پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ / ۱۴:۰۷
کد مطلب: 30809
۰

هر 7ساعت، یک دانشجو از علوم پزشکی شهید بهشتی فارغ التحصیل می‌شود

university-2.jpg

 

به گزارش ایسنا، دکتر صدوقی در دهمین جشنواره آموزشی دانشگاه شهید بهشتی، با اشاره به تاریخچه این جشنواره گفت: جشنواره آموزشی اولین بار در سال 85 برگزار و بعد از دوسال، از سوی وزارت بهداشت به صورت سراسری برگزار شد.

 

وی درخصوص تاثیرات جشنواره توضیح داد: تشویق افرادی که در جهت برنامه های دانشگاه قدم بر می دارند، همچنین تربیت نیروی انسانی هدفمند تر از گذشته، ارتقای جایگاه بین المللی آموزشی و همچنین توسعه کمی هدفمند بر اساس نیازهای جامعه از اهداف این جشنواره است.

 

وی با اشاره موضوعات مورد توجه در جشنواره و با تاکید بر اهمیت آموزش مجازی ادامه داد: سعی داریم 10 تا 30 درصد تدریس های دانشکده ها را به سمت آموزش مجازی پیش ببریم.

 

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره هرم هیات علمی این دانشگاه گفت: 1372 عضو هیات علمی مشغول به فعالیت هستند که 13درصد از آنها استاد، 26درصد دانشیار، 53درصد استادیار و 8درصد مربی هستند. همچنین نسبت دانشجو به هیات علمی 10 به یک است.

 

صدوقی ادامه داد: 13 رشته در سال 92 و شش رشته در سال 93 به این دانشگاه اضافه شده است. همچنین تعداد پذیرفته شدگان این حوزه در سال 94-93، 227 نفر بوده است.

 

به گفته وی هر ساله 1859 دانشجو فارغ التحصیل می شوند و همچنین 117 دانشجوی خارجی در 27 رشته این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

 

وی درباره دستاوردهای این دانشگاه گفت: کسب رتبه اول کشور در تولید برنامه های آموزشی مداوم در سال 93 و برنامه های آموزشی مداوم مجازی برای سه سال متوالی از جمله دستاوردهای دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی است.

 

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پایان با اشاره به سال تاسیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: 20هزار و 134 روز از فعالیت این دانشگاه می گذرد و 70 هزار و 148 دانشجو در حوزه علوم پزشکی فارغ التحصیل شده اند، یعنی می توان گفت هر هفت ساعت، یک نفر در این حوزه فارغ التحصیل می شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
برای اینکه دوستت داشته باشم و به تو احترام بگذارم، مجبور نیستم با تو هم عقیده باشم.