کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرکز مطالعات وزارت ورزش و جوانان بررسی می کند؛

بررسی تاثیر روابط آزاد جنسی بر گرایش جوانان به ازدواج و خیانتهای زناشویی

22 بهمن 1394 ساعت 12:56

مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان اولویت‌های حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در حوزه‌ جوانان را اعلام کرد.


به گزارش مهر، مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی، اولویت‌های حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی حوزه‌های ورزش و جوانان را اعلام کرد. طبق شرح وظایف و سیاست های مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی در راستای حمایت از فعالیت‌های پژوهشی و مطالعاتی و اقتصادی بودن یافته‌های علمی پژوهشی، هر ساله عناوین اولویت های مرتبط با ورزش و جوانان، با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده اعلام می‌شود که برای سال ۱۳۹۵ نیز این اعلام صورت گرفته است.

براساس این گزارش در حوزه جوانان حدود ۲۱۶ عنوان در ۱۶ سرفصل: آموزش و پژوهش، اخلاق و تربیت، ازدواج و طلاق، اشتغال و مهارت‌آموزی، اوقات فراغت؛ مصرف و سبک زندگی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، جرایم و آسیب‌های اجتماعی، جمعیت و مهاجرت، حقوق و مسئولیتها؛مشارکت‌ اجتماعی و سیاسی، خانواده و روابط نسلی، خلاقیت و ابتکار، سیاستگذاری؛ برنامه‌ریزی و تأمین رفاه، سلامت، فضای مجازی؛ رسانه و ارتباطات، مسکن و هویت، تدوین و اعلام شده است.

بررسي دلايل خيانتهای زناشويی در بين زوجين جوان، تأثير روابط قبل از ازدواج بر پايداري زندگي زناشويی، بررسي دلايل گرايش به زندگي مجردی در بين جوانان و پيامدهای آن، بررسی تأثير روابط آزاد جنسی قبل از ازدواج در ميزان گرايش به ازدواج در بين جوانان و بررسی عوامل موثر بر نگرش و گرايش جوانان به ارتباط با جنس مخالف از جمله عناوین پژوهشی پیشنهادی است.

دانشجویان و سایر علاقمندان جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند به سایت مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی کلید واژه پایان‌نامه‌ها، به آدرس www.csrs.msy.gov.ir مراجعه کنند.


کد مطلب: 35735

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/35735/بررسی-تاثیر-روابط-آزاد-جنسی-گرایش-جوانان-ازدواج-خیانتهای-زناشویی

میگنا
  https://www.migna.ir