جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ / ۱۸:۴۶
کد مطلب: 33005
۰

خدمات ويژه مترو تهران براي آغاز سال تحصيلي جديد

به گزارش مهر، احسان مقدم با بيان اينكه همزمان با بازگشايي مدارس و دانشگاه ها حجم تردد بين شهري و ترافيك ناشي از آن افزايش پيدا مي كند گفت: همه ساله استفاده از مترو به عنوان يكي از بهترين و به صرفه ترين وسايل حمل و نقل عمومي براي دانشجويان و دانش آموزان مطرح بوده و در اين راستا شركت بهره برداري هم تمام توان خود را براي ارئه بهترين خدمات در اين ايام به كار مي گيرد.

وي با بيان اينكه در طرح استقبال از مهر برنامه هاي ويژه اي براي بازگشايي مدارس و دانشگاه ها در نظر گرفته شده است افزود: اين طرح از ۱۶ شهريور تا ۱۵ مهرماه در مترو تهران اجرا مي شود كه استفاده حداكثري از توان مترو، ارائه برنامه هاي ويژه فرهنگي و رايگان بودن خدمات در روز اول مهر براي دانش آموزان و دانشجويان از جمله برنامه هاي اين طرح است.

مشاور مديرعامل و مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران افزود: در مهر ماه مترو تهران با حداقل هدوي و اعزام قطارهاي فوق العاده در زمان ازدحام در ايستگاه ها سعي مي كند تا نسبت به تسهيل تردد در اين ناوگان اقدام كند و اكنون قطارهاي نيز به صورت کامل تعمیر، بازبینی و نظافت می‌شوند تا به بهترین نحو آماده خدمات رسانی باشیم.

به گفته مقدم برابر برنامه ريزي هاي انجام شده براي توسعه خطوط مترو، در آينده نزديك نيمه شمالي خط ۳ افتتاح خواهد شد كه اين امر باعث افزايش تردد مسافران در خطوط مترو خواهد شد.

وي در ادامه با اشاره به برنامه هاي ويژه معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت براي استقبال از مهر گفت: در تمام ايستگاه هاي مترو با نصب بنر، لمينت و پخش كليپ هاي ويژه، فضا سازي لازم جهت استقبال از ماه مهر صورت مي گيرد. همچنين روز اول مهر كاركنان شركت بهره برداري مترو تهران با اهدا شاخه گل به دانش آموزان و دانشجويان خوش آمد خواهند گفت.

وي خاطر نشان كرد: اجراي سرود و نمايش هاي مرتبط در ايستگاه ها و برپايي كارگاه مشاوره كودك ويژه اوليا و مربيان در ۱۰ ايستگاه منتخب از ديگر برنامه هاي فرهنگي در اين ايام است.

مقدم با بيان اينكه اقدامات طرح استقبال از مهر شركت بهره برداري مترو تهران تنها محدود به ايستگاه ها نيست افزود: به منظور آشنايي دانش آموزان با مسائل مرتبط با مترو، نمايش كودك و آموزش شهروندي توسط معاونت فرهنگي اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران در مدارس منتخب برپا مي شود همچنين مسابقه اي هم با موضوع آموزش شهروندي در دو بخش انشا و نقاشي در ۵۰ مدرسه برگزار خواهد شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند ، هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد.