کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ثبت‎نام در مدارس شاهد اینترنتی شد

22 دی 1393 ساعت 18:46

مشاور وزیر و مدیرکل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به تاکید حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بر رسیدگی به امور تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگرباید در جهت تقویت بنیه علمی دانش‎آموزان شاهد و ایثارگر تلاش شود.


به گزارش ایسنا، محمدحسین کفراشی در جلسه هم‎اندیشی مدیران و کارشناسان شاهد استان با بیان اهمیت و ضرورت توجه به مدارس شاهد، افزود: از سال آینده ثبت‎نام در مدارس شاهد به صورت اینترنتی انجام می‎شود.

وی اظهار کرد: رتبه‎بندی مدیران مدارس شاهد و تنظیم شیوه‎نامه مالی جدید از طرف اداره کل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش به استان‎ها ابلاغ خواهد شد. مدیرکل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از جذب دانش‎آموزان جامعه هدف در مدارس شاهد خبر داد و اظهار کرد: آمار دانش‎آموزان جامعه هدف در سال‎جاری نسبت به سال‎های گذشته بیشتر بوده است.

معاون آموزش ابتدایی لرستان همچنین در رابطه با کیفیت بخشی فعالیت‎های آموزشی و پرورشی مدارس شاهد و ایثارگران مطالبی ایراد کرد. باقر توکلی گفت: توجه و رسیدگی جدی به دانش‏‌آموزان شاهد و ایثارگر و امور آموزشی آن‎ها به شکلی عزتمند و هدفمند، یکی از برنامه‎های اصلی و مهم آموزش و پرورش بر اساس سیاست‎های جدید وزارت آموزش و پرورش به شمار می‎آید.

رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران لرستان نیز از روند برگزاری دوره توجیهی طرح افق جهت ارتقای فعالیت‎های قرآنی مدارس شاهد، کسب رتبه‎های برتر مسابقات فرهنگی هنری استان در سال‎جاری و برگزاری یادواره 68 دانش آموز شهید مدارس بروجرد خبر داد.

محمد حسین قاسمی مشکلات مدارس و کارشناسان شاهد را بیان کرد و خواستار تخصیص اعتبار مالی جهت ارتقاء فعالیت‎های فرهنگی، هنری و آموزشی و مسابقات مطالعه و تحقیق و حل شدن مشکل بیمه درمانی جانبازان فرهنگی از اداره کل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش شد.
در پایان تعدادی از روسای ادارات آموزش و پرورش، مدیران و کارشناسان استان با طرح مشکلات حوزه شاهد خواستار پیگیری و رفع مشکلات و تنگناها شدند.


کد مطلب: 28655

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/28655/ثبت-نام-مدارس-شاهد-اینترنتی

میگنا
  https://www.migna.ir