جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ / ۱۱:۲۰
کد مطلب: 28620
۱
۱

شرايط و ضوابط، تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون كارشناسي ارشد فراگير دانشگاه پيام نور 1394

شرايط و ضوابط، تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون كارشناسي ارشد فراگير دانشگاه پيام نور 1394

به گزارش میگنا ،سازمان سنجش طي اطلاعيه اي اعلام كرد: ثبت نام براي شركت در آزمون مذكور از طريق شبكه اينترنت اين سازمان از روز يك‌شنبه 21 دي ماه آغاز و در روز يك‌شنبه 28 دي ماه پايان مي پذيرد. لذا كليه داوطلبان متقاضي ثبت نام كه داراي شرايط عمومي و اختصاصي به شرح ذيل مي‌باشند، مي‌توانند در آزمون مذكور ثبت نام و شركت نمايند.

شرايط ثبت‌نام:
 
الف) هر داوطلب ‌بر اساس ‌علاقه ‌فقط مي‌تواند در يك كدرشته‌ امتحاني (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام و شركت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در امتحان مربوط شركت‌ نمايد.
ب) داوطلبان لازم است پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما شخصاً به سايت اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org به ‌منظور ثبت‌نام‌، مراجعه و نسبت به تكميل تقاضانامه ثبت‌نامي اينترنتي اقدام نمايند.
ج) ثبت‌نام‌ براي‌ شركت‌ در آزمون ‌سال 1394، به روش ذيل امكان پذير مي‌باشد:
1- مراجعه به سايت اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور.
2- دريافت دفترچه راهنماي ثبت‌نام از سايت سازمان.
3- آماده نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز جهت ثبت‌نام.
4- با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت‌نام در اين روش بصورت اينترنتي انجام مي‌گيرد، داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال مي باشد با مراجعه به سايت سازمان و پرداخت مبلغ 60 هزار تومان به عنوان وجه ثبت‌نام شركت در آزمون اقدام نمايند.
 
د‍ ) تذكرات‌ مهم:
 
1- مندرجات فرم تقاضانامه بايد دقيق و صادقانه تكميل شود.
2- مسئوليت‌ صحت‌ كليه‌ مندرجات‌ تكميل‌ شده‌ (مندرجات‌ فرم‌ تقاضانامه) به‌ عهده‌ داوطلب‌ خواهد بود.
3- پس از پايان مهلت مرحله ويرايش اطلاعات تقاضانامه، اعمال هيچگونه تغييري در مندرجات فرم‌ تقاضانامه‌ ثبت‌نام امكان‌پذير نمي‌باشد، بنابر اين‌ داوطلب‌ بايد در زمان تكميل اطلاعات تقاضانامه نهايت دقت را بكار گيرد.
4- هر موقع‌ مشخص‌ شود كه‌ داوطلب،‌ حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ يا واجد يكي‌ از شرايط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌ راهنما  نمي‌باشد، در هر مرحله‌اي‌ از آزمون‌ (ثبت‌نام‌، شركت‌ در آزمون‌، پذيرفته‌شدن‌، حين‌ تحصيل‌ در دانشگاه ‌و ...) محروم‌ خواهد شد.
 
دستورالعمل و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتي:
 
به داوطلبان توصيه مي‌شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام، ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذكور را تكميل نموده و سپس بر اساس فرم پيش نويس با مراجعه به پايگاه اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور اطلاعات لازم را بر اساس بندهاي برنامه نرم افزاري ثبت نام وارد نمايند. راهنماي جامع نحوه تكميل فرم در برنامه نرم افزاري ثبت نام اينترنتي موجود است و داوطلبان براي كسب اطلاع بيشتر مي‌توانند به اين راهنما مراجعه نمايند. ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمايند. بديهي است در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارك داوطلب در صورت پذيرفته شدن در آزمون قبولي وي (كان لم يكن) تلقي شده و از ادامه تحصيل داوطلب جلوگيري خواهد شد.
 
زمان توزيع كارت اينترنتي ،برگزاري و محل آزمون:
 
بر اساس برنامه زماني پيش بيني شده آزمون كارشناسي ارشد فراگير دانشگاه پيام نور سال 1394(نوبت پانزدهم) در صبح روز جمعه مورخ 4 ارديبهشت 94 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه شنبه مورخ يكم لغايت پنجشنبه سوم ارديبهشت 94 با مراجعه به پايگاه اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور نسبت به تهيه پرينت كارت شركت در آزمون و برگ راهنماي شركت در آزمون اقدام نمايند. محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 28 تقاضانامه تعيين مي‌گردد. لذا مقتضي است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 5  دفترچه راهنماي  ثبت نام و درج كد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمايند.
 
نـكات و توصيه‌هاي‌ مـهم‌:
 
1) با توجه به تأثير 20 درصدي معدل دوره‌ كارشناسي اكيداً توصيه مي‌گردد كه داوطلبان، معدل دوره كارشناسي خود را با توجه به توضيحات مندرج در دفترچه با دقت درج نمايند. شايان ذكر است معدل كارشناسي تراز شده و ميانگين وزني آنها تأثير بيست درصدي در نمره كل داوطلبان خواهد داشت.
2) اگر از طريق كافي‌نت اقدام به ثبت‌نام مي‌نماييد، تأكيد مي‌شود كه تمامي مراحل ورود اطلاعات ثبت‌نامي را شخصاً انجام دهيد و يا بر انجام امور مربوط، در كافي‌نت نظارت مستقيم داشته باشيد.
3) با توجه به ورود اطلاعات ثبت‌نامي توسط متصديان كافي‌نت‌ها، متأسفانه اطلاعات معمولاً با اشتباهاتي در تقاضانامه درج مي گردد،كه مسئوليت هرگونه خطا در اين مورد متوجه شخص داوطلب است و سازمان سنجش آموزش كشور به هيچ وجه امكان اصلاح اشتباهات مذكور را نداشته و هيچگونه عذري پذيرفته نخواهد شد.
4) توصيه‌ مي‌شود داوطلبان پس از تكميل تقاضانامه ، دريافت شماره پرونده 6 رقمي و كدپيگيري 16 رقمي يك نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و نزد خود نگهداري نمايند.
5) هرگونه‌ تغييري‌ از طريق‌ نشريه پيك‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبري‌ و اطلاع‌رساني‌ سازمان ‌سنجش‌)، سايت سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طريق رسانه‌هاي گروهي ‌اعلام ‌خواهد شد.
6) در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان مي‌توانند در ساعات اداري با شماره تلفن‌هاي: 9-8923595‌8-021 با روابط عمومي ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور تماس‌ حاصل‌ نمايند و يا از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي (غيرحضوري) سازمان اقدام نمايند.
 
دانلود دفترچه آزمون كارشناسي ارشد فراگير دانشگاه پيام نور سال 1394
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

فروغ زابلی
Iran, Islamic Republic of
لطفا منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر روانشناسی را ذکر بفرمایید
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
برای شنا کردن به سمت مخالف رودخانه قدرت و جرات لازم است وگرنه هر ماهی مرده ای هم می تواند از طرف موافق جریان آب حرکت کند.