پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰ / ۱۰:۵۹
کد مطلب: 3099
۰

دانشگاه شهیدبهشتی شرایط پرداخت پژوهانه به دانشجویان دکتری را اعلام کرد

دانشگاه شهید بهشتی در فراخوان مرحله چهارم طرح پژوهانه دانشجویان دکتری با اعلام شرایط پرداخت پژوهانه به دانشجویان دکتری به داوطلبان تاکید کرد حداکثر تا 15 خردادماه 90 نسبت به اعلام مشخصات فردی و اطلاعات مربوط به خود اقدام کنند.
به گزارش  مهر، دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه شهید بهشتی که تمایل دارند در مرحله چهارم فراخوان پژوهانه دانشجویان دکتری شرکت کنند، می بایست مشخصات فردی و اطلاعات مربوط به پیشنهاد رساله خود را حداکثر تا تاریخ 15 خردادماه 90 در پایگاه پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران  http://thesis.irandoc.ac.ir ثبت کنند. شرایط دانشجویان دوره دکتری مرحله چهارم طرح پژوهانه به این شرح اعلام شده است: دانشجویان ورودی نیمسال اول (مهرماه ) 1387 به بعد، تاریخ تصویب پیشنهاد رساله در گروه آموزشی در بازه زمانی 31/6/89 الی15/11/89 باشد، بورسیه و شاغل نباشند، دانشجویان دوره روزانه باشند و در طول تحصیل دوره دکتری مشروط نشده باشند.
 
شرایط دانشجویان دوره دکتری که در مرحله قبل موفق به دریافت پژوهانه نشده اند نیز به این شرح است: دانشجویان ورودی مهرماه سال 86 به بعد که پیشنهاد طرح رساله آنها در بازه زمانی 31/6/88 الی 15/11/88 تصویب شده است(در قالب یک فایل جداگانه ) و دانشجویان ورودی نیم سال دوم 86 به بعد که پیشنهاد طرح رساله آنها در بازه زمانی 15/11/88 الی 31/6/89 تصویب شده است(در قالب یک فایل جداگانه ).
 
همچنین از مرحله چهارم به بعد، به هیچکدام از دانشجویان دوره دکتری که در مرحله قبل موفق به دریافت پژوهانه نشده اند پژوهانه  پرداخت نخواهد شد.
 
دانشجویانی که شرایط بالا را دارا هستند حداکثر تا تاریخ 10خردادماه 90 به دبیرخانه دانشکده ادبیات و علوم انسانی مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
زبان هیچ استخوانی ندارد اما آنقدر قوی هست که بتواند قلبی را بشکند. پس مراقب حرف هایتان باشید.