شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ / ۱۰:۳۱
کد مطلب: 34469
۱

اسامی روزهای هفته پژوهش سال 94

به گزارش میگنا، جلال بختیاری در نشست مطبوعاتی اظهار کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در برگزاری هفته پژوهش سال های قبل، متولی اصلی بود و دیگر دستگاه ها مشارکت اندکی داشتند اما امسال ستاد ملی هفته پژوهش با همکاری و استقبال معاونان پژوهشی بسیاری از وزارتخانه ها و سازمان های کشور روبه رو شد.
مدیرکل حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی و فناوری وزارت علوم از همکاری جدی وزارتخانه های کشور، صنعت، معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات و جهاد کشاورزی در برگزاری برنامه های هفته پژوهش سال جاری خبر داد.

وی افزود: هفته پژوهش سال 94 از روز یکشنبه، 22 آذرماه آغاز می شود و اولین روز آن با عنوان 'پژوهش، فناوری و مدرسه' نامگذاری شده و با همکاری وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

بختیاری به نامگذاری دومین روز هفته پژوهش امسال (دوشنبه 23 آذرماه ) با عنوان 'پژوهش، فناوری و صنعت' اشاره کرد و گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزاری برنامه های این روز را عهده دار شده و فعالان صنعت که از بخش های تحقیق و توسعه قوی برخوردارند، در نمایشگاه هفته پژوهش، نقش و حضوری پررنگ خواهند داشت.

به گفته وی، سه شنبه 24 آذرماه نیز با عنوان 'پژوهش، فناوری و دانشگاه کارآفرین' نام گرفته و طی آن فعالیت های پژوهشی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور در حوزه کارآفرینی به نمایش گذاشته خواهد شد.

بختیاری در مورد برنامه های درنظرگرفته شده برای روز ملی پژوهش، چهارشنبه 25 آذرماه نیز گفت: عنوان 'پژوهش، فناوری و حامیان پژوهش' برای این روز درنظرگرفته شده و حامیان فعالیت های پژوهشی و فناوری در سراسر کشور مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری یادآور شد: پنج شنبه 26 آذرماه نیز با عنوان 'پژوهش، فناوری، اقتدار ملی و اقتصاد مقاومتی' نام گرفته است و عنوان آخرین روز هفته پژوهش، جمعه 27 آذرماه نیز 'پژوهش، فناوری، حوزه و دانشگاه' است که پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، متولی برنامه ریزی و برگزاری برنامه های این روز است و به همین مناسبت، نقش پژوهش های حوزه و دانشگاه در توسعه کشور در خطبه های نماز جمعه کشور معرفی و تبیین خواهد شد.
مرجع : ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
خدايا،ميشه چند لحظه وقتتو بگيرم! اين دفعه چيزي ازت نمي خوام! فقط مي خوام  خيلي ساده بگم: ممنون براي همه چيز...