جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ / ۱۸:۲۳
کد مطلب: 32237
۰
۱

گزارش وزارت بهداشت در مورد قتل پزشک اردبیلی اعلام شد+ عكس

به گزارش مهر، دكتر سيدسجاد رضوی که به نمایندگی از وزارت بهداشت عازم اردبیل شده بود، در خصوص فوت دكتر اصغر پيرزاده متخصص داخلی و فوق تخصص خون و سرطان اظهار داشت: در همان ساعات اوليه وقوع حادثه، بررسي‌ها از سوي مقامات قضايي آغاز شد.
وي با بيان اينكه فردي كه دكتر پيرزاده را به قتل رسانده‌است، جوان حدود ۲۲ ساله و دانشجوي رشته زبان دانشگاه آزاد اسلامي است، گفت: بررسي‌هاي صورت گرفته از طريق دانشگاه علوم پزشكي‌، كلينيک ها و تمام مراكزی كه مرحوم دكتر پيرزاده با آنها همكاری داشت، نشان داد كه نه خود قاتل و نه هيچ يک از بستگان اين فرد، بيمار اين پزشک نبوده و موضوع اين حادثه به هيچ عنوان به دليل مسائل پزشكي و درماني نبوده است.

رضوي با بيان اينكه محل حادثه نيز در منزلي شخصي اتفاق افتاده است، گفت: پس از تماس تلفني با ۱۱۵ در مورد اين حادثه بلافاصله آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام مي‌شود و وی را به بيمارستان منتقل مي‌كنند.

وی با بيان اينكه مرحوم دكتر اصغر پيرزاده تنها پزشك فوق تخصص خون و سرطان اردبيل و از پزشكان خوشنام اين شهر بوده است، گفت: او رابطه بسيار خوبي با بيماران خود داشته است و یکی از بستگان نزدیک اين پزشك نیز از نیروهای خدوم دانشگاه است و در ايجاد و راه‌اندازي بخش خون اين استان نقش فعال و تاثيرگذاري داشته‌اند.

مشاور وزير بهداشت ضمن تسليت به جامعه پزشكی، خانواده اين پزشک و مردم استان اردبيل اظهار داشت: اصولا مردم اردبيل پزشک دوست هستند و برای پزشكان احترام زيادي قائل هستند و در مراسم تشييع پیکر اين پزشک نيز حضور گسترده داشتند.

وي يادآور شد: فقدان اين پزشک متعهد ضايعه‌اي براي جامعه پزشكی، دانشگاه علوم پزشكي و مردم اردبيل است.

رضوي با تاكيد بر اين كه قوه قضاييه به طور جدي اين قضيه را پي‌گيري مي‌نمايد گفت: متاسفانه شايعات فراواني درخصوص اين حادثه و انگيزه‌هاي اين قتل در فضاهاي مجازي منتشر شده است كه فقط از روي حدس و گمان بوده است و اين گونه شايعات به هيچ عنوان صحت ندارد.

مديركل دفتر بازرسي و ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات وزارت بهداشت تأكيد كرد: دامن زدن به اينگونه شايعات كوچكترين كمكي در اين مورد نمي‌كند و فقط در بررسي پرونده حاشيه ايجاد مي‌كند و باعث مخدوش شدن رابطه پزشک و بيمار در جامعه مي‌شود.

وي تصريح كرد: از عموم هموطنان و رسانه‌ها درخواست داريم كه اجازه دهند پرونده اين موضوع روال قانوني و قضائی خود را طی كند.

رضوي با بيان اينكه شخص وزير بهداشت نيز دستور پيگيري موضوع را صادر كرده‌اند، گفت: وظيفه داريم اين موضوع را بدون اغماض پيگيری كنيم و به محض روشن شدن ابعاد بیشتر اين موضوع، نتيجه را به هم‌وطنان اعلام خواهيم كرد.
-
-
درمان بیماران دکتر پیرزاده به پزشک تبریزی محول شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: یک پزشک فوق تخصص انکولوژی از تبریز جهت درمان بیماران دکتر پیرزاده عازم اردبیل می‌شود.

به گزارش تسنیم از اردبیل، فرهاد پورفرضی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته یک فوق تخصص انکولوژی از تبریز جهت درمان بیماران دکتر پیرزاده عازم اردبیل می‌شود تا درمان بیماران تنها پزشک فوق تخصص خون و سرطان اردبیل را که در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند به عهده بگیرد.

پورفرضی با اشاره به اینکه به احتمال قوی این پزشک تا آخر وقت امروز کار درمان را آغاز می‌کند، افزود: امروز بیماران بستری در بخش هماتولوژی بیمارستان امام خمینی (ره) به طور موقت، توسط دو پزشک که یکی از آنها فوق تخصص رادیوتراپی و دیگری متخصص داخلی است، ویزیت شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: دکتر پیرزاده تنها پزشک فوق تخصص خون و سرطان استان بود که در حال حاضر 19 بیمار بستری در بیمارستان توسط وی مداوا می‌شدند که ادامه درمانشان به پزشکان جدید محول می‌شود.
-
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

نیر آقازاده
Iran, Islamic Republic of
طلب خیر و آمرزش و رحمت برای پزشک زحمتکش
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
سلامتي هميشه با دارو بدست نمياد بيشتر اوقات از آرامش خيال آرامش قلب و روح مياد سلامتي با خنده و عشق مياد