جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۹:۲۲
کد مطلب: 29127
۱

اعلام نتایج پذیرش کاردانی فنی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش مهر، این اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي و معرفي شدگان چند برابرظرفيت شامل كد رشته ‌محل‌هاي متمركز در دوره‌ های كارداني فني حرفه‌اي «حضوري» و «آموزش‌هاي خاص – حين كار غير حضوري» است.
بر‌ اساس ضوابط مربوط به گزينش متمركز هر يك از رشته‌هاي تحصيلي گروه‌هاي آموزشي مختلف در پذيرش ‌دوره‌‌هاي مذكور از بين داوطلباني كه حدنصاب لازم را احراز كرده‌اند، براساس اولويت كدرشته‌محل‌هاي انتخابي ‌و ظرفيت‌هاي‌ تخصيص داده شده به هر سهميه، گزينش انجام و فهرست اسامي پذيرفته‌شدگان در هر كدرشته محل استخراج شده است.

پذيرفته‌شدگان دوره‌هاي حضوري لازم است در يكي از روز‌هاي دوشنبه 20، سه‌شنبه 21 و پنجشنبه 23 بهمن ماه با در دست داشتن مدارك مندرج در بند «ج» اين اطلاعيه و با توجه به كدرشته محل قبولي به نشاني تعيين شده در جدول شماره (4) دفترچه راهنماي پذيرش دوره‌هاي مذكور مراجعه کنند. كليه پذيرفته شدگان دوره‌هاي آموزش‌هاي خاص – حين كار غير‌حضوري لازم است در يكي از روز‌هاي دوشنبه 20، سه‌شنبه 21 و پنجشنبه 23 بهمن ماه به سامانه جامع آموزش‌هاي تكميلي بين سطوح تحصيلي (ساتب) به آدرس www.sateb.uast.ac.ir مراجعه کنند. عدم مراجعه به سامانه مذكور جهت انجام مراحل بعدي به منزله انصراف از پذيرش در رشته ذيربط تلقي مي‌شود.

براساس ضوابط مربوط به گزينش رشته‌هاي نيمه‌متمركز براي رشته‌هايي كه نياز به اقداماتي نظير مصاحبه و يا آزمون عملي دارند، لازم است براي شركت در مراحل مذكور در يكي از روز‌هاي دوشنبه 20، سه‌شنبه 21 و پنجشنبه 23 بهمن ماه با در دست داشتن مدارك مورد نياز كه در بند «ج» اين اطلاعيه درج شده است به مركز آموزشي ذيربط به نشاني تعيين شده در جدول شماره (4) دفترچه راهنماي پذيرش دوره‌هاي مذكور مراجعه کنند. عدم مراجعه داوطلبان در روزهاي تعيين شده براي انجام مراحل نهايي گزينش به منزله انصراف قطعي از پذيرش در رشته ذيربط تلقي خواهد شد.

معرفي شدگان رشته‌هاي نيمه‌متمركز مي‌رساند كه پس از اعلام نتيجه مراحل مصاحبه و يا آزمون عملي اين دسته از داوطلبان، گزينش نهايي انجام و فهرست اسامي قبول‌شدگان نهايي متعاقباً از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org منتشر خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
برای کشتی های ساکن، موج های دریا تصمیم می گیرند!