پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ / ۱۷:۱۵
کد مطلب: 34763
۱

۲۵۰ مرکز مشاوره بهزیستی در کشور فعالیت دارند

به گزارش مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعدازظهر پنج شنبه در نشستی صمیمی با مددجویان، معلولان و پرسنل اداره بهزیستی شهرستان دامغان در محل تالار همایش های این اداره از توزیع یک هزارو ۲۰۰ فقره وام قرض الحسنه در بین پرسنل این سازمان خبر داد و اظهار داشت : این تعداد وام با بهره چهار درصد توسط بانک رفاه کارگران توزیع می شود.
وی سهمیه شهرستان دامغان از محل این وام را ۱۰ فقره ذکر کرد و افزود: سقف میزان وام پرداختی ۱۰۰میلیون ریال برای هریک از پرسنل است. ۲۵۰ مرکز مشاوره بهزیستی در کشور فعالیت دارند رییس سازمان بهزیستی از وجود ۲۵۰مرکز مشاوره خبر داد و افزود: ۱۷ هزار مهد کودک در کشور با مجوز سازمان بهزیستی فعالیت دارند.

محسنی بندپی یادآور شد: پنج میلیون و ۱۰۰ نفر در کشور از خدمات سازمان بهزیستی برخور دارند که از این تعداد یک میلیون و دویست هزار معلول هستند و در طول سال از خدمات آموزشی و توان بخشی بهره مند می شوند.

وی تصریح کرد : دو هزار و ۵۰۰ مرکز توان بخشی در کشور زیر نظر سازمان بهزیستی فعالیت دارند. فعالیت ۱۵۰۰ مرکز نگهداری فرزندان بی سرپرست در کشور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۰۰ مرکز نگهداری فرزندان بی سرپرست در کشور وجود دارد، افزود: ۳۰۰ هزار نفر پشت نوبت برای قرار گرفتن در یافت خدمات در کشور قرار دارند.

محسنی بند پی از احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی تا پایان سال ۹۶ خبر داد و اظهار داشت: این تعدادواحد مسکونی به خانواده های دارای دو معلول واگذار خواهد شد.

وی در خاتمه گفت: هشت هزار واحد مسکونی شهری و سه هزارو ۷۰۰واحد روستایی توسط سازمان بهزیستی باهمکاری بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می شود.
رییس سازمان بهزیستی صبح امروز با هدف بازدید از مرکز نگهداری فرزندان بی سرپرست سارینا شهر امیریه، مرکز سالمندان قمربنی هاشم (ع)، پروژه در حال ساخت موسسه خیریه و درمانگاه چهارده معصوم و خانه نگهداری کودکان و نوجوانان دختران ریحانه و کوثر به دامغان سفر داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
برای انسان نابینا شیشه و الماس فرقی ندارد اگر کسی قدرتان را ندانست فکر نکنید شیشه اید یقین بدانید که او نابیناست ...