کنم تازه زن و بچه هاش رو هم خیلی دوست دارم.اما بیرانوند واقعا واسم خیلی جذابه وقتی که تو دروازه میبینش قلبم به تپش میفته من خودم از کودکی طرفدار پرسپولیس بودم تا اینکه علیرضا بیرو دروازه بان شد و من اول هیچ واکتشی نسبت به اون نداشتم وقتی جام جهانی ‌۲۰۱۸شد ازش خوشم اومد بدون اینکه خودم بفهمم و دوسال گذشت و حالا چند ماهه که فهمیدم واقعا ازش خوشم میاد و یه گیرایی عجیبی واسم داره.من خیلی پیگیرش هستم و اسمسو همه جا جست و جو میکنم همیشه توی رویاهام تصور میکنم که همه هوادرای پرسپولیس دارن بهش افتخار میکنن.یه چیز خیلی جالب هم اینه که من بدون شنیدن صداش ازش خوشم اوند و وقتی که صداش و حرف زدنش رو شنیدم بیشتر به دلم نشست.همش دارم از اون تقلید میکنم هم توی ظاهر و هم توی باطن.البته حس میکنم بعدا اینا واسم خاطرات خنده داری میشه ولی مهم الانه که من واقعا اونو دوست دارم و آرزومه که باهاش حرف بزنم حتی شمارش رو دارم ولی خجالت میکشم بهش پیام بدم و باهاش چت کنم
صبا
Iran, Islamic Republic of
واقعا برات متاسفم آخه اون چی داره که عاشقش شدی؟!
Iran, Islamic Republic of
سلام 14 سالمه دختر هستم راستش عاشق یه پسر کره ای شدم و خیلی دوست داشتم توی ایران ببینمش ولی جالب اینجاست که اگه نتونم عکسش رو ببینم شب ها خوابم نمی بره!!! خیلی زیبا و قشنگه حتی از زن ها هم خوشگلتره 😂😂😂😭😭😭😍😍😍😳😳 توی بیشتر سریال کره ای
صبا
Iran, Islamic Republic of
منم 13 سالمه یه زمانی عاشق یه خواننده شده بودم که فقط فیلم و عکسش رو میدیدم وقتی بهش فکر میکنم خندم میگیره اما متاسفانه الان عاشق یکی دیگه شدم انگار با چشماش آدمو جادو میکنه من اصلا اون رو نمیشناسم ولی یه مظلومیت خاصی تو چهرش هست البته عاشق سینه چاکش که نیستم ولی خیلییییییی دوسش دارم اسمش پدرام فیاضی هس نمیدونم میشناسینش یا نه کاش یکی کمکم میکرد فراموشش کنم....
Selena
United States
من 19سالمه عاشق یه خواننده ایرانی شدم که حدود 16 سال ازم بزرگتره. اون ازدواج نکرده و مجرده و با کسی هم فکر نمی کنم رابطه داشته باشه. عاشق همه چیش شدم اخلاق و رفتار و حرف زدنش. قیافش و تیپش همه چی تمومه. میخوام بهش برسم امیدوار هم هستم ولی ازم دوره. نمی دونم از کجا شروع کنم چیکار کنم چجوری بهش بگم دوسش دارم؟🙁وای وای خدایا چیکار کنم نمی تونم بی خیالش بشم نمی تونم فکر کنم با دختر دیگه ای ازدواج کنه😟
داش عارف
Iran, Islamic Republic of
تا کسی تو نظر من دخالت نکنه تو نظرش دخالت نمیکنم.
صبا جون تو هنوز نیومده همرو به رگبار توهین گرفتی. بهتر نبود میومدی درد دلتو میگفتیو تموم. منظور من از این که هیچ چیزی غیره ممکن نیست این نبود که بشین تو خونه تا عشقت بیاد دنبالت ورداره ببرت. تو زیادی از خودت نا امیدی اون دیگه به من ربطی نداره.
صبا
Iran, Islamic Republic of
من میخوام بگم که همه ی ما دل بستیم به چیزی که نشدنیه آدمای مشهور دارن هدف خودشونو دنبال میکنن با خیال راحت زندگیشونو میکنن ما چرا باید از زندگیمون بگذریم به خاطرشون؟من امسال به خاطر همین موضوع تو درسهام عقب افتادم خدا رو شکر زود به خودم اومدم و درسام به روال قبل برگشت درسته دوباره گرفتار شدم ولی سعی میکنم فراموشش کنم تو رو خدا یکم فکر کنین یکم اعتماد به نفس داشته باشین دست از رویا پردازی بردارین ....اگرم میخواین تلاش کنین که هیچی...نمیدونم واقعا چجوری میخواین بهشون برسین ولی امیدوارم به خودتون بیاین چون افراد معروف بدون ما مردم عادی هیچی نیستن چرا انقدر خودتون رو کوچیک و بی ارزش میکنین ؟...داش عارف تو هم اگه حرفامو توهین حساب کردی مشکل خودته!
Hadis
Iran, Islamic Republic of
اینو همیشه یادتون باشه:
کوه به کوه نمیرسه اما آدم به آدم میرسه…!:)
بالاخره منم یه روزی به عشقم میرسم…
روزی هزار بار خداروشکر میکنم که امیر مقاره رو وارد زندگیم کرد.…:)
(سختی گذشته یعنی خوشبختی آینده) اینو امیر همیشه میگه و تجربه اش کرده…
همیشه اتفاقای خوب وقتی میرسن که انتظارشو نداری!
این روزای سختم هم میگذره و میره و روزای خوب رو میاره…
من _امید_دارم
من_ به_دستش_میارم
Iran, Islamic Republic of
با این کامنت ھای ک گزاشتین ن تنھااز عشقم منواززندگیمم ناامید کردین
داش عارف
Iran, Islamic Republic of
صبا تو میگی افراد معروف حتی یه نگاهم به ما نمیکنن خوب معلومه که کسی که معروفه به قصد عاشقیو ازدواج به یه بچه ۱۳ساله نگاهم نمیکنه..... اشتباه برداشت نکن نمیگم یه بچه ۱۳ساله نمیتونه عاشق بشه چرا میشه.
تو به نظر های سه نفری نظر دادی که میدونستی حاضر جوابن و جوابتو میدن این خودش یعنی واقعا تو هنوز یخورده کوچیکی.
لازم نکرده تو بیای به منو یکی مثه من نصیحت کنی این چیزایی که تو میگیو من خودم حالیمه خیالت راحت از کارو زندگیم نیوفتادم.

حالا اگه حرفام بهت برخورد مشکله خودته.
داش عارف
Iran, Islamic Republic of
یعنی واقعا انقدر سخته بیاین اینجاو به کسی گیر ندین تو نظرش دخالت نکنین.
اصلا ما الاف ما روانی ما بیمار ما تیمارستانی خوب بیاین اینجا درمورد ما نظر بدین چی به شما میرسه؟؟؟؟

اینم تقدیم به تمام فضول ها اونم با عشق.
صبا
Iran, Islamic Republic of
بابا حاضر جواب!...بزرگ! چرا جوش میاری حالا! اگه من بچم اگه کوچیکم،چرا به خاطر حرفی که میزنم انقدر عصبی میشی؟ من نمیدونم چند سالته ولی بزرگی به سن نیست به عقله😉...البته من حرفاتو میزارم به پای جوونیت اصلا از آدمی که قبول داره روانی و بیماره بیشتر از اینم نمیشه انتظار داشت تقدیم به روانی ها با عشق❤
داش عارف
Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر صبا تو خودتم قبول داری فضولی.
عصبانی میشم بخاطر اینکه یه بچه اومده مارو نصیحت کنه خودت جوابه خودتو دادی دیگه چرا میپرسی؟؟؟.....کوچولو.......عاقل.
حالا که از این بیشتر از من انتظار نیست چرا میای دوباره جواب میدی؟؟؟ برو مواطب باش از درسات جا نمونی برو پی درس و
مشقت. البته که منم حرفاتو میزارم به حساب بچه بودنت.
درسته نصفه بزرگی به عقله نصفش به قدو هیکل حالا تو ۲۰کیلو هستی؟؟؟
اینم تقدیم به تموم عاقل ها و باهوش ها که اگه نباشن ما راهمونو گم می کنیم اونم با عشق و..........
داش عارف
Iran, Islamic Republic of
آخ آخ یادم رفت بگم قدت چی بالای یه متره یا هنوز زیر یه متر گیر کردی.
بچرخ تا بچرخیم ماله همین موقعه هاست.
بجایه اینکه عصبانی بشم میخندم به حرفات آخه واقعا به سنت نمیخوره. بعد تو میای نصیحت میکنی مارو بگذریم تو فقط بگو جواب ابلهان خاموشیست تا من بخندم.
آره خو بسکی عاقلی کم آوردم.
صبا
Iran, Islamic Republic of
تناقض تو حرفات موج میزنه یه بار نوشتی عصبانی میشم به خاطر اینکه تو نصیحتم میکنی ، یه بارم نوشتی بجای اینکه عصبانی بشم میخندم!...آره راس میگی حرفام از بس عاقلانس به سنم نمیخوره! ولی از حرفای تو معلومه که بیشتر از ده سال سن نداری! ببین بچه جون تو یکی رو هیشکی نمیتونه آدمت کنه ....خدایا میبینی، به این جوونا ی جاهل خوبیم نمیشه کرد....فقط میتونم برات دعا کنم امیدوارم خدا شفات بده و زبون دو متریتم کوتاه کنه!(آمین)
راستی لازم نی بهم یادآوی کنی که عاقلم خودم اینو میدونم...ببین بچه تو الان خامی نمیفهمی وقتی بزرگ شدی به حرفام پی میبری! یه متری و بیست کیلوییم عمته!...به نظرم وقتی بزرگ شدی دلقک خوبی میشی چون باعث شدی کلی بهت بخندم....خخخخخخخ....
داش عارف
Iran, Islamic Republic of
ولی راست میگی به قول شما بچه سوسولا چه سوتی دادم بگذریم به قول رفیقام حرفه بچه صلواته.
حالا بگو صفا تو عشقه.
داش عارف
Iran, Islamic Republic of
رفیقام بهم میخندن میگن با یه بچه بحث نکن حرفه بچه ها صلواته راست میگن.
تو هم بزرگ شی شاید خوب شی از همه لحاظ شایییییییییییییییید.
صبا
Germany
بیچاره رفیقات چی میکشن از دستت،خدا بهشون صبر بده!....بیخی بابا قطعا حق با منه دیگه جر و بحث رو تموم کن چون من الاف نیستم همین که دعا میکنم خدا یکم بهت عقل بده خیلیه! ... تمام....
داش عارف
Iran, Islamic Republic of
هه حق با تو عه ؟؟؟کجا در میری ؟؟؟حالا مونده تازه اولش کم آوردی ده تا کامنت گذاشتم یکیشم اجازه ندادن بیاد زیره کامنتا وگرنه تا الان گریت در اومده بود.گفتم که بر عکس من برای تو دعا نمیکنم شفا پیدا کنی چون غیره ممکنه تو خوب شی.
داش عارف
Iran, Islamic Republic of
عصبانی میشم بخاطر اینکه تو نصیحت میکنی میخندم بخاطر این هم سنو سالای تو تو فامیل زیاد دارم همشون مثه تو میخوان مثه آدمای بالغ رفتار کنن هرچند هم تو وهم اونا یه مشت بچه این و هیچی سرتون نمیشه.
میگم عاقلی به خودت نگیر مسخرت میکنم وگرنه تو اگه عقل تو سرت بود اول یاد میگرفتی با بزرگترت درست صحبت کنی.
داش عارف
Iran, Islamic Republic of
فقط وقتی این بحث تموم میشه که دیگه در مورد من نظر ندی.
اگه کامنتامو میذاشتن تا الان ده باری زده بودی زیر گریه.
فکر کنم مدیر این سایت دوس نداره از حرس بسوزی.
محمد
Iran, Islamic Republic of
شما طرز حرف زدنت مثل لات هاست چرا؟
صبا
Russian Federation
با کی هستی؟
صبا
Iran, Islamic Republic of
بابا این اعتماد به سقفت منو کشته! کل آدمای دور و برت رو بچه میبینی فکر میکنی خودت انریکه ای؟نکنه تو رویاهات انیشتینی؟! بابا رودل نکنی یه وقت!.....راستی من گریم بیاد؟شتر در خواب بیند پنبه دانه...فعلا که گریه ی تو دراومده...
درضمن از تک تک جمله هات معلومه که اعتماد به نفس کاذب داری این خودش کمتر از بیماری نیس یه کاری براش بکن از ما گفتن بود!
من به دعای تو و امثال تو هیچ احتیاجی ندارم بچه.....هنوزم میگم حق با منه..افتاد؟؟؟
🖤🖤
Iran, Islamic Republic of
ببین صبا هرچی که هستی تو خودتو تو آینه ببین اول بعد بیاد نظر بده ما پای عشقمون هم می ایستیم به تو ربطی نداره پ دخالت نکن تو برو به کار خودت برس تو کار بقیه فضولی نکن 😒 قضاوت کردن کار خوبی هم نیست
صبا
Iran, Islamic Republic of
شمایی که میگی قضاوت کردن کار درستی نیس پس چرا داری به من میگی فضول؟چرا داری قضاوت میکنی؟ این کاری که من کردم اسمش فضولی نیس چون کسی که اینجا نظرش رو مینویسه باید منتظر باشه که بقیه حرفش رو تایید میکنن یا نه...شماهایی که به من میگین فضول اول برین مفهوم این کلمه رو یاد بگیرین بعد این اسمو رو بقیه بذارین.
غزی
Iran, Islamic Republic of
حسود هرگز نیاسود به جای نظر دادن و نا امید کردن برید کشکتون رو بسابید بابا🤣😒
Sogand
Iran, Islamic Republic of
سلام من دختر 14ساله هستم
من عاشق خواننده هستم و همیشه بهش فکر میکنم احساس خیلی عجیبی دارم همیشه بهش فکر میکنم حتا احساس میکنم پیشمه
خیلی دوسش دارم نمیدونم چکار کنم الان سه سال عاشقشم
و از ذهنم نمیره آخه دوسش دارم
همیشه شب نمی خوابم فقد گریه میکنم عشق چیز عجیبیه واقعا اگر با دختری ببینمش خیلی قلبم میگره و گریه میکنم
دوس دارم فقد یه بار ببینمش فقد همیشه دعا میکنم که فقد یه بار ببینمش که بهش بگم من عاشقتم💔😓
داش عارف
Iran, Islamic Republic of
اینجوری فایده نداره من هرچی مینویسم اینجا نمیزارنش واقعا عصبانی شدم
Narges.H
Romania
من 16سالمه و عاشق یه خواننده به نام حسین زینالی (مهراب)شدم دارم روانی میشم همه آهنگهاش عکساش و فیلماشرو دارم هر روزم باید عکساشو ببینم و آهنگ هاشو گوش بدم یه شب نمیشه با گریه نخوابم قبل از اینکه بخوابم به آهنگهاش گوش میدم همه این کارا یه عادت شده برام اگه کسی حسین زینالی رو میشناسه لطفا بهش بگه من امید دارم که بهش میرسم دوستان لطفا نظر بدین و کمکم کنید😯😯
یکی تو قلبمه
Russian Federation
من یه دختر ۱۶ ساله ام که حدود ۵ ماهیه که عاشق یه فوتبالیست شدم که 14سال ازم بزرگتره.
هیچ وقت تا حالا همچین احساسی به کسی نداشتم حدود یکی دوسال هست که میشناسمش و طرفتارش بودم قبلنا همیشه میگفتم پسر خیلی جذاب و باحالیه و هیچ دید عاشقانه ای بهش نداشتم حتی شاید اگه اون موقع خبر ازدواجش رو میشنیدم خیلی براش خوشحال میشدم ولی چند ماه پیش چون که خیلی فن پیج های زیادی داره و مدام ازش پست میذارن توی اینستاگرام(خودم اینستاگرام ندارم) عکس ها و ویدیو هاش زیاد میومد من همیشه اون ها رو نگاه میکردم ولی برام بیشتر از یه پسر خوشگل نبود تا اینکه چند ماهه پیش نمیدونم یهو و چجوری یه حس خاصی بهش پیدا کردم انگاری اون جذاب ترین پسر دنیا بود شاید بگین به خاطر ظاهر طرف عاشقش شدی ولی اینطور نیست! اگه به خاطر ظاهرش پولش یا هرچیز دیگه ای بود همون اول که شناختمش چشممو میگرفت نه یکی دو سال بعدش.اولش گفتم شاید یه حس زود گذر و یه کراش کوچیک باشه ولی اون مدام توی ذهنم بود(هنوزم هست)وقتی از خونه میرفتم مدرسه از مدرسه میومدم خونه درس میخوندم یا هرجایی که میرفتم همش اون توی ذهنم بود(هنوزم هست)انقدر علاقم بهش شدید بود که همش از خدا میخواستم به جای تمام چیز هایی که آرزو داشتم فقط اون رو به من بده توی ۴ ماه ۵ بار خوابشو دیدم وقتی یه مسدومیت جزعی داشت نگرانش شدم حتی توی خواب حالشو پرسیدم.
موقع امتحانات بود که یه شایعه ای توسط یکی از همتیمی هاش پخش شد که اون میخواد بره خواستگاری یکی اونقدر حالم بد بود و افسرده بودم که دستام ۱۵ ساعت تموم مثل یخ شده بودن و امتحانم رو گند زدم ولی بعدش طرف استوری کرد که شوخی کردم و اینا... من تو پوست خودم نمیگنجیدم انگاری دنیا رو بهم داده بودن(واقعا هم داده بودن:)) شب و روزم تنها چیزی که بهش فکر میکردم اون بود امیدوار بودم که یه روز بالاخره یه روز درست مثل خوابم احساسم رو بهش میگم تا اینکه چند وقته پیش خبر نامزدیش اومد اولش نمیخواستم باور کنم گفتم لابد اینم یه شوخیه دیگس ولی بعدش دو ساعت تموم پشت سرهم گریه میکردم تو خیال خودم باهاش حرف میزدم درد و دل میکردم دعواش میکردم اون روز بدترین روز عمرم بود البته ابن اتفاق فقط به یه روز خلاصه نمیشه... با خودم گفتم پس اون شایعه یه شایعه نبوده و حقیقت داشته و چون مطمعن نبوده که وقتی بره خواستگاریش جواب مثبت میده یا نه نخواسته لو بره البته کدوم دختریه که یه آدم معروف پولدار خوشگل خوش هیکل بیاد خواسنگاریش جواب رد بده؟!اونم تو این دورو زمونه که نوددرصد دختر پسرا دنبال پولن و یه سریاشونم که پارتی های دم کلفت دارن تو مهمونیای این سلبریتیا پیداشون میشه و میان قاپ طرفو میدزدن و آینده ی خودشون رو با پول و مقام طرف میخرن نه میدونن عشق چیه و زندگی چیه دو روز بعدم کل صورت و هیکلشون رو عمل میکنن ادعاشونم میشه.
البته میدونم که اون پسریه که خیلیا روش کراش دارنU-U. امیدوارم تمام اون دخترا که روش کراش دارن یه پسر خوب گیرشون بیاد که فکر کراش که فکر نکنم عشق من رو از یاد ببرن
میدونم که شاید به نظرتون این دیوونگیه که من هنوز عاشق کسی ام که تازه عقد کرده کسی که شاید تو این دنیا هیچ وقت نتونم ببینمش ولی مطمعنم که یه روزی اون بالاخره میفهمه که من چقدر عاشقشم من هیچ وقت یاد خدا رو فراموش نکردم و برای همین از خدا خواستم که حتی شده اون دنیا بتونم کنارش باشم مگه خدا نگفته که این دنیا بخش کوچیکی از زندگیه ماست؟! روح ما فنا ناپذیره و از نظر من عشق چیزی نیست که مخصوص جسم باشه عاشق های واقعی عاشق جسم طرف مقابلشون نمیشن عاشق روح اون میشن و عشق چیزیه که همراه با روح انسانه نه جسمش و روحی که فناناپذیره عشقش هم فنا ناپذیره و خدایی که من میشناسم محاله بزاره روح آدم ها آشفته بمونه برای همین برای تنها ترین انسان ها ام یک فرشته ها رو قرار داده تا شاید بتونن عشقشون رو در دنیای بالاتری پیدا کنن ولی من شما و خیلیا ی دیگه به جای اون فرشته یک انسان رو انتخاب کردیم انسانی که چه دور باشه و چه نزدیک چه فوتبالیست باشه چه خواننده و چه بازیگر یا حتی یه آدم معمولی ما دوستش داریم.
اون هایی که هی انرژی منفی میدین شاید من یا تمام اون هایی که جواب کامنت هاشون رو با بی رحمی دادین شماهایی که عاشق نشدین و درکی هم از عشق ندارین بدونین که عشق حد و مرزی نداره فرقی نداره طرف نزدیکترین فامیلت باشه یا یه سلبریتیه دست نیافتنی! عشق عشقه! شاید خیلیایی که مثل من هستن توی این دنیا حتی اگه تمام تلاششونم کرده باشن بهش نرسن ولی اون دنیا یکی هست که هوای هممونو داره یکی که لازم نیست براش توضیح بدی عشقت واقعه یا نه یا داستان عاشق شدنت رو بهش بگی اون خودش همه چیزو میدونه و اگه واقعا از ته ته قلبت چیزی رو بخوای بالاخره یه روزی یه جایی بهت میده حتی اگه طرف سال ها ازت بزرگتر باشه و معروف و مشهور باشه!
شاید توی این دنیا به دلیل شهرت و سن و فاصله یکی دیگه عشق من رو دزدیده باشه (شاید نباید این حرف رو بزنم ولی توقعی بیشتر از این از یه عاشق نیست) ولی من امیدوارم بالاخره یه روز توی هردنیایی که شد من اون رو به دستش میارم. :)
صبا
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه بهش برسی..
Iran, Islamic Republic of
میشه بگی اون کیه ؟ آخه منم عاشق یه فوتبالیستم که تازه عقد کرده :)
پریا
Iran, Islamic Republic of
من پریا هستم 15سال سن دارم یک سال است که عاشق یک خواننده شده ام و نمی توانم او را فراموش کنم
هر کاری میکنم بیشتر عاشقش می‌شوم
ولی چون من جز مردم عادی هستم کاری نمیتونم بکنم
و اگر به کسی بگویم مرا مسخره می کنند ولی من بی نهایت او را دوست دارم و می خواهم که واقعا به او برسم💗
داش عارف
Iran, Islamic Republic of
بیخیال دیگه تو این سایت نچرخم بهتره تنها از یه چیز عصبانی شدم اونم این بود که اینجا فضول زیاده که بلاخره یه جوری بهت گیر میدن وقتی هم میخوای جوابشونو بدی نمیزارن مدیر سایت برای اینکه بحثو تموم کنه اجازه کامنت گذاشتن نمیده.
فقط خواهشآ دست از سر ما بر دارین خودشون میدونن کیا رو میگم دیگه حالو حوصله بحث کردن ندارم چون اجازه نمیدن منظورم مدیره سایته.
با آرزوی موفقیت عارف.
صبا
Iran, Islamic Republic of
برای اولین بار باهات موافقم کامنتای منم یا ثبت نمیکنه یا بعضی جاهاشو حذف میکنه!(همون سانسور!).....اگه مدیر کامنتاتو ثبت میکرد که تا دو سال دیگه ول کن این بحث نبودی!(از بس که حاضرجواب و البته پرحرفی)
راستی اگه به نصیحت احتیاج داشتی بیا اینجا خودم نصیحتت میکنم...خخخخخ
خداحافظت...تو رو خدا این یکی رو ثبت کن جون مادرت
Iran, Islamic Republic of
میشه لطفا اسم خواننده هایی که عاشقشون رو بگید!؟
من خودم دیوونه ی امیر مقاره ام فکرمیکنم شماهاهم خدایی نکرده اونو دوست دارید. لطفا اسمشونو بگید که اگه امیر بود فک همه تونو کپه کنم…!
خورشید
Iran, Islamic Republic of
سلام ممنون میشم اگه جواب بدین
من دختر ۱۶ ساله ای هستم که یک سال و ۲ ماهه تقریبا که به شدت به خواننده ای(۳۰ ساله) علاقمند شدم و ذره ای از احساسم کم نشده بلکه بیشتر هم شده و هیچ جور نمیتونم از ذهنم بیرونش کنم چون واقعا دوستش دارم و با شنیدن صدا و دیدن عکسش توی بدترین شرایط آرامش میگیرم و حتی گاهی که درد جسمانی دارم هم با دیدن عکس یا شنیدن آهنگهای ایشون در حد زیادی از دردم کم میشه ولی از این ترس دارم که نکنه روزی برسه که تموم بشه این دوست داشتن و به این روز های خودم بخندم چون من تا قبل از ایشون هیچ فرد مشهوری نبوده که انقدر بهش علاقه داشته باشم لطفا کمکم کنین دچار یه بحران شدم
Iran, Islamic Republic of
سلام من نمیخوام نا امیدت کنم ولی باید فراموشش کنی میدونم سخته اما ممکنه چون عشق یک طرفه خیلی سخته و حتما آزارت میده پس باید فراموشش کنی موفق باشی
خورشید
Iran, Islamic Republic of
ولی میدونم که این دوست داشتن واقعیه وقتی انقدر طول کشیده بدون اینکه لحظه ای نسبت بهش بی تفاوت بشم واقعا نمیدونم چیکار کنم خیلی دوسش دارم 😣
Iran, Islamic Republic of
کیان
من عاشق یه دختری شدم که باباش خیلی پولداره وخودش چشم های رنگی و زیبا داره وکلی مهربون است نمیدونم شاید۴یا۳ماه از من بزرگتر باشد
Iran, Islamic Republic of
خب برو ازش خواستگاری کن امره خیره
bts
Iran, Islamic Republic of
من عاشق که چی بگم دیوونهی تهیئونگ از بی تی اس هستم
bts
Iran, Islamic Republic of
و هیچ وقت فراموشش نمیکنم و عاشقش میمونم و وقتی بهش فکر میکنم خیلی خوش حال میشم چون وقتی فیلم های بی تی اس رو میبینم مثل ران بی تی اس که خنده داره واقعا خنده از ته دلم میزنم
سارا
Iran, Islamic Republic of
من عاشق خواننده ی ترکیه ای شدم ک 23 سال ازم بزرکتره جوری عاشق شدم که نمیتونم با کسه دیگه ازدواج کنم
کابوس موجودات
Iran, Islamic Republic of
رسیدن به خواننده ها و بازیگرا و فوتبالیست ها (کلا سلبریتی های خارجی) تقریبا نشدنیه چون خودشون پیجون رو چک نمیکنن و مدیر برنامه و ادمین و کلی نوکر و... دارن که اونا پیجشون رو به روز رسانی میکنن تازه اونا هم اصلا کامنت و دایرکت افراد عادی رو چک نمیکنن چه تو فیسبوک چه اینستا و هرجا ...
اما دربازه سلبریتی های ایرانی
ولی سلبریتی های ایرانی رسیدن بهشون راحته همشون هولن مخصوصا مرداشون کافیه بهشون دایرکت بدی چارتا عکس باز بهشون بدی تصمینی جوابتونو میدن ازتون سو استفاده میکنن بعد ولتون میکنن... پس دوستان مخصوصا دختر خانما که خیلی احساسی هستید مراقب باشید توی بازیگرا و افراد معروف ایران 1 درصدم ادم خوب نیست و ممکنه بلا سرتون بیارن..... و شما بعدا که از خواب عاشقی بیدار میشید میبنید اصلا این آدما آدم نبودن که عاشقشون بودین اونوقت
دیگه کار از کار گذشته اونوقت میخواید ازشون شکایت کنید چون با احساست بازی کردن یا بهتون تجاوز کردن... ولی نمیتونید چون شخص معروف و با نفوذین حتی نمیتونید ثابت کنید تازه اونوقت ممکنه ورق برگرده اونا شکایت کنن و نه تنها بهتون تجاوز شده تازه ادعای شرف کنن باباتونم در بیارن ... پس مراقب باشید دخترا دل بستن به بهرام افشاریو ماکان بند و رضاگلزار و بهرام رادان و احسان علیخانی و بیرانوند و تتلو و محسن ابراهیم زاده و کلا سلبریتی ایرانی کار اشتباه و خطرناکیه... اینکه تو تلوزیون یا توی موزیک ویدیوهاشون مودب و با شخصیتن یا توی اینترنت و ویکی پدیا و سایتا چیزای خوبی ازشون نوشته توقع نداشته باشید شخصیت واقعیشون هم این باشه ممکنه یه گرگ درنده باشن و قبل از شما هزاران نفرو بدبخت کرده باشن...
مهسا
United Arab Emirates
من دختر ۱۲ساله هستم من عاشق یک مردهنرمند شده ام میخوام این عشق را فراموش کنم چگونه باید این کارروبکنم لطفا کمکم کنید
بهرام عشقققق
Iran, Islamic Republic of
من هم ۱۲ ساله هستم و هر شب برای بهرام افشاری جونممم گریه می کنم چی کار کنم ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
منم ۱۲ سالمه ، کلاس هفتمم ، از ده سالگی هی عاشق اینو اون میشدم اما
خیلی زود فراموششون میکردم ، حالا عاشق یکی شدم که هیچ جوره از ذهنم بیرون نمیره ، ازم ۱۵ سال بزرگتره اما من از وقتی عاشقش شدم زندگیم هدف پیدا کرده ، درسمم اصلا افت نکرده ، در کنار اینکه تو ذهنمه به کارای دیگم هم میرسم
Iran, Islamic Republic of
سلام
منم عاشق یک بازیگر شدم ۲۶ سال ازم بزرگتره
امیر
Iran, Islamic Republic of
عزیزان منم این دوره رو گذروندم
الان 18 سالمه
بین 15 تا 17 سالگی به افراد مختلفی دل میبستم
از ورزشکار گرفته تا موزیسین و بازیگر
چه داخلی و چه خارجی
ولی الان خیلی حالم بهتره و کلا یادم رفته .
تجربه های خودم که بسیار مفیدن و پیشنهاد میکنم حتما بخونید
1:اسم این احساس رو عشق نزارید . این شیفتگی هست ( Crush ) . این حس افسار گسیخته هست و هیچ سنخیتی با عشق نداره . پس اول با خودتون راه بیایید و برای خودتون جا بندازید که عشق با شیفتگی فرق میکنه
2: همون شخصی که بهش علاقه دارید رو تصور کنید که علاقتون رو بشون بیان کردید ، خوب؟ خودتون هم میدونید که یا بتون میخنده و مسخرتون میکنه یا اگه ادم محترمی باشه سعی میکنه براتون جا بندازه که این ایده چقدر پوچه . یه دفعه یه خانمی به گلزار گفت میخوام بات عروسی کنم و تا اخر عمر با هم باشیم ، اول جا خورد بعد شروع کرد که محترمانه قضیه رو جا بندازه واسه خانمه . خدا میدونه اون خانم بعدش چقدر بهش فشار اومد.
3: این یکی خیلی مهمه . از من میشنوید از تمام رسانه ها دوری کنید. تلویزیون ، اینترنت و ... و بسیار سخت ورزش کنید. هنر هم مفیده ولی گاهی ممکنه همون هنر احساس های افسار گسیختتون رو بدتر کنه پس حتما مراقب باشید . کمی که هورمون هاتون تنظیماتش درست شه اون موقع میتونید به حالت عادی برگردونید قضیه رو .
صبا
Iran, Islamic Republic of
آره منم این کارا رو کردم ولی نماز خوندن هم خیلی مفیده و به نظر من اسم این احساس شیفتگی هم نیست هوسه!
Iran, Islamic Republic of
منم عاشق یه فوتبالیست شدم اما اون تازگیا ازدواج کرده واقعا دارم دیوونه میشم و هرشب گریه میکنم بجای این حرفا های تکراریتون راه حل بدید یه عاشق هیچی سرش نمیشه و با چار تا حرف شما فراموش نمیکنه اما خیلی دل آدم میشکنه که مورد تمسخر قرار میگیریم اونا هم آدمن مث بقیه :)
ریحانه
Iran, Islamic Republic of
بنظرم من و امثال من به یه آدمی نیاز داریم که باهاش درد و دل کنیم و خودمونو خالی کنیم اما به هرکی بگیم مسخره مون میکنن و کسی تا این حس لعنتیو تجربه نکنه درک نمیکنه نمیفهمه من‌خودم واقعا نیاز دارم با یکی حرف بزنم :))
Iran, Islamic Republic of
واقعا نظراتونو خوندم خیلی امیدوار شدم که تنها نیستم توی این درد امیدوارم همه مون به آرزومون برسیم هیچ چیز محال نیست مگه اونا کین یه آدم.. تلاش کنیم ب خواسته مون میرسیم
Iran, Islamic Republic of
تنها چیز که غیر ممکنه غیر ممکنه
هیچ چیز غیر ممکن نیست
Iran, Islamic Republic of
من هم عاشق یک بازیگر نو جوان مرد شدم که خیلی او را دوست دارم چکار کنم که بهش برسم
گل پرپر شدم
Iran, Islamic Republic of
فقط میدونم که برعکس ما که از عاشقی ضربه خوردیم‌ تویه دله بی احساسا از عاشقی خبر نیست.
درد یه عاشقو عاشق میفهمه.
کسی که واقعا عاشقه با چهار تا حرف که میگن هوسه یا شیفتگیه عشق از سرش نمیوفته اگه قرار به فراموش کردن هم باشه به مرور زمان فراموش میکنه نه با حرف دیگران.
Iran, Islamic Republic of
منم عاشق بازیگر شدم خیلی هم خوبه
ولی دقیقا۲۰ سال بزرگتر از منه
دادم دیوونه میشم
هر روز فیلماشو نگاه میکنم
اصلا یه حالیم
چقدر بده یکی مثل من باشه😔😭😭
نمیدونم چرا از فکرم نمیره بیرووووون😭😔
اما دوستش دارم❤❤❤❤❤💋💋💋💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖🥰🥰🥰🥰😘😘😘😘😍😍😍
United States
این عشق نیست دیوونگیه
تنها
Iran, Islamic Republic of
راستش یه مدتیه که عاشق یه فوتبالست شدم.احساس میکنم نیمه گمشده منه.با اینکه تا چند وقت پیش حالم ازش بهم‌ میخورد.همش درگیر اون شدم‌ واقعا خسته شدم.فکرم زندگیم شده اون پسره.حتی مسافرتم که میرم همش با فکرو خیال اونه.توروخدا کمکم کنید فراموشش کنم دیگع خسته شدم
فاطمه رهام لاور
United Arab Emirates
منم دو سه سالی هست عاشق خواننده ی گروه ماکان شدم اسمشم رهام هادیانه یه جوری دلبره ازش نمیشه گذشت و واقعا دوستش دارم و فراموش کردنش برام سخته به طوری که همه ی لحظه هامو با اون فرض میکنم و به جز اون به هیچکی فکر نکردم و در واقع همه چی مثه یه رویاس برام و فکر میکنم خوشبختم در حالی که بدبختِ بدبختم!:((
یه کسی اهل ایرونم
Iran, Islamic Republic of
باسلام به همگی
حرف همتون کم و بیش درسته بااین حرف رواشناسا نمیشه درد رو درمون قطعی کرد.بنظرم این روانشناسا فقط میگن چطوری بزاری کنار ولی شاید نمی دونن که این احساس ونیاز در همه هست الان اینو بزاری کنار فردا عاشق یکی دیگش میشی دوآتیشه . پس یا باس بیرون نکنی یا بیرون کردی یکی بهترو جاش بزاری .مثلا تو یه نظری می گفت که بخواطر عشقش داره زبان یاد میگیره و چند تا چیز دیگرو بخواطر اون معشوق بلد میشه
یک جوان ساده
منم
😂😂
Iran, Islamic Republic of
یعنی تو این جمع هیچکی عاشق تتلو نشده؟؟؟
صبا
Iran, Islamic Republic of
تتلو چی داره که مردم عاشقش بشن؟حالم ازش بهم میخوره
رویا
Europe
منم عاشق یه بازیگرشدم اول طرفدارش بودم شایداول به خاطرقیافش بوداماالان واقعابه خاطرشخصیتش همش توخیالاتمه به طوری که خاستگاراموردمیکنم میدونم عاقلانه نیس امابااین دل بی صاحبم چه کنم تازه اون ازمن 24سال بزرگتره من خودمم عاشق بازیگریم وامیدوارم ببینمش البته اگه به زورشوهرم ندن دلم بدجورگرفته:((
خسته شدم
Europe
منم عاشق گلزارم وبه خاطرش خاستگاراموردمیکنم عاقلانه نیس اماهرکارمیکنم ازذهنم بیرون نمیره...!
محمو
Iran, Islamic Republic of
من هم عاشق یک بازیگر دختر هستم اولا اصلا عاشقش نبودم ولی الان قلبم داره از جا در میاد شمارشو میگردم پیدا کنم نمیتونم فیلمشو هی میبینم اسمش میلی بابی براون هست
مهسا
Iran, Islamic Republic of
سلام من نوجوان 15 ساله هستم دوساله عاشق خواننده ی ایرانی شدم که 17 سال از من بزرگتره من حاضرم همین الان خودمو بخاطرش بکشم این روزا تاثیر زیادی تو زندگیم گذاشته من سعی دارم یکم از وابستگی هامو ازش کم کنم ولی هر کاری کردم نمیشه
Iran, Islamic Republic of
سلام ببین منم عاشق یک ایدل خارجی یاهمون خواننده شدم منم ۱۵سالمه اون ۹سال ازم بزرگتره و درضمن به هرکی بگیم میگه شما خیلی خیالاتی هستین و میگن سنش خیلی زیاده ولی سن مهم نیس دوست داشت مهمه من به این اعتقاد دارم
amir333
Iran, Islamic Republic of
من عاشق یک بازیگر شدم که ۱۶ سال از من بزرگتره اتفاقا این به من برای ادامه زندگی خیلی انگیزه میده و مخصوصا اینکه بخوام آیندمو بسازم.
با تجربه
به کسی که این متن رو خوند فقط می خوام یه چیز بگم تا وقتی از درس کار کلاس زبان موسیقی ورزش یا هرچی که برا ایندت مهمه ضرر نزنه اشکالی نداره ولی اگه دیدی داره وقت مفید تو رو تباه میکنه زمان فکر کردن رو کاهش بده نیم ساعت تو روز مثلا برا ایندت تلاش کن اگه منطقی هستی و از نوجونیت گذشته که حتما میگی بهش نمی رسی و یه طرفدار مثل همه طرفدار ها میشی اگه در دوره نوجونی هستی و کنترلش سخته مثل قبلا های خودم بگو اوکی من قراره بهش برسم پس باید مثل اون فردی مهم باشم و تلاش میکنم و هر روز صبح تا شب تلاش میکنم هدفمم اینکه به عشقم برسم هر کدوم از این دوتا عقیده رو انتخاب کنید اشکالی نداره ولی حق نداری زمان رو از دست بدی
Iran, Islamic Republic of
من یه پسره 24ساله هستم که عاشق یک زن بودم که 10سال باهاش بودم و اون الان یک خواننده هست اسمش هم هست دنیادادرسان اما من نمی تونم بی اون زندگی کنم والان هم رفته استرالیا ملبورن میخوام برم پیشش اما پول ندارم 😖😖😢😭
من شب تاصبح میشنم یا اهمگاشو گوش میدم یا گریه میکنم واسش من باداداشش درتماسم اما وقتی صدامومیشنوه اونم میگه متاسفانه چی بگم هی درمیره ومیشینه گریه میکنه اسم داداشش دانیال هی مامانش میگه بیانمیتونم بهش بگم که پول ندارم 😖حالا باید تو ایران بمونم تا بابام بفرستم بابام کارخونه داره اما پول نمیدم میگه باید زبان یادگیری من به هیچکس نگاه نمیکنم جز او ( دنیا میام دنبالتون نگران نباش)
کیانا
Iran, Islamic Republic of
سلام من ۱۸ سالمه عاشق یه مردی شدم که از من ۲۵ سال بزرگتره ، خیلی عاشقشم نمی تونم بهش فکر نکنم ۲ ساله تو فکرشم اخر رفتم پیجش بهش گفتم چقدز دوسش دارم ولی اون بهم گفت که خیلی ازم بزگتره و در ضمن پارتنر م داشت ولی با این حال باهام حرف می زد و رابطه ی احساسی باهام برقرار کرد می دونستم کار اشتباهی بود که با اون در حالی که پارتنر داشت حرف می زدم و رابطه احساسی بر قرار می کردیم البته چت می کردیم چون اون خیلی دوره تو لندن زندگی می کنه اتفاقا کارمند من وتو است ولی دیگه باهاش چت نمی کنم خودم اینو خواستم ولی برخی مواقع یه چی توی ذهنم میاد که دوباره باهاش حرف بزنم چی کار کنم که فراموشش کنم حس می کنم بهش می رسم اما چوب واقعیت می زنه تو سرم و اصن واقعیت این طور نیست ولی خوش می گفت چی می شد لندن بودم و این حرفا بعدا که با هم بحث می کردیم می گفت ما فقط با هم دوستیم خیلی دلمو میشکوند ولی با این حال دوسش دارم لطفا راهنماییم کنید
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام به بچه های سایت. این چیزایی که میگید رو من هم تجربه کردم. یکی از دوستان میگفت که عاشق اما مکی شده و جای جالب اینه منم همینطور بودم. اما حقیقت ماجرا اینه توی بازیگرا ما عاشق نقش بازیگر میشیم نه خودش! شما این رو در نظر بگیرید که اگه فلان بازیگر یک نقش منفی رو توی یک فیلم بازی میکرد بازم بهش علاقه مند میشدید؟
تا حالا فکر کردید که اون بازیگر معروف در سریال مشغول نقش بازی کردن هستش و شخصیت اصلی خودش خیلی متفاوت تره!
مثلا یک بازیگر ممکنه نقش یک دختر زیبا و مهربان و یجورایی دلربا رو بازی کنه اما شخصیت اصلی خودش یه فرد کم حوصله و بد اخلاق باشه! پس اینطوری در موردشون فکر نکنید. بارها شده توی مدرسه و ... از یکی خوشمون اومده و باهاش دوست شدیم اما اونطوری که فکر میکردیم از اب در نیومده. و این علاقه به بازیگران هم همینطوریه.
منم یه دوره ای عاشق اما مکی بودم و پیجشو دنبال میکردم حالا لایک کامنت و دایرکت بماند. بعد هم عاشق یه بازیگر شدم که حدودا22 سال از من بزرگتره و بعدش فهمیدم متاهل هست. با اینکه خیلی دوسش داشتم اما با خودم گفتم این فرد متاهل هستش و از لحاظ اخلاقی این درست نیست و تبدیل به یک هوادار شدم و برای اون فرد ارزوی سلامتی و خوشبختی میکنم . بعد ها به این نتیجه رسیدم که این علاقه علاقه به اون فرد نیست. نه اینکه اون فرد تاثیری نداشته باشه اما تلفیق اون بازیگر با اون نقش باعث علاقه من به اون شخصیت شده بود که در انتهای فیلم به سراغ جست و جو درمورد اون شخص رفتم.موردش الان هم اون بازیگر رو دوستش دارم اما نه اونطوری بلکه به عنوان یک هوادار. و تصمیممو گرفتم که راه خودمو برم و در اینده به فرد بزرگی تبدیل بشم و بتونم اون بازیگر رو ملاقات کنم و خدارو چه دیدید شاید حتی تونستم باهاشون به عنوان یک دوست رابطه برقرار کنم و به نوعی تبدیل به دوست خانوادگیشون بشم. پس واقع بین باشید و شرایطو بسنجید و احساسی تصمیم نگیرید. ما باید اول خودمون رو بسازیم و پله های پیشرفت رو یکی یکی بریم بالا تا بتونیم به خواسته هامون برسیم.
خیلی ممنون که تا انتها با من همراه بودید.
یا حق
محمد
United States
سلام؛
واقعا از نظر دیدگاه فوق العادتون لذت بردم و آرزومه تمام کسانی ک با این مشکلات روبه راه هستن دیدگاهی مثل شما داشته باشن و تصمیم خودشونو درست بگیرن.
با آرزوی سلامتی
صبا
Iran, Islamic Republic of
منم با حرفات موافقم ولی بعضیا عاشق نقشای منفی میشن! چون عاشق قیافشون میشن نه اخلاقش!
ستایش
Iran, Islamic Republic of
سلام همدردای عزیزم من مطلبو حوند م در هر صورت هرچی باشه تو کف عاشقای واقعی نمیره الان من عاشق مورات توعشق حرف حالیش نمیشه شدم در صورتی که یه شب عکسشو نبینم خوابم نمیبره در حالی که اون 16 سال ازم بزرگتره
سحر
Iran, Islamic Republic of
سلام . من یه دختر 16 ساله هستم . من دو ساله که عاشق حمید هیرادم و شب و روز بهش فکر میکنم . حمید هیراد یه آدم با شخصیت و مهربونه . خارج از اینکه عاشق اهنگا و صداشم الگوم هم هست . این چیزایی هم که توی اینجا خوندم اعتقادی بهش ندارم ، چون عشق واقعی هیچوقت به ادم اسیب نمیرسونه و حتی باعث رشد و ترقی و کسب تجربه واسه اون فرد میشه . من از وقتی که حمید هیراد و شناختم یه آدم دیگه شدم . به مشکلات زندگی میخندم . کمتر کسی رو قضاوت میکنم و خدا رو واسه همه چی شکر میکنیم . حمید هیراد بیشتر از اینا یادم داد . یاد داد به من که عشق درد داره اما همه جوره شیرینه و ناب ترین حس دنیاست . من انقدری که حمید هیراد و دوس دارم خیلی از شبا خوابشم میبینم . حتی اگه نتونم ببینمش و حتی اگه فراموششم کنم که میدونم نمیکنم و نمیتونم بازم اون حسی گه بهش دارم از یادم نمیره و نخواد رفت .
حمید هیرا عاشقتم .
سارا
Iran, Islamic Republic of
من ۱۹ سالمه و عاشق یه مدل معروف شدم و اونم از من خوشش اومد و بهم پیشنهاد دوستی داد ولی نمیدونم چرا رد کردم
به نظرم افراد معروف خیلی مناسب نیستن برای دوستی ولی هنوزم دارم بهش فکر میکنم و واقعا میخوام از ذهنم بندازمش بیرون اما متاسفانه نمی تونم
کیمیا
Iran, Islamic Republic of
سلام من عاشق یه نفری به اسمLeemin ho شدم که یازده سال از من بزرگ تر من دلم می خواد پیش اون باشم حتی شده خد مت کار خونش هم میشم فقط کنارش باشم برام یه دنیا ارزش داره من اگه کلاس زبانم الان تموم میشد. یا زبان کره ای بلد بودم. حتما بدون هیچی تردیدی بلند می شدم می رفتم من شبها خوابش رو می بینم تازه اگه اهنگ هاشو گوش نکنم نمی تونم بخوابم راستی یادم رفت بگم من سیزده سال دارم ومن 3 سال عاشقش شدم
امیر
Iran, Islamic Republic of
راستش کنجکاو شدم عکساشو سرچ کردم اما دیدم که چقدر شبیه برادران افغانی خودمونه. کارش چیه اونم کفش واکس میزنه؟
صبا
Iran, Islamic Republic of
به نظرم هرکی عاشق کره ای ها میشه حتما به خاطر قیافشونه چون به جز زیبایی چیز دیگه ای ندارن ولی Leemin ho که اصلا قیافه هم نداره من موندم تو چطوری عاشقش شدی؟!
sara
Iran, Islamic Republic of
واییی من ۳ سال هس عاشق یه خواننده شدم😭
sara
Iran, Islamic Republic of
تازه اصلا هم عاشق نشدم تا حالا به خاطر همین روم تاثیر گذاشته اصلا کاری به پسرا ندارم

اگه سر اسمش.قسم یخورم حتما اون کارو انجام میدم
😭😭❤️

کمکم کنید
معصومه
Iran, Islamic Republic of
سلام من عاشق امیر حسین ارمان شدم هرکاریم میکنم پیداشون نمیکنم فقط ادرس رستوران ایشون دارم ولی نمیدونم کیا هستن ک من به اونجا برم ببینمشون
Mahdi
Iran, Islamic Republic of
سلام!
من مهدی سبحانی هستم.
فقط برای تفریح این جمله را سرچ کردم.
من مدتی هست که عاشق بازیگری به نام شدم.
هر کسی که نمیتونه مثل من از عاشقیش دل بکنه، مسلمان بشه، مطمئنا در آن دنیا به عشقمون می رسیم.

لطفا پیام من را در صفحه اصلی قرار بدید.
اگه نامرد نیستید.
یک عاشق💔
Iran, Islamic Republic of
سلام من یک دختر 18 ساله هستم. من حدود 3 سال هست که دیوانه وار عاشق یک بازیگر مردی هستم که 19سال از من بزرگتره. من همیشه شاگرد اول کلاس بودم و رشتمم ریاضی بود اما انقدر درگیرش شدم که نمرهام به صفر رسید و الانم ترک تحصیل کردم. من اهداف بزرگی داشتم و می خواستم تو دانشگاه اخترفیزیک بخونم اما حالا.. حالم اصلا خوب نیست. خیلی تلاش کردم اما نمی تونم فراموشش کنم. الانم با این همه اتفاقایی که برام افتاد اگه زنده ام فقط به خاطر اینه که حتی برای یک بارم که شده ببینمش. اون اوایل دو هفته تب کردم و حتی یک جرعه اب از گلوم پایین نمیرفت. اما خودمو با رویای دیدنش زنده نگه داشتم. دارم موسیقی کار میکنم تا شاید از این طریق بهش نزدیکترشم.من عاشق اقای مصطفی زمانی هستم.دعا کنید ببینمش و همون لحظه بمیرم چون تحمل دوریشو ندارم.
Iran, Islamic Republic of
نگران نباش عزیزم عشق یا 7 ماه طول میکشه یا 3 سال تو دیگه دوره شو طی کردی
بی نام
Iran, Islamic Republic of
سلام منم سه هفته هست عاشق یک دختر خارجی بازیگر معروف شدم ولی چه کنم اون نامزد داره هر چقدر می خواهم فراموشش کنم نمی کنم و الان یک هفته هست دیگه به فیلم هاش نگاه نکردم
هلن
Iran, Islamic Republic of
سلام.من دختری ۱۵ ساله هستم من تقریبا ۸ سال است که طرفدار یک گروه کره ای شدم به نام بی تی اس من از اون وقت به یکی از انها وابسته شدم و به نظر میرسد که عاشقش شدم من از اون وقت که هنوز سنی نداشتم عاشقه زیبایی اش شده بودم و حالا اصلا زیبایی آن برای من مهم نیست چون تحقیقاتی که من انجام داده ام خانواده ی ان با خانداده ی من خیلی شباهت ها دارد و خیلی خوش اخلاق است و من واقعا ان را دوست دارم جوری کع فکر میکنم اگر یه روز خدایی نکرده فوت شود من هم میمیرم😭
E
United Kingdom
من یه دختر ۱۶ ساله هستم و عاشق خواننده مورد علاقم شدم و چیزی که جالبه اینکه این طور نیست که بخاطر قیافش عاشقش شده باشم چون اصلا قیافه خودشو نشون نمی ده فقط ماسک میزنه ولی کم کم که صداشو شنیدم خواستم بیشتر بشناسمش شخصیتش عادتاش همه چیشو و حدود ۲ سال فقط طرفدارش بودم ولی کم کم متوجه شدم که وقتی میبینمش خیلی خوشحالم و قلبم تند تند میزنه ولی خوب از اون جایی که این خواننده ژاپن زندگی میکنه احتمال اینکه بتونم حتا ببینمشم صفره بنظرتون چیکار باید بکنم؟
دانیال
Iran, Islamic Republic of
می خواهم بازیگر شوم خیلی دوست دارم اگه میشه
صبا
Iran, Islamic Republic of
این الان چه ربطی داشت؟
Iran, Islamic Republic of
مگع حتما باید ربط داشته باشه؟؟؟؟ ؟؟
صبا
Iran, Islamic Republic of
پ ن پ!
دانیال
Iran, Islamic Republic of
فضول تر از صبا تو این سایت وجود نداره جهت اطلاع همه.
اصلا‌ حرف من به تو چه ربطی داره.
صبا
Iran, Islamic Republic of
آخه دیدم یادت رفته قرصاتو بخوری داری هذیون میگی.برا همین گفتم:)
راستی تو که انقدر به اطلاع رسانی علاقه مندی چرا بازیگر میشی؟؟؟ خبرنگاریم بد نیستا!!!
آراگورن لایو💝
Iran, Islamic Republic of
منم موافقم با شما منم میخوام بازیگر بشم مثل تو ایرادی نداره اصلا 😊😉
بی نام
Iran, Islamic Republic of
سلام.
من خودم درگیر این موضوع هستم عاشق بازیگر خارجی شدم که از خودم خیلی بزرگتره و اون بازیگر هنوز ازدواج نکرده من میدونم ممکن بتونم بهش برسم شما میگید تلاش تلاش تلاش
اما اگر تازمانی که من تلاش کنم اون با کسی ازدواج کنه چی؟
یا اصلا چجوری بهش نزدیک بشیم؟
تا جایی که من میدونم اون بازیگر وقتی میاد بین مردم 10 تا حداقل بادیگارد داره و اصلا هیچ جور نمیشه بهش نزدیک شد
نازنین
Iran, Islamic Republic of
منم عاشق یه پسری شدم که چهار سال ازمن بزرگتره و بازیگره همش تو فکرشم ودارم تلاش میکنم که بهش برسم وهمش دارم تو زهنم باهاش زندگی میکنم منم میخوام بازیگر شم تا بهش برسم
Aragon 💕
Iran, Islamic Republic of
منم دقیقا مثل تو هستم نازنین من همش تو فکر ویگو‌ مورتنسن هستم هیچوقت تسلیم عشقت نشو می‌رسی حتما بهش 👌🥰👍
Iran, Islamic Republic of
سلام اسم من محمده ۱۷سالمه
من عاشق یه خواننده ی نسبتا معروف شدم و یه چیز دیگه اینکه میگن آدم از غذا خوردن میفته همش چرتو پرته من هرموقه نگاه به عکساش میکنم اشتهام باز میشه
Aragron 😍
Iran, Islamic Republic of
منم همینطور منم مثل شما هر دفعه میبینم عکساشو اشتهام بازمیشه این همش چرت و پرت میگن نمیرسی به حرفاشون گوش نکن 😊⁦☺️⁩😉
آرمان
United Kingdom
اسم اون خواننده رومانیایی elena gheorghe دو تا هم بچه داره 😭😭😭😭💔💔💔💘💘💘 من مطمئنم نو اون دنیا ماله خود خودم عزیز دلم
عرفانه
Iran, Islamic Republic of
دوستان لطفا راهنمایی کنید من عاشق روزبه حصاری شدم از بچه مهندس3 دیدمش.اما من اصلا داخل تهران نیستم و 11 سالمه ولی همش بهش فکر میکنم و آهنگش رو گوش میدم اما جلو مامانم روم نمیشه اسمشم بیارم چه برسه به فیلمهاش لطفا راهنمایی کنید که از فکرش بیام بیرون باخدا هم هستم نماز میخونم ازش کمک میخوام ولی نمیشه یعنی نمیتونم لطفا شما راهنمایی کنید راستی دلمم نمیاد آهنگش پاک کنم گفته باشمممم
Iran, Islamic Republic of
دوستان من طوری عاشق نشدم که بخوام باهاش زندگی کنم اما فکر میکنم که حتی اگه باهاش زندگی کنم کمه که میدونم اصلا نمیبینمش فقط یه راه داره من عاشق بازیگری هستم برم بازیگر شم و عشقم رو ببینم اون موقع هم که ایشون 3تا بچه داره اما در حال حاضر مجرد هستن من دوستش دارم عاشق نیستم اما اگه باهاش زندگی کنم خیلیییییی کمه فقط باید با خودش حرف بزنم که آروم شم لطفا راهنمایی کنید😘😘😘😘😘
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام بچه ها سعی کنید عاشق هر کسی که شدید تلاش کنید بهش برسید چه صد سال ازت بزرگتر بود چه ده سال چه دوست پسر داره چه نداره منم دارم این کارو میکنم جواب میده به اندازه بهش فکر کنید امیدتونو نبازید
Hadis
Iran, Islamic Republic of
اینجا حرف زدن بی فایدس...!
چون کسی جواب نمیده... این سایت بدرد نمیخوره. اصلا به مطالبش توجه نکنید. سرسخت پای عشقتون بمونید. خدا بزرگه...❤
آراگورن 💓
Iran, Islamic Republic of
دقیقاً 👍👍باید براشون جنگید برای عشقمون
عاشق بیچاره
سلام من یه دختر ۱۳ ساله هستم ۳ماه پیش برای اولین بار عاشق ی بازیگر مرد شدم و اصلا نمیتونم فراموشش کنم اما خیلی دوسش دارم ولی میترسم برای بدیل سرم بیاد لطفا راهنمایی کنید ممنون
.....
Iran, Islamic Republic of
من دخترم و به یک بازیگر خارجی پسر علاقه مند شدم که 3 سال ازم بزرگتره. باهاش از طریق اینشتاگرام حرف میزنم و اونم با من حرف میزنه. تاحالا نشده که علاقم رو بهش ابراز کنم. ولی وقتی یه بار به کشورش رفته بودم اونم توی یه شوی خیابونی دیدم. از اون به بعد هرشب با فیلماش خوابم میبره. طوری که اگه یه شب نبینمش اوابم نمیبره. الان دقیقا من نمیفهمم این عشقه یا نه؟
mr.j
Iran, Islamic Republic of
اینقدر نا امید نباشید من پونزده سالگی عاشق یه بازیگر تقریبا هم سن شدم و تونستم مخشم بزنم ولی یجور با غرور باهام حرف میزد انگار دهن اسمون باز شده اون افتاده همش با پسرا میگشت.....
بعد خودم ولش کردم و الان احساس راحتی میکنم
میخوام بگم وقتی عاشق یه ادم معروف میشی باید یه رفتار های رو به جون بخری و کار نشد نداره تو خود هرکسی بخوای میتونی وارد رابطه بشی فقط یکم باید درباره اون فرد تحقیق کنی .
soheila
Iran, Islamic Republic of
میشه بگی چجوری مخ طرف رو زدی؟
کیمیا
Iran, Islamic Republic of
سلام ، برای عشقتون تلاش کنید تا به اون برسید .،،،،، مثل من
من برای رسیدن به محمدرضا گلزار خیلی تلاش کردم و رسیدم ( هر چند بعضی ها الان میگن که دروغ میگی) ، ایشون هم واقعا من رو دوست داره و میخوایم کم کم زندگی مشترکمون رو آغاز کنیم😍😍
Iran, Islamic Republic of
من عاشق شهاب حسینی ام23 سال ازم بزرگتره زن وبچه هم داره ولی من نه برای ازدواج میخوامش نه چیز دیگه یه جور حسم بهش معنویه زیروبم زندگیشم درآورم حتی با خانواده ش در ارتباطم نمیدونم اسم این حس چیه کمکم کنید لطفا
Shadi
Iran, Islamic Republic of
سلام چجوری یعنی در ارتباطی ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من عاشق بازیگری شدم که هم سن خودمه و من وقعا عاشقشم من قبلنم عاشقش شدم ولی سعی کردم بهش فکرنکنم تونستم فراموشش کنم ولی بازم عاشقشش شدم و امید به اینده دارم و از خدا خواستم بهش برسم و امید دارم که بهش میرسم
SOHEILA
Iran, Islamic Republic of
من عاشق یه خواننده شدم که 8 سال ازم بزرگتره . مامان و بابام هم میدونن . هیچ مخالفتی نکردن . ولی مامانم میگه تفاوت سنیتون 8 سال زیاده . من بدون اون میمیرم . اگه نباشه منم نیستم . من چادریم . حتی چند بار هم کنسرتشون رفتم . ولی چون من خجالتیم . اصلا نمیتونستم بخندم و دست بزنم . تا خواننده نگام میکرد . قلبم وایمیساد . از خجالت سرم رو پایین انداختم به بهونه بند کتونی رو بستن . من هیچ وقت دوست ندارم مزاحمش بشم . چون از دخترایی که همش کنارش هستن و همش میگن که امیر عاشقتم و.... خوشش نمیاد . منم دوست ندارم امیر ناراحت بشه . دوست دارم خودم باشم . خودتت باشی بهتره . من سپردم به خدا . اگه خدا بخواد ناممکن ها ممکن میشه . اگه خدا خواست و رسیدم که به صلاحم بوده . اگه هم نخواست ناراحت میشم ولی حتما حکمتی بوده که نرسیدم بهش
Hadis
Iran, Islamic Republic of
چرا خجالت میکشی!؟ تو که عاشق امیری باید انقدر ازش شناخت داشته باشی که بدونی امیر همچین پسری نیس که از دخترای چادری بدش بیاد...! از کسایی هم که بهش میگن عاشقتم بدش نمیاد، امیر عاشق خانواده ماکانه فقط بعضیا سبک بازی در میارن ی جورایی جلو اونا معذب میشه...
من خودم ۴ساله دیوونه وار عاشق امیرم... تاحالا هم از نزدیک ندیدمش و کنسرت نرفتم ولی دوستم هم شماره امیرو داره هم شماره رهامو وحدود ۵ساله باهاشون در ارتباطه چندبار زنگ زده ب امیر و باهاش حرف زدم... وقتی نظرتو خوندم ک گفتی عاشق امیری، انگار ی تیکه از قلبمو کندن💔
یاسمن
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان

من یه چیز میتونم به هممون بگم اینکه ما روانی شدیم
من عاشق بازیگرای کره ای میشم یه وقت عاشق بازیگر ترکیه ای میشم هر فیلمی میاد جلوم عاشق میشم
من واقعا خودمو نمیفهمم چه برسه به اینکه دیگران منو بفهمن فقط ازتون یه چیزی میخوام اینکه دعا کنید منو ببرن تیمارستان این بهترین راه
Mmmmm
Iran, Islamic Republic of
سلام من عاشق ونتورت میلرم 4 ساله
اون 35 سال ازم بزرگتره
ولی من دیونشم. ولی پاش وامیستم
شمام پای عشقتون وایسید
هانا
Iran, Islamic Republic of
منم رابرت پتینسون رو دوست دارم ولی فقط چهره شو
چطور میتونید تا این حد عاشق یکی باشین که ندیدینش
فوق فوقش شیفته چهره و تیپ و هیکل صدا ته ریش و اون رفتار جنتلمنانه جلو دوربینش شدین دیگه
خلاصه بگم که خدا شفا بده همرو مسخره نمیکنم واقعا خدا کمکتون کنه خیلی ناجور و آزار دهنده ست :///
آرشیدا
Iran, Islamic Republic of
حالا شماها از من خیلی بهتر هستید
من عاشق جذابیت و فیلم های ۴ بازیگر شدم!!
اسم های بازیگران :مالینا ویسمن، ملیسا بنوییست،کریس وود، لوییس هینس
ملیسا بنویس زن کریس وود هستش
در ضمن من ۱۱ سالمه
کریس وود خیلی جذابه
صبا
Iran, Islamic Republic of
منم از ملیسا و کریس خیلیییی خوشم میاد کریس وود واقعا جذابه حق داری!!!
...
Iran, Islamic Republic of
۱۸ سالمه
علاقمند به کارگردان و بازیگری معروف بودم و ۴ سال طول کشید.اون سی سال از من بزرگتره.۴ سال باهاش کم و بیش در ارتباط بودم و همین اواخر تصمیم گرفتم که رابطه جدی بشه.شد ولی طولی نکشید که به مشکل خوردیم و نتونستیم ادامه بدیم.
من راجب همه چیز حتی خانواده و فامیل اون تحقیق کرده بودم و فهمیده بودم خانوادۀ خوبی داره و اخلاق خوبی هم داره، تنها به خاطر اختلاف سنی و اینکه درک متقابل وجود نداشت کات کردیم.
من هیچوقت اون رو به عنوان یه هنرمند نمیدیدم چون هنرمند بودنش برای من جذابیتی نداره چون خودمم کارم توی زمینۀ هنره و بین خودم و اون تفاوتی نمیبینم.
جالبه که خیلی از بازیگرا هم جذب و علاقمند به من میشن و بهم اعتماد میکنن.این در اوایل برام عجیب بود ولی فهمیدم که قدرت جذب من اونا رو به سمتم میکشه.
اینکه عاشق یه آرتیست بشی اصلا چیز بدی نیست.فقط باید دست از تخیلات بیهوده برداری و دست به کار بشی.ما حتی هنرمندانی داریم که همسرشون اونها رو توی تلوزیون دیده و ازشون خوششون اومده و بعدا همدیگه رو شناختن و ازدواج کردن.
آدم باید واقع بین باشه.اگه کسی رو غیرممکن نبینی هیچوقت غیرممکن نخواهد بود.اگه افرادی که علاقمند به بازیگرها و کلا آرتیست ها میشن،بتونن با اونا وارد رابطه بشن رابطۀ شیرینی رو تجربه میکنن و با اونا همراه میشن.و باید قبول کرد که هر رابطه هم میتونه به شکست بخوره پس این به خاطر این نیست که طرف هنرمند بوده و اون عشق آخر و عاقبتی نداره
بیشتر هنرمندا هم با آدمای عادی ازدواج کردن
پس سخت گیر نباشین
Iran, Islamic Republic of
من دوست دارم آقای هوتن شکیبا رو از نزدیک ببینم و نمیدونم فکر میکنم این یک نوع عشقه وای دیگه خسته شدم به هر چی فکر می کنم ایشون تو فکر های من ظاهر میشن لطفا من رو راهنمایی کنید چون واقعا خسته شدم 😞😣😭و دیگه نمیخوام به هیچ کس فکر کنم دختره ۱۳ سالم ممنون میشم اگه راهنمایی ام کنید لطففففففا🙏🏻
تینا
Iran, Islamic Republic of
ب نظر من اگ واقعا عاشق ی نفر باشی حتا اگ خیلی هم ازت بزرگتر باشه می تونی بهش برسی مثلا من خودم عاشق ی خواننده شدم حتی اگ بهش هم نرسم بازم بهش فکر میکنم
این تو سن جوونی ی چیز عادی بقیه هم اگ ما هارو درک نمی کنن پس یعنی اگرم ازدواج کردن پس عاشق نبودن ......
..
چون اگ کسی کسی عاشق باش صد در صدر ما هارو درک میکنه
پس سعی کنین دوستان زندگی تون با حرف های آدما نگزه
🙄🙄🙄🙄
تازه من ۱۴ سالمه اونی هم ک دوسش دارم تقریبا انقدر خوب و مهربونه خداییش ندیدم کسی ازش بدش بیاد ♡♡♡♡
راژان
Iran, Islamic Republic of
من عاشق یک دختر بازیگر شده ام این را که میگویم هوس نیست و من واقعا به او دل بسته ام اما من در کوردستان هستم و او در تهران من نمیدانم باید چطور به او برسم لطفا جوابم را بدهید
هستی امیری
Iran, Islamic Republic of
من عاشق یک خواننده شده هم و نزدیک ۶ ماه که از ته قلبم عاشق اون فرد شده ام و رسیدن بهش برای من به یک رویا تبدیل شده است و تلاش میکنم که بهش برسم و از وقتی عاشق این خواننده شده ام اتفاقات قشنگی در زندگی ام افتاده بعدشم مگه نمی گن اگر کسی یه رویایی داره بهش میرسه
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
سلام‌ من که هر روز عاشق یه خواننده میشم یا بازیگر زودم یادم میره یخت نگیرید تغیرات هورمونیه😂😂
ی دختر افسرده
Iran, Islamic Republic of
من ۱۲سالمه عاشق ی بازیگر ایرانی شدم که۲۱سال ازم بزرگتره اما برام مهم نیست اخیرا خیلی معروف شده چون تو بچه مهندس ۳بازیکرده اسمش روزبه حصاری همه دخترا هم عاشقش شدن اما من از سال۱۳۹۰ عاشقش بودم هستم و خواهم بود.
حتی چند بار خودکشی کردم براش عاشق بازیگریم و واقعا استعداد دارم الان نویسندگی میکنم و برای تعتو کارا طراحی میکنم. من نقاشی هام رو از احساساتم می کسم و در همه نقاشی هام شخصیتی مثه روزبه حصاری میکشم دست خودم نیست.دیگه واقعا بریدم آخه همش میترسم عاشق یکی دیگه باشه
صبا
Iran, Islamic Republic of
چند بار خود کشی کردی؟! پس چرا نمردی؟!!!!! خخ
بی معرفت
Iran, Islamic Republic of
چه جالب منم یه زمانی عاشقش بودم اما فراموشش کردم ولی الان ازش متنفرم..دلیلشو نمیدونم اما حس میکنم غرورمو شکست مردکه عوضی
My
Iran, Islamic Republic of
منم همينطورم هستم عاشق يه خواننده ي كره اي شدم.٨ سال از من بزرگتره من دوست دارم كه از طريق خواننده شدن به تردون برسم و بتونم ببيينمش
Iran, Islamic Republic of
میخام یه نصیحت به همه کنم دل نبندید شما ساده به یه بازیگر یا خواننده و هرچی دیگه نمیرسید بهشون بگید عاشقتونم بهتون میگن ممنون دچار احساسات نشین و مغرور باشیم منظورم تنهایی نیس ولی دل نبنید لطفا گوش کنید
Iran, Islamic Republic of
ترو خدا برا منم دعا کنید فراموشش کنم
Iran, Islamic Republic of
دقیقا منم ۱۷سال مرده ازم بزرگ تره🙄🙄🙄🙄
صباوسحر
Iran, Islamic Republic of
منو خواهرم هم عاشق دوتا فوتبالیست شدیم
من یعنی صبا عاشق اقا سردار ازمون کع دیوونشم
خواهرم هم عاشق رونالدو پرتغالی کع دیوونشع
خیلی دوسشون داریم بخاطرشون نقشع هایی میکشیم کع بهشون برسیم
درضمن ما اهل تبریز هستیم
و ما هر دومون ۱۶سالمونه دوقلو هستیم
لطفن نگید که به دوتا مرد دوقلو برید
ما فقد اونا رو میخواییم
خواستم ببینم راه حلی دارید کمکمون کنید
اگه ندارین هیچ
سعی کنید کمک کنید
کامنت بد و کامنت هایی کع باعث از بین بردن روحیمون میشع نگید
اگه بگید منطق خودتونو نشون داده میشع
و نگید سن تون کمه
خیلی هم نرمالع
ممنون
صباوسحر۱۶ساله از اهل بناب تبریز
Iran, Islamic Republic of
دقیقا ، ما عاشقیم . تو کت ما ها نرفته هیچ وقت که عشقمونو ترک کتیم. من ایزبلا مونر آمریکاییرو که بازیگره دوست دارم با یکی از فامیل که فکر میکنم بهش میرسم ولی یه بازیگر چی ؟ اگه ازدواج کنه میگم باشه ، دیگه شوهر داره ولی نمیشه وقتی 18 سالشه ازدواج کنه . خب طرفدارش هم هستم ولی عشق دارم بهش . تو رویا باهاشم و دوسش دا م
آرمی گرل
Iran, Islamic Republic of
بیخیال بابا اینقد خیال پردازی؟
:/
من 7 سال ارمیم ینی فن بی تی اس
وحشتناک عاشق وی(تهیونگ) و هوبیم
ولی هیچوقت به این فکرا نیفتادم:)
در حالی که بی تی اس برام ازهمه چیز مهم تره:/
نازی
Iran, Islamic Republic of
عاشق درس
سارا
Iran, Islamic Republic of
افرین.تو خیلی عاقلی.همیشه همینجور بمون.
Iran, Islamic Republic of
سلام من۱۷ سالمه عاشق یه بازیگر مرد شدم ولی نه به عنوان همسر به عنوان اینکه پدرم باشه اخه خیلی دوستش دارم.الان هرچی بیشتر راجبش اطلاعت پیدا میکنم بیشتر عصبیم میکنه.کمک کنین فراموشش کنم برای همیشه
Ali
Canada
سلام من پسری ۱۶ سال هستم من ۳ سالی هست که به فکر بازیگر زن ایرانی به نام نازنین بیاتی می دونم خنده اور هست ولی چی‌ کار کنم هنوز هم عاشقش هستم خدایا یعنی آیا کسی به عشقش رسیده تا به حال یکی‌ کمکم کنه چون فکر نمی کنم که این اتفاق بیافته ممنون از متنتون
United States
منم ارسلا ن مطهری و محمد دانشگر رو دوست دارم استقلالی ام
مریم
Iran, Islamic Republic of
من یه دختر۱۵ساله هستم تقریباً۵سال ک عاشق یه بازیگری شدم وبه هیچ وجه نمیتونم فراموشش کنم شب هاباهاش رویامیسازمو تاصبح گریه میکنم اما خودم این حسودوست ندارم میشه راهنماییم کنید؟
مریم
Iran, Islamic Republic of
من تقریباً ۵ساله ک عاشق یه بازیگرشدم روزی نیستش ک براش گریه نکنم شباباهاش رویامیسازم وتومدرسه هم دوستام به خاطرعشقی ک بهش دارم مسخره ام میکنن امامن دست خودم نیست شدیداًبهش علاقه دارم راستش ۱بارم به خاطرش خودکشی کردم ولی متاسفانه هیچ کس درکم نمیکنه احساس افسردگی هم میکنم همش توخودمم دوس ندارم باکسی صحبت کنم دوست دارم ساعت هابشینموبه عشق خیالیم فک کنم دوس دارم باهتش ازدواج کنم درصورتی ک ۲۲ازمن بزرگتره...امادیگه خسته شدم کمکم کنیدفراموشش کنم الان۲ماهم هستش ک نامزد کردم ولی هنوزنتونستم قیدشوبزنم😢
تنها
Iran, Islamic Republic of
من عاشق دو تا خواننده شدم و سیزده سالمه اما به چشم برادر سه ساله دیونه وار دوسشون دارم تو خونواده ای مذهبی هستم و خونوادم اصرار دارن فقد درس بخونم سعی میکنم فراموششون کنم اما نمیتونم مثل داداشم دوسشون دارم گالریم از عکساشون پره حافظه گوشیم جا نداره از بس فیلم دارم ازشون ولی...
میدونم بی فایدس و باید فراموش کنم دوست ندارم مثل دوستم که خیلی دوسشون داشت کارم به جایی برسه که خودم رو بکشم...
نیلو
Iran, Islamic Republic of
لعنت به همشون.اون بیشرفا ازین علاقه افراطی نوجوونا سواستفاده میکنن و تا میتونن پول پارو میکنن.اون وقت یه سری نوجوون باید عذاب بکشن و دچار مشکل بشن.
Nazanin
Iran, Islamic Republic of
سلام منم دختری 19 ساله هستم و از سن 14 سالگی عاشق ی بازیگر مرد کره ایی شدم جوری که همه فیلماشو دیدمو همه جوره اخبارشو دنبال میکنم گاهی اوقات این حس اینقد شدید میشه که گریه میکنم ..واقعا نمیدونم چیکار کنم
عرفان
Iran, Islamic Republic of
این بیماری نیست رویاست ناامید نباش خدا این رویارو تو سر تو قرار دادهه پس به سمتش برو نترس به دستش بیار بزار همه مسخرهه کنن مطمعا باش بهش میرسی. هیچ چیز عمیق نیست هیچ چیز بزرگ نیست 😊
عرفان
Iran, Islamic Republic of
سلام اقا بعضیا میان میگن که نشدنیه مسخره میکنن میگن بیماریه روانی شدی و غیرهه.. خواهرا برادرا این چیزی که تو بعش فکر میکنی شدنی میشه این رویایی که خدا اوردهه توسرت قرار دادهه حتما یه چیزی در درونتو رو دیدهه یه قدرت باور نکردنی داری یه بازیگر یا خوانندهه یا هر هنر مندیو چقد بزرگ میکنی مگر اینا کی هستن ،یه بار از سه تا بچه پرسیدم که دوست دارید بزرگ بشید چیکار کنید دوتا از بچه ها در درس هاشون زرنگ بودن ویکیشون ضعیف بود دوتای اولی گفتن دکتر و معلم ولی اخری گفت من می خوام با ادام فضایی ها ارتباط برقرار کنم باهاشون حرف بزنم دوتای اولی خندیدن بهش رویاشو مسخرهه کردن ،همیشه انسانای باهوش دکترو مهندس میشن انسانای تنبل تکرار نشدنی خلاصه اینو بهتون بگم هیچ چیز غیر ممکن نیست لطفا به دلت گوش کن و به سمتش برو واسش تلاش کن برنامه ریزی کن بهش میرسی همتون خاصید لطفا اعتماد بنفستونو پایین نیارید . تو تلاش کن بهش زحمت بکش خدانا امیدت نمی کنه دارا باش سارا خودش میاد . بعضییا میان میگن ما فراموششون کردیم الان بزرگ که شدیم بهش میخندیم عزیزم اینو بهت بگم همون بهترهه بهش بخندی تو لایقش نبودی . لطفا به جای مسخره کردن به جای سنگ پرت کردن بهم دیگه ؛امید بدید رویایی هیچکسو مسخره نکنید 😉😊 من بهش میرسم و به کسایی که نرسیدن بهشون ثابت میکنم که میشه .2026
Iran, Islamic Republic of
سلااسم دختری ۱۴ ساله هستم عاشق یک بازیگر زن شدم خیلی دوسش دارم همش براش دعا میکنم نمیره اخه سنش ۵۴ است میترسم بمیره دوست دارم بازیگر شم برم پیشش باهاش عکس بگیرن فقط برا یه دقیقه هم ک شده ببینمش بخدا بخدا بگن بیا ۱۰۰ ملیارد بده اونی که دوسش داری ببین به خاطرش میدم همه فیلماشو دانلود میکنم ولی فیلماش ماله سه چهار سال پیش بوده براهمین میترسم ک بمیره خدانکنه ها ولی روزبه روز جوونتره هیچیش نمیشه رشتمم بازیگریه برام دعا کنید بازیگر شم برم پیشش
hadese
Iran, Islamic Republic of
من دختری ۱۴ ساله ام چند ماه است که به یه خواننده مرد(محسن ابراهیم زاده)بسیار علاقه پیدا کردم به طوری که فکر می کنم عاشقش شدم همش بهش فکر می کنم حتی چندین بار برایش گریه کردم و از خدا خواستم که برای یک بار هم که شده اورا از نزدیک ببینم همه ی عکس و فیلم و آهنگ های محسن ابراهیم زاده را دارم ازش ۳۴۹ تا فیلم و ۱۱۰تا عکس و ۱۲۱ تا آهنگ دارم
به مادرم گفتم که بهش علاقه دارم ولی اون میگه بهتره فراموشش کنی اون تورو نمی شناسه
ولی هر کاری می کنم نمیشه فراموشش کنم
خیلی دوسش دارم
Joker
Germany
سلام من یه پسر ۲۱ ساله هستم
عاشق یه بازیگر ترکیه ای شدم اما این بار اولم نبوده قبلا هم عاشق یه بازیگر انگلیسی شدم اما بعد از مدتی از فکرم رفت البته تو اون مدت کارم فقط گریه بود آنقدر افسرده شده بودم که حوصله هیچکسی رو نداشتم اما بعد از اینکه از یاد بردمش به اون روزام خندیدم اما الان باز شروع شده خیلی شدید تر از دفعه قبل آنقدر بهش وابسته شدم که با شنیدن یه آهنگ غمگین یا دیدن عکسش آنقدر میریزم بهم که دلم میخواد دیگه فردایی نباشه من یه جورایی سینه سوختم تا حالا ۳ بار اینجوری شدم اما هر دفعه که ازش خلاص میشم میخندم ولی باز به دام میفتم همین الانم که دارم براتون می‌نویسم حالم اصلا خوش نیست من خودم بیماری افسردگی داشتم و الانم دارم اما خفیف بود اما بعد شروع شدن این عشقا حالم خیلی خراب شده و افسردگیم اود کرده تو رو خدا دعا کنین از درد خلاص شم
اون بازیگر انگلیسی امیلی کلارک بود و بازیگر ترکیه ای هم الینا سولاکر
Tannaz
Denmark
من یه دختر ۱۱ساله هستم و فقط یک بار کراش زدم.دقیقا برعکس بقیه دوستام و واقعا نمیتونم بهش فکر نکنم.دوستای صمیمیم هم همیشه پیشم هستن.همه ی کارایی که گفته بودین رو کردم.حتی یک هفته اصلا بهش فکر نکردم و فقط مدیتیشن کردم.اما جواب نداد.دیگه باید چیکار کنم؟کل ذهنمو درگیر کرده.
یاسمن
Iran, Islamic Republic of
سلام . من چندسالی میشه که آرمی هستم و اینقد زیاددبه اونا فکر میکنم که تو درسم دچار مشکل شدم و انگیزه ام رو ازدست دادم و واقعا نمیدونم چطوری فراموش کنم . به همین دلیل میخواستم کمک‌کنید بهم . اونقدری که اشکم با گوش دادن به آهنگاشون در میاد وهمیشه به فکرشونم و زندگی عادیم رو فراموش کردم .
صدف
Iran, Islamic Republic of
منم عاشق سیروان خسروی هستم.
ساریناا
Iran, Islamic Republic of
سینا درخشنده عشقه
نهال
Iran, Islamic Republic of
منم عاشق یه بازیگری شدم که ۲۲سال ازم بزرگ تره ولی بهترین و پولساز ترین بازیگر ایرانه وخیلی هم لباس های باحال و عجیب غریبی میپوشه من توی مشهد زند گی میکنم ولی وقتی بزرگ شدم میخوام برم تهران هم دانشگاه مو بخونم هم بازیگر شم و عارزومه باهاش بازی کنم و باهاش ازدواج کنم اگرم ازدواج نکردم دوست صمیمیش بشم سنشم اصلا مهم نیست برام وخیلی دوسش دارم هرروز واسش گریه میکنم و پیش خدا ارزو میکنم که کمکم کنه بازیگر شم اسمشم خیلی شبیه منه من نگارم اونم نوید
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
در نهان به آنان دل می بندیم ؛ که دوستمان ندارند و در آشکار از آنان که دوستمان دارند غافلیم شاید این است دلیل تنهایی ما... دکتر علی شریعتی