کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کمبود 100 تخت بیمارستانی اعصاب و روان در لرستان

ايسنا-ايرنا , 16 آذر 1394 ساعت 14:47

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان از کمبود 100 تخت بیمارستانی برای بیماران اعصاب و روان استان خبر داد.


اورژانس بیمارستان اعصاب و روان بیمارستان امام رضا(ع) خرم‎آباد افتتاح شد.

دکتر پیمان آسترکی در مراسم افتتاح بخش اورژانس بیمارستان اعصاب و روان امام رضا (ع) خرم آباد افزود: به رغم تمام کمبودها از لحاظ فضای فیزیکی و تخت بیمارستانی برای بیماران اعصاب روان باید 10 درصد از تخت های فعال را به این بیماران اختصاص داد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تخت های فعال بیمارستانی بیماران اعصاب و روان استان 68 تخت است اظهار داشت: بر اساس آمار و برای رسیدن به استانداردهای لازم حدود 100 تخت فعال دیگر نیاز است.

وی همچنین به ساخت بیمارستان اعصاب و روان کمالوند خرم آباد و روند تکمیلی اشاره کرد و گفت: این بیمارستان 60 تختخوابی با 70 درصد پیشرفت فیزیکی تا خرداد ماه 95 به بهره برداری می رسد.
به گفته وی اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) با 70 متر مربع مساحت و اعتبار 500 میلیون ریال در مدت زمان شش ماه ایجاد و راه اندازی شد. حدود چهار هزار و 200 بیمار دارای اختلالات روانی در لرستان شناسایی شده است.
-
«عباس پزشکی»، رئیس بیمارستان امام رضا(ع) خرم‎آباد نیز گفت: امروز به حول و قوه الهی و با مساعدت دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان طی 6 ماه اورژانس بیمارستان اعصاب و روان را توانستیم به بهره‎برداری برسانیم.


کد مطلب: 34407

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/34407/کمبود-100-تخت-بیمارستانی-اعصاب-روان-لرستان

میگنا
  https://www.migna.ir