جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۱:۲۸
کد مطلب: 31604
۰

برنامه مراکز اهدای خون تهران در ماه رمضان

به گزارش آنا، دکتر فاطمه نادعلی با اشاره به تمرین بندگی و کسب فضائل الهی توسط مومنین روزه دار در ماه مبارک رمضان تاکید کرد: یکی از فضائل الهی که در قرآن و روایات متعدد به آن پرداخته شده است، توجه انسانها به نیازمندان است و انتظار ما در مجموعه انتقال خون از مردم روزه دار تهرانی این است که در این ماه پرفضیلت به فکر بیماران نیازمند به خون نیز باشند.

وی با تاکید بر فتوای مراجع عظام تقلید و مقام معظم رهبری مبتنی بر صحیح بودن روزه در صورت اهدای خون، افزود: روزه دارانی که توانایی جسمی بیشتری دارند می توانند در مراکز اهدای خون که روزها فعال هستند، حضور پیدا کنند و در غیر اینصورت چند مرکز برای زمان‌های بعد از افطار در نظر گرفته شده است.

مدیرکل انتقال خون استان تهران درباره برنامه مراکز اهدای خون در ماه مبارک رمضان، گفت: مراکز اهدای خون از تاریخ 28 خرداد ماه تا عید سعید فطر در 20 مرکز با آمادگی کامل در زمان‌های مختلف آماده خدمت رسانی به اهدا کنندگان هستند.

بر اساس این گزارش، مرکز اهدای خون وصال در طول ماه مبارک رمضان از ساعت 8 صبح لغایت 1 بامداد،‌ مرکز نارمک در دو شیفت صبح از ساعت 8 الی 15 شنبه تا پنج شنبه و شیفت شب همه روزه از ساعت 19 الی 1 بامداد و مرکز پیروزی نیز شنبه تا پنج شنبه فقط از ساعت 19 لغایت 1 بامداد فعال خواهند بود.

مراکز سیار اهدای خون نیز در حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، هیات رزمندگان غرب تهران و امام زاده حسن(ع) نیز همه روزه از ساعت 19 (7 بعدازظهر) لغایت پایان مراسم آماده خدمت به اهداکنندگان روزه‌دار خواهند بود.

14 واحد اهدای خون آزادی، مترو شهرری، شهدای افسریه، صادقیه، مترو امام خمینی، بیمارستان میلاد، شهریار، ورامین شنبه تا پنج شنبه بیمارستان شهید رجایی شنبه تا چهارشنبه، تجریش، شهر قدس و نازی آباد روزهای زوج و رباط کریم و چیذر روزهای فرد از ساعت 8 صبح لغایت 15 (3 بعد از ظهر) در یک شیفت کاری فعالیت خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
چه سكوتی دنیا را فرا می‌گرفت اگر هركس به اندازه عملش صحبت می‌كرد