جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ / ۱۶:۵۶
کد مطلب: 29185
۰

آمار مرگ تهرانی ها با سلاح سرد / دلیل اصلی مرگ شهروندان

خبرگزاری مهر: تا پایان آذر ماه امسال ۹۱ مورد فوت ناشی از سلاح سرد به مراکز پزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است.

پزشکی قانونی اعلام کرد: تعداد فوت شدگان ناشی از سلاح سرد تا پایان آذر ماه سال گذشته ۹۴ مورد اعلام شده بود که این رقم کاهش ۳.۲ درصدی فوت ناشی از سلاح سرد را در سال جاری نشان میدهد.

طبق این گزارش از کل فوت شدگان ناشی از سلاح سرد در نه ماهه امسال ۷۸ نفر مرد و ۱۳ نفر زن بوده اند. در آذر ماه امسال نیز تعداد فوت فوت ناشی از سلاح سدر با ۵۰ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ نفر اعلام شده است.
-
دلیل اصلی مرگ تهرانی‌ ها
خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)، ایست قلبی را بیشترین علت فوت تهرانی‌ها دانست و گفت: ایست قلبی بیشترین علت مرگ، از مجموع 45 هزار و 101 مورد فوتی در تهران بوده است. اکبر توکلی افزود: از ابتدای امسال تا 10 بهمن ماه ، در مجموع 45 هزار و 101 نفر در تهران فوت شده‌اند که از این میزان 2 هزار و 59 نفر سهم نوزدان، 25 هزار و 750 نفر سهم مردان و 17 هزار و 292 نفر سهم زنان بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال 93 تا 10 بهمن ماه جاری، 94 نوزاد، 3 هزار و 252 مرد و 2 هزار و 539 زن بر اثر ایست قلبی در تهران فوت کرده‌اند، همچنین بیماری‌های التهابی چشم با فوت یک مرد، کمترین علت فوت شهروندان تهرانی بوده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) تصریح کرد: در میان مناطق 22 گانه شهرداری تهران، منطقه 10 با 2هزارو 818 فوتی بیشترین آمار فوت‌شدگان و منطقه 22 با 197 فوتی، کمترین آمار فوت‌شدگان شهر تهران را دارا هستند.
توکلی با بیان این که در میان آمار فوت‌شدگان شهر تهران، 269 نفر در رنج سنی 9-5 سال و 24 هزار و 731 نفر در رنج بالای 65 سال قرار دارند، گفت: از مجموع 45 هزار و 101 نفر از شهروندان تهرانی، 14 هزار و 308 نفر خارج از بهشت‌زهرا (س) و 30هزار و 793 نفر در داخل بهشت زهرا(س) تهران دفن شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
موفقیت هایی که نصیب افراد صبور می شود،همان فرصت هایی است که توسط افراد عجوا رها می شود