شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۰ / ۱۹:۳۳
کد مطلب: 2820
۰
۱

زمانهای مهم برای دانشجویان متقاضی انتقال/ نشانی سامانه ثبت انتقال

مهر: زمان آغاز ثبت اینترنتی درخواستهای انتقال و میهمانی دانشجویان، نشانی سامانه اینترنتی ثبت درخواستهای انتقال و میهمانی، دانشجویان مشمول استفاده از این سامانه، زمان و نحوه اعلام نتایج بررسی درخواستهای دانشجویان از سوی دانشگاهها اعلام شد. 
دانشجویان متقاضی انتقال و میهمانی در ترم اول سال آینده فرصت دارند از اول اردیبهشت ماه به مدت یک ماه درخواست‌های خود را از طریق سامانه جامع خدمات آموزشی در سایت اداره کل امور دانشجویان داخل به نشانی  msrt.ir/sites/ddstu/default.aspx ثبت کنند. دانشجویان متقاضی انتقال و میهمانی دیگر نیازی به درخواست حضوری از دانشگاههای مبدا و مقصد ندارند. دانشجویان پس از ثبت اینترنتی درخواستهای انتقال و میهمانی‌شان "کد رهگیری" دریافت می کنند که از طریق این کد رهگیری می توانند از نتیجه درخواست خود مطلع شوند. دانشگاههای مبدأ و مقصد نتیجه بررسی خود را با درخواستهای دانشجویان از طریق سامانه جامع خدمات آموزشی اعلام می کنند. دانشگاهها تا 15خرداد ماه 90 نتایج بررسیهای خود در خصوص درخواستهای دانشجویان را از طریق همین سامانه اعلام می‌کنند. به گزارش مهر، سامانه جامع خدمات آموزشی برای ثبت درخواست انتقال و میهمانی ویژه دانشجویان کاردانی و کارشناسی است. همچنین به گفته مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم شرایط آئین نامه جدید نقل و انتقال و مهمانی مشمول دانشجویان ورودی 86 به بعد است. جزئیات انتقالی و مهمانی دانشجویان در سال90/ ثبت نام متقاضیان از فردا
مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم از آغاز ثبت الکترونیکی درخواست دانشجویان دانشگاههای دولتی و دانشگاههای غیرانتفاعی برای انتقال و مهمانی از پنجشنبه اول اردیبهشت خبر داد و گفت: شرایط آئین نامه نقل و انتقال و مهمانی مشمول دانشجویان ورودی 86 به بعد است.
مجتبی بذرافشان در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: آئین نامه میهمانی و انتقال دانشجویان دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی در راستای تسهیل نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان برای دانشجویان کلیه دانشگاههای دولتی، غیرانتفاعی، پیام نور و جامع علمی کاربردی قابل اجرا است. مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم اضافه کرد: دانشجویان دانشگاههای دولتی و دانشگاهها و موسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی که متقاضی انتقال و مهمانی هستند انحصارا از طریق سامانه اینترنتی نقل و انتقال باید درخواستشان را ثبت کنند. وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاههای پیام نور و جامع علمی کاربردی که متقاضی انتقال و مهمانی هستند هر چند از تسهیلات آئین نامه جدید نقل و انتقال استفاده می کنند اما چون واحد مرکزی دارند ساز و کار خودشان برای انتقال و مهمانی را دارند. بذرافشان در پاسخ به اینکه دانشجویان دانشگاههای دولتی و غیرانتفاعی کدام ورودی ها می توانند از ابتدای اردیبهشت ماه از طریق سامانه اینترنتی نقل و انتقال درخواست الکترونیکی شان را ثبت کنند نیز به مهر گفت: شرایط آئین نامه نقل و انتقال و مهمانی مشمول دانشجویان ورودی 86 به بعد است. مدیرکل امور دانشجویان داخل وزارت علوم تأکید کرد: متقاضیان انتقال و مهمانی تا پایان اردیبهشت ماه 90 فرصت دارند درخواست هایشان را ارائه کنند و پس از آن دیگر سامانه نقل و انتقال بسته می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

مریم شاهی
Iran, Islamic Republic of
با سلام من دانشجوی دانشگاه مراغه هستم وازدواج کردم شغل همسرم استخدام , نظامی در تبریز میباشد آیا میتوانم به دانشگاه سراسری تبریز انتقالی بگیرم؟؟
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
سلامتي هميشه با دارو بدست نمياد بيشتر اوقات از آرامش خيال آرامش قلب و روح مياد سلامتي با خنده و عشق مياد