چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - 22 Sep 2021
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ / ۰۸:۲۳
کد مطلب: 31742
۰

برگزاری نهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد

به گزارش ایرنا از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ،سید جواد امامی زاده دبیر اجرایی نهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد افزود: این کنگره به همت مرکز تحقیقات سوءمصرف و وابستگی به مواد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و مرکز تحقیقات سلولی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار خواهد شد.

وی محورهای سه روز کار کنگره امسال را، بیولوژی اعتیاد، ژنتیک و اپی ژنتیک، تشخیص و سنجش اعتیاد، مصرف الکل و عوارض آن، روان درمانی های اعتیاد، رفتارهای جنسی در سوءمصرف مواد، پرستاری و مددکاری در اعتیاد، مشکلات جسمی در مصرف مواد، اختلالات همراه روانپزشکی در اعتیاد، پژوهش در اعتیاد و اپیدمیولوژی مصرف مواد، پیشگیری از اعتیاد، اعتیاد و مسایل قانونی، درمان و بازتوانی در اعتیاد، اعتیاد و مسایل اجتماعی، اعتیاد در کودکان، اعتیاد در زنان، آموزش اعتیاد، و اعتیاد در رسانه، عنوان کرد.

امامی زاده درباره مقالاتی که تاکنون به دبیرخانه کنگره رسیده اظهارکرد: تاکنون 200 مقاله از مقالات رسیده که متعلق به اساتید ، صاحبنظران و متخصصان ایرانی و خارجی در حوزه دانش اعتیاد است ، برای ارائه بصورت سخنرانی پیش بینی شده و حدود 800 مقاله از مقالات رسیده نیز برای بخش پوستر کنگره در نظر گرفته شده است.

به گفته وی ، حدود 25 تن از سخنرانان دعوت شده به این کنگره، از برترین دانشمندان ، صاحبنظران یا مسوولان عالی رتبه بین المللی حوزه اعتیاد هستند که برای شرکت در این کنگره ، به ایران سفر می کنند.

امامی زاده افزود: کنگره امسال دانش اعتیاد ، بخش مربوط به انتخاب پژوهشگران برتر جوان، پوسترهای برتر، تحقیقات برتر کاربردی، تحقیقات برتر حوزه پیشگیری از اعتیاد، و سخنرانی های برگزیده از مقالات فرستاده شده را نسبت به کنگره های سال های گذشته ، گسترش داده و برای برترین های کنگره امسال جوایز ارزنده ای را در نظر گرفته است.

دبیر اجرایی نهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد ، تمدید مهلت ارسال مقالات به این کنگره را تا 31 تیرماه اعلام کرد.

 

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۵ روش تقویت روحیه و انرژی مثبت در زندگی
زن‌ها بوی ترس را می‌فهمند؟
قوانین خانه امن
اختلالی که با تغییر فصل خود را نشان می‌دهد
پنج مهارت افراد موفق که در مدرسه یاد نمی‌گیریم
چرا بلاگرنماها مضر هستند؟/ خسارات مادی و معنوی بلاگرها به کاربران فضای مجازی چیست؟
خود شفقتی برای اختلال اضطراب اجتماعی
۱۷ روش یادگیری دوست داشتن خود و شاد بودن
چگونه احساس تنهایی نکنیم ؟
ششمین مرحله سوگواری چیست؟ آیا این مراحل را درست فهمیده‌ایم؟
خودکارآمدی؛ چرا باید خودمان را باور داشته باشیم؟
چرا هیچ‌وقت به اندازۀ کافی وقت نداریم؟
برای انسان نابینا شیشه و الماس فرقی ندارد اگر کسی قدرتان را ندانست فکر نکنید شیشه اید یقین بدانید که او نابیناست ...