کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت کنکور دکتری ۹۴ اعلام شد

خبرگزاری مهر , 3 دی 1394 ساعت 17:17

ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌محل‌های جدید در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال‌ ۹۴ اعلام شد و داوطلبان تا ۶ دی ماه فرصت دارند در این مرحله شرکت کنند.


این ظرفیت جدید با توجه به اینکه‌ برخی از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی پس از اعلام نتایج نهایی آزمون برای‌ پذیرش‌ دانشجو اعلام‌ ظرفیت‌ کرده اند، اعلام شده است.

همچنین با توجه به اینکه ظرفیت برخی از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی آزمون دکتری ۹۴ تکمیل نشده است، مرحله تکمیل ظرفیت برای این آزمون اعلام شد.

تمامی داوطلبانی که در آزمون دکتری ۹۴  ثبت‌نام و شرکت کرده و در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون که در شهریور ماه اعلام شد، قرار نگرفته‌اند (اعم از اینکه مجاز به انتخاب رشته نشده اند و یا به عنوان معرفی شده چندبرابر برای مصاحبه به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی معرفی شده و یا نشده‌اند)، می توانند در این مرحله شرکت کنند.

داوطلبان می توانند با مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) و رشته های جدید اعلام شده از سوی سازمان سنجش، تا ۶ دی ماه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به انتخاب حداکثر ۱۰ کدرشته ‌محل‌ تحصیلی مطابق رشته امتحانی خود اقدام کنند.

گزینش‌ نهایی‌ در هر یک‌ از کدرشته‌‌های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) و اطلاعیه‌های قبلی آزمون‌ مذکور انجام‌ خواهد شد.

قبولی های شهریورماه ۹۴ آزمون دکتری حق انتخاب رشته ندارند

آن‌دسته‌ از داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنان‌ در شهریور ماه ۹۴ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌‌شده‌ نهایی‌ در یکی‌ از کدرشته‌محل‌های‌ تحصیلی ‌(اعم از دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، پیام‌نور) اعلام‌ شده است‌ حق‌ انتخاب کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه را ندارند.

تمام متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه ۹۴ موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد شده باشند.

 نیمسال پذیرش دانشجو در هریک از کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه متناسب با امکانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، در اولین ترم تحصیلی ممکن خواهد بود.

اعلام نتایج چند برابر ظرفیت مرحله تکمیل ظرفیت دکتری ۹۴ در هفته سوم دیماه

نتایج چند برابر ظرفیت کدرشته محل‌‌های مندرج در این اطلاعیه در هفته سوم دیماه از طریق سایت اینترنتی این سازمان برای انجام مراحل مصاحبه دانشگاه‌ها اعلام خواهد شد.

 


کد مطلب: 34764

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/34764/جزئیات-مرحله-تکمیل-ظرفیت-کنکور-دکتری-۹۴-اعلام

میگنا
  https://www.migna.ir