کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تغییر مرجع اعلام نتایج آزمون‌های دانشگاه علمی کاربردی

از اين پس نتایج آزمون‌های دانشگاه علمی کاربردی از سايت سنجش اعلام نخواهد شد

2 دی 1394 ساعت 18:26

معاون سنجش دانشگاه علمی کاربردی از تغییر مرجع اعلام نتایج آزمون های این دانشگاه خبرداد و گفت: نتایج آزمون های این دانشگاه از طریق سازمان سنجش اعلام نخواهد شد.


به گزارش ميگنا، عباس علایی در گفتگو با مهر گفت: از بهمن ماه سال جاری نتایج آزمون های دانشگاه علمی کاربردی از طریق سایت این دانشگاه اعلام خواهد شد و دیگر سازمان سنجش نتایج آزمون های این دانشگاه را اعلام نخواهد کرد.

وی بیان داشت: طبق توافق صورت گرفته با سازمان سنجش نتایج تمامی آزمون های این دانشگاه از طریق سایت دانشگاه اعلام خواهد شد اما همچنان فرایند ثبت نام، بررسیهای علمی و گزینش علمی در آزمون ها از طریق سازمان سنجش صورت می گیرد.

معاون سنجش دانشگاه علمی کاربردی خاطرنشان کرد: از نیمسال دوم سال جاری این روند جدید اعمال خواهد شد و این روال در سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

علایی تصریح کرد: دلیل تغییر مرجع اعلام نتایج آزمون های این دانشگاه بمنظور مدیریت زمان صورت گرفته است تا از این طریق دانشگاه بتواند برنامه ریزی و سازماندهی لازم را برای پذیرش دانشجویان انجام دهد.

گفتني است درحال حاضر ثبت نام و اعلام نتایج تمامی آزمون های دانشگاه جامع علمی کاربردی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.


کد مطلب: 34743

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/34743/نتایج-آزمون-های-دانشگاه-علمی-کاربردی-سنجش-اعلام-نخواهد

میگنا
  https://www.migna.ir