جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ / ۱۳:۰۲
کد مطلب: 34904
۱
جلو آینه غذا بخورید تا لاغر شوید

فواید عجیب و باور نکردنی خوردن غذا مقابل آینه

پژوهشگران با توجه به تحقیقاتی که انجام داده اند به این نتیجه رسیدن انسان ها مشاهده خود هنگام خوردن غذاهای مضر کمتر مصرف می کنند در این جا نتیجه جلو آینه غذا بخورید تا لاغر شوید را بیان می کنیم .کارشناسان دریافته‌اند غذا خوردن مقابل آینه می‌تواند سبب کاهش اشتها و از دست دادن وزن در افراد شود.

گفتنی است، براساس تحقیقات هنگامی که افراد در مقابل آینه غذا می‌خورند تمایل کمتری به خوردن غذاهای ناسالم، پر چرب و شیرین پیدا می‌کنند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، کارشناسان این نتایج را با تحقیق بر روی30 داوطلب و مشاهده انتخاب نوع مواد غذایی و میزان خوردن وعده‌های غذایی در مقابل آینه و یا در حالت عادی به دست آورده‌اند.

نتایج این مطالعه در مجله انجمن تحقیقات مصرف کنندگان به چاپ رسیده است. کارشناسان در عین حال به افراد توصیه می‌کنند حتما در آشپزخانه غذا بخورند و هرگز مقابل تلویزیون غذا نخورند.

براساس تحقیقات محققان خوردن غذا مقابل آینه و تماشای غذا خوردن علاوه بر کمک به حفظ آداب غذا خوردن، می‌تواند باعث کاهش اشتها در افراد شود. این تحقیقات توسط محققان دانشگاه مرکزی فلوریدا صورت گرفته است.

محققان معتقدند که غذا خوردن در برابر آینه می‌تواند باعث افزایش رژیم سالم شما شود. آنها دریافتند افرادی که رژیم‌های ناسالم داشته و غذاهای بی‌ارزش و مضر مانند کیک و شکلات می‌خوردند، اگر در آینه به واکنش خودشان هنگام خوردن نگاه کنند لذت کمتری از غذا خواهند برد.
متخصصان می‌گویند که راز قضیه در اینجاست که افراد وقتی خودشان را در حال خوردن غذاهای ناسالم می‌بینند، احساس نامطلوبی بهشان دست می‌دهد. در واقع نسبت به این قضیه آگاه می‌شوند که باید به جای این هله هوله، انتخاب‌های بهتر و سالم‌تری داشته باشند. در نتیجه محققان معتقدند خوردن هله هوله در برابر آینه می‌تواند در کاهش میزان مصرف آنها تأثیر بسزایی داشته باشد.
کارشناسان حتی دریافته اند در هنگام خوردن غذا مقابل آینه افراد در انتخاب نوع مواد غذایی نیز احتیاط بیشتری می‌کنند و غذاهای سالم انتخاب می‌کنند.
پژوهشگران خوردن غذا مقابل آینه را به ویژه به افراد دچار اضافه وزن و چاقی توصیه اکید می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
هیچوقت برای تبدیل شدن به کسی که میخواستین باشین دیر نیست... فقط کافیست اولین قدم را بردارید.