پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ / ۰۹:۰۴
کد مطلب: 3191
۰
۱

زمان اعلام نتایج کنکور دکتری آزاد/ ظرفیت پذیرش و زمان دعوت به مصاحبه

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با آخرین وضعیت تصحیح پاسخنامه های کنکور دکتری این دانشگاه گفت: اوراق آزمون دکتری هنوز در مرحله تصحیح قرار دارد، اما از اواخر تیر ماه به تدریج از پذیرفته شدگان دعوت به مصاحبه می شود.
عبدالله سجادی جاغرق در گفتگو با مهر با بیان این خبر افزود: پاسخنامه های تشریحی کنکور دکتری دانشگاه آزاد اسلامی هنوز در اختیار استادان و گروه های تخصصی برای تصحیح قرار دارد. وی افزود: زمانی که نمرات کتبی استخراج شد، بار دیگر برای گروه های تخصصی ارسال می کنیم تا افراد دعوت به مصاحبه تعیین شوند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با زمان نهایی پذیرفته شدگان مرحله اول برای مصاحبه تاکید کرد: پیش بینی مان این است از اواخر تیرماه به تدریج از پذیرفته شدگان دعوت به مصاحبه کنیم. سجادی جاغرق در ارتباط با تعداد نهایی پذیرفته شدگان اظهار داشت: حدود 10 درصد پذیرفته شدگان یعنی 23 هزار نفر پذیرفته خواهند شد. البته این 23 هزار نفر شامل استعدادهای درخشان نیز می شوند.
رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از زمان اعلام نهایی نتایج پذیرفته شدگان کنکور دکتری این دانشگاه خبر داد و گفت: از نیمه دوم شهریور ماه 90 بخش اعظم پذیرفته شدگان را معرفی می کنیم.  آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای 28 و 29 بهمن ماه 89 در 29 واحد دانشگاهی کشور و در 270 رشته محل برگزار شد. در این کنکور 10 درصد به تعداد رشته / محل های مقطع دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی افزوده شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

یک
Iran, Islamic Republic of
لطفا به این تقاضای عاجزانه توجه کنید مسئولین محترم ظرفیت دوازده هزار نفری دکتری دانشگاه ازاد خیانت به سطح علمی مملکت میباشد این همه دکتر کم سواد فقط ارزش مدرک دکتری را در ایران پایین میآورد مانند کاری که در لیسانس و فوق لیسانس انجام شد دکتری هم بی ارزش میشود .دکترهای بیسواد وارد سازمانهای مختلف و کرسیهای استادی دانشگاهها میشوند و کسی که خود کم سواد است و آموزش ندیده چگونه میتواند هدایتگر و مسئول یک سازمان یا استادی یک کلاس درس دانشگاه را به عهده بگیرد .فرزندان خود شما هم در این کشور میخواهند زندگی کنند با یک استاد کم سواد و…به مشکلات بزرگی برخواهیم خورد خواهش میکنیم ظرفیت این دانشگاه را کم کنید.من خود تحصیل کرده دانشگاه ازاد هستم و میدانم که در آنجا دروس دانشجویان کامل تدریس نمیشود و مطالب به صورت کامل بیان نمیشود و نمرات در اکثر دانشگاهها بر پایه عدالت نیست و با سطح مالی دانشجو رابطه دارد…لطفا اشتباه لیسانس و فوق لیسانس را تکرار نکنید.
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
اندكي غرور به آدم كمك مي كند كه فاصله اش را حفظ كند. آلبر كامو