کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آزمایشگاه های برتر در حوزه سلامت معرفی می شوند

21 دی 1394 ساعت 9:00

دبیر اجرایی چهارمین همایش کشوری آزمایشگاه های برتر، از معرفی و تقدیر آزمایشگاه های برتر در حوزه سلامت، خبر داد.


مهندس محمد هاشمی اظهار داشت: آزمایشگاه های کنترل کیفیت وزارت بهداشت در سراسر کشور نقش موثری در تایید فرآورده های سلامت محور به ویژه فرآورده های غذایی، دارویی، ملزومات و تجهیزات پزشکی، مکمل، فرآورده طبیعی و فرآورده های آرایشی و بهداشتی بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: به منظور تقدیر از جامعه پرتلاش و متخصص آزمایشگاهی کشور، همایشی ملی تحت عنوان چهارمین همایش کشوری آزمایشگاه های برتر در حوزه کنترل کیفی فرآورده های دارویی، غذایی، مکمل و همچنین طبیعی، آرایشی و بهداشتی، تجهیزات و ملزومات پزشکی و فرآورده های بیولوژیک، برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو یا اشاره به اینکه این همایش ۲۶ دی ماه جاری در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در این همایش با ارائه نحوه رتبه بندی آزمایشگاه های مذکور و شرایط کسب لوح کیفیت و لوح تقدیر برنامه های آینده ارتقای این آزمایشگاه ها و برنامه های آتی آزمایشگاه های مرجع کنترل غذا و دارو در حوزه آزمایشگاه های همکار، مجاز و آکرودیته ارائه خواهد گردید.

وی خاطر نشان کرد: در این همایش، مقام عالی وزارت، رئیس سازمان غذا و دارو و برخی روسای کمیسیون های مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین ذی ربط جهت ارتقای فعالیت آزمایشگاهی کشور در حوزه غذا و دارو سخنرانی خواهند داشت.
دبیر اجرایی چهارمین همایش ملی آزمایشگاه های برتر برخی محورهای همایش را، ارائه نقش کنترل کیفیت آزمایشگاهی در سلامت محصولات غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، ملزومات و تجهیزات پزشکی، نقش آزمایشگاه های کنترل کیفی در طرح تحول سلامت و جایگاه آزمایشگاه در زنجیره از مزرعه تا سفره محصولات غذایی برشمرد.
هاشمی همچنین تقدیر از پیشکسوتان حوزه آزمایشگاه و تقدیر از همکاران مرکز و استان ها در ارائه خدمات آزمایشگاهی را از دیگر برنامه های این همایش ملی عنوان نمود.


کد مطلب: 35094

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/35094/آزمایشگاه-های-برتر-حوزه-سلامت-معرفی-می-شوند

میگنا
  https://www.migna.ir