جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ / ۲۲:۳۷
کد مطلب: 35627
۰

كنگره بين‌المللی مديريت درد برگزار شد

كنگره بين‌المللی مديريت درد برگزار شد
به گزارش مهر، در اين كنگره سه روزه كه با همكارى انجمن خون و سرطان اطفال و انجمن‌هاي علمي و مراكز دانشگاهي برگزار شد، موسسه محک به پاسداشت از تدوين، طراحي و راه‌اندازي رشته فلوشيپ درد از متخصصان اين حوزه دكتر شهين آگاه، دكتر فرناد ايماني و دكتر اسداله سعادت نياكي كه از پيشكسوتان فلوشيپ درد در ايران هستند، قدرداني كرد.

دكتر مردآويژ آل‌بويه فوق‌ تخصص خون و آنكولوژى كودكان و عضو هيئت امنا موسسه خيريه محک پيش از اهداي لوح سپاس ضمن ابراز خوشحالي از فراگيرشدن مديريت درد در بيمارستان‌ها گفت: الگو گرفتن از پيشكسوتان و بكارگيري آموزه‌هاي آنها مهم‌ترين وظيفه دانش‌آموختگان رشته‌هاي مختلف تحصيلي است.

در اين مراسم محك، لوح سپاس خود را به اساتيد پزشكي رشته فلوشيپ درد تقديم و از آنها كه با راه‌اندازي اين رشته و آموزش متخصصان زمينه كاهش درد و افزايش كيفيت زندگي در بيماران خصوصا كودكان مبتلا به سرطان را فراهم كرده‌اند، قدردانى نمود.
نخستين كنگره بين‌المللي مديريت درد در سرطان و چهارمين كنگره ملي طب درد در كودكان با هدف تبادل دانش روز و مهارت‌هاي كنترل درد با مراكز و متخصصان علمي معتبر، ایجاد فضایی برای همكاري هر چه بيشتر مراكز علمي و محققان و پزشكان ايران زمين با مراكز و متخصصان در سراسر جهان در محك برگزار شد.

در اين كنگره مباحث فوق‌تخصصي طب تسكيني و طب درد در سرطان با تمركز بر سرطان كودكان مطرح و گروه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی پزشکی آخرين دستاوردهاي علمي خود را در اين زمينه عنوان كردند.

كاهش درد و آلام كودكان با بهره‌گيري از دانش روز از جمله دغدغه‌هاي موسسه خيريه محک است كه با اين هدف نخستين بخش درد و مراقبت‌های تسکینی سرطان کودکان در ایران و خاورمیانه را راه‌اندازي كرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
برای موفقیت لازم نیست نابغه باشی فقط کافیه یه قدم جلوتر باشی/ انیشتن