پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ / ۰۹:۰۸
کد مطلب: 33696
۱

زمان اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش

طبق اعلام مسئولان سازمان سنجش، نتایج آزمون استخدامی آموزش وپرورش هفته آینده اعلام می‌شود و اسامی پذیرفته‌شدگان تا چند برابر ظرفیت در اختیار این وزارتخانه قرار می‌گیرد. کار گزینش این افراد تا آبان پایان یافته و دوره آموزشی از آذر آغاز می‌شود.

 

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در تاریخ 27 شهریور با حضور 178 هزار و 62 نفر از داوطلبان برگزار شد که از این تعداد 3073 نفر در دستگاه تعلیم و تربیت استخدام خواهند شد.

براساس مجوز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، آموزش و پرورش می‌تواند 5 هزار نفر را از طریق برگزاری آزمون استخدامی جذب کند اما 1300 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران براساس سهمیه‌های اختصاصی بدون حضور در آزمون به آموزش و پرورش وارد می‌شوند.

طبق اعلام مسئولان آموزش و پرورش قرار بود سازمان سنجش تا پایان مهر یا اوایل آبان، نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اعلام کند تا پس از آن فرآیند گزینش و دوره‌های آموزشی مربوطه در دانشگاه فرهنگیان طی شود.

** هفته آینده؛ اعلام نتایج و معرفی پذیرفته شدگان تا چند برابر ظرفیت به آموزش و پرورش

تا به امروز نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سوی سازمان سنجش اعلام نشده است. حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش درخصوص زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به تسنیم گفت:‌ نتایج به‌صورت قطعی هفته آینده اعلام خواهد شد و تا چند برابر ظرفیت اسامی پذیرفته‌شدگان را به آموزش و پرورش اعلام خواهیم کرد.

** اتمام فرآیند مصاحبه علمی و گزینش تا پایان آبان

پس از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی و معرفی پذیرفته شدگان تا دو برابر ظرفیت به آموزش و پرورش کار گزینش آنها توسط این وزارتخانه آغاز می‌شود. آن‌گونه که شاپور محمدزاده مدیرکل دبیرخانه مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش به تسنیم می‌گوید: تا پایان آبان ماه مصاحبه علمی و گزینش افراد انجام خواهد شد و از ابتدای آذر ماه دوره‌های آموزشی در دانشگاه فرهنگیان آغاز خواهد شد. در مراحل گزینش افرادی مردود می‌شوند که شرایط اولیه و اساسی جذب در سازمان‌های دولتی نظیر عدم التزام عملی به ولایت فقیه و عدم اعتقاد و التزام به قوانین کشور را دارا نباشند و سایر معرفی شدگان بنابر اولویت، بر اساس نمره قبولی و سایر پارامتر‌ها به‌عنوان قبول قطعی اعلام خواهند شد.

افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی و مرحله گزینش باید دوره آموزشی مربوطه را در دانشگاه فرهنگیان طی کنند تا صلاحیت‌های لازم را برای کسب مهارت‌های معلمی به دست آورند. طبق دستورالعمل استخدام، افراد در صورتی مشغول به کار می‌شوند که بتوانند این دوره را با موفقیت بگذرانند.

تلاش شده است تا در تدوین دروس مورد نظر در این دوره به مباحثی همچون آموزش، سنجش تکنولوژی و IT توجه ویژه شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
برای کشتی های ساکن، موج های دریا تصمیم می گیرند!