پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ / ۱۷:۱۱
کد مطلب: 35873
۱

واحدهای دانشگاه آزاد آماده اسكان میهمانان نوروزی می‌شوند

واحدهای دانشگاه آزاد آماده اسكان میهمانان نوروزی می‌شوند

 

 

به گزارش ایسنا، دکتر مرتضی احسانی در این بخشنامه خطاب به روسای واحدهای مرکز استان (دبیران هیأت امنای استان‌ها)، واحدهای جامع مستقل، رؤسای واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرده است: پیشاپیش حلول سال نو و بهار پرطراوت را به خانواده بزرگ و معزز دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت از درگاه ایزد سبحان برای کلیه همکاران مسئلت می‌دارد.

در راستای تاکیدات ریاست محترم دانشگاه مبنی‌ بر اهتمام ویژه به رفاه و تسهیل برخورداری اعضای هیات علمی و غیرهیات علمی دانشگاه و خانواده‌های محترم آنان از امکانات اقامتی- رفاهی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در تعطیلات نوروز، لازم است «ستاد اسکان نوروزی» تحت نظارت مستقیم رؤسا و معاونین اداری و مالی واحدها و مراکز آموزشی و با برنامه‌ریزی دقیق و به کارگیری حداکثر توان و ظرفیت ممکن برابر دستورالعمل‌های ذیل به نحو مطلوبی تشکیل گردد.

1- کلیه واحدها مکلفند با هماهنگی هیات امنای استانی و نظارت مستقیم دبیر کمیته بیمه و رفاه استان متبوع خود نسبت به تشکیل ستاد اسکان نوروزی از تاریخ 94/12/16 لغایت 95/1/15 به صورت شبانه‌روزی اقدام نموده و گزارش عملکرد خود را تا پایان فروردین‌ماه (طبق جدول پیوست) از طریق دبیرخانه هیات امنای استان مربوطه، به اداره کل منابع انسانی و سیاست‌های رفاهی دانشگاه اعلام نمایند.

2- هرگونه پذیرش و رزرو اماکن اقامتی واحدها صرفا براساس معرفی‌نامه از واحدهای مبدا و با اولویت تاریخ وصول آن مورد تاکید است. از رؤسا و معاونین اداری و مالی و دبیران کمیته بیمه و رفاه انتظار می‌رود از رزرو محل اقامت بدون معرفی‌نامه و خارج از ضوابط و مقررات پرهیز نمایند. بدیهی است در صورت وصول شکایات و صحت و سقم موضوع. پس از بررسی و ارزیابی، برابر مقررات و آیین‌نامه‌های مربوطه اقدام خواهد شد.

تبصره: به منظور برنامه‌ریزی واحدهای مقصد در پذیرش میهمانان گرامی، زمان دریافت تقاضای اسکان، از تاریخ ابلاغ بخشنامه و نهایتا تا تاریخ 94/12/26 تعیین می‌گردد.

3- به منظور نظارت، راهنمایی و رفع اشکالات احتمالی، ستاد مرکزی اسکان نوروزی در سازمان مرکزی (هتل فرهیختگان: 3-47914701-021) دایر می‌شود و همچنین به همین منظور در صورت صلاحدید دبیرخانه هیات امنای استان‌ها، ستادی به صورت شبانه‌روزی در تاریخ‌های اشاره شده تشکیل می‌گردد.

4- با توجه به کثرت متقاضیان و محدودیت ظرفیت اماکن رفاهی و اقامتی واحدها و جهت انتفاع عموم همکاران و خانواده‌های ارجمند ایشان، حداکثر مدت زمان استفاده از اماکن اقامتی واحدها و مراکز دانشگاهی سراسر کشور برای همکاران 3 شب و 4 روز تعیین می‌گردد. تنها کارکنان و منسوبین آنها مجاز به استفاده از اماکن اقامتی دانشگاه خواهند بود.

5- واحدها و مراکز آموزشی موظفند در کلیه اماکن اقامتی و رفاهی اعم از مجتمع رفاهی، میهمانسرا، استادسرا، سوئیت، آپارتمان، خوابگاه و سایر فضاهای مشابه، ضمن تامین فضای مطلوب و مناسب کلیه نکات بهداشتی و ایمنی را فراهم نمایند.

6- مسئولین محترم واحدها به محض وصول بخشنامه نسبت به بازبینی و رفع عیوب احتمالی کلیه سیستم‌های تاسیساتی اماکن رفاهی واحد متبوع خود اعم از گرمایشی و سرمایشی اقدام نموده و نسبت به رفع نواقص و کمبودها: اعم از یخچال، تلویزیون، فرش، پتو و ملحفه و حتی‌الامکان (قند و چای و مواد شوینده) و سایر وسایل و ملزومات رفاهی آن حداکثر تا تاریخ 94/12/15 اقدام نمایند.

7- هزینه اقامت به ازای هرشب اقامت در میهمانسرا، سوئیت، آپارتمان برای هر خانوار 5 نفره مبلغ 200 هزار ریال و استادسرا، خوابگاه و سایر فضاهای آموزشی 100 هزار ریال تعیین شده است. اخذ هرگونه وجه مازاد بر مبلغ مقرر شده ممنوع می‌باشد.

تبصره (1): در اختیار قرار دادن امکانات رفاهی و اقامتی در ایام یاد شده به میهمانان گرامی به صورت رایگان، در صورت صلاحدید رؤسای واحدها و مراکز آموزشی، بلامانع می‌باشد.

تبصره (2): به ازای هر نفر مازاد بر 5 نفر مبلغ 20 هزار ریال تا سقف حداکثر 10 نفر بلامانع است.

تبصره (3): هزینه اقامت پس از تایید ثبت‌نام صرفا به حساب اعلام شده توسط واحد مقصد واریز شده و از دریافت وجه نقد جدا خودداری گردد.

8- واحدهای مستقر در شهر تهران و یا سایر واحدها و مراکزی که فاقد اماکن اقامتی و رفاهی هستند موظف به تجهیز محلی از ساختمان اداری یا کلاس‌های آموزشی با رعایت شرایط بهداشتی و ایمنی جهت اقامت موقت میهمانان نوروزی می‌باشند.

9- در راستای حفظ کرامت دانشگاه و شأن و منزلت همکاران گرامی و پرهیز از ایجاد هرگونه وهن و سوء‌تفاهم، رؤسای واحدهای دانشگاهی پرمخاطب موظفند تدابیری اتخاذ فرمایند تا با توجه به ظرفیت موجود حداکثر پذیرش ممکن انجام پذیرد و از سردرگمی این عزیزان در شهر واحد متبوع جلوگیری به عمل آید.

10- برای جبران زحمات و خدمات شبانه‌روزی اعضای فعال ستاد اسکان نوروزی، با توجه به ثبت ورود و خروج 3 روز مرخصی تشویقی و 50 ساعت اضافه کار (تا سقف حداکثر 5 نفر) برای اعضای فعال برابر شرایط ذیل تعیین می‌گردد.

تبصره: اعضای ستاد اسکان نوروزی برحسب درجه واحدها:

واحدهای جامع و بسیار بزرگ: 5 نفر- واحدهای بزرگ و متوسط: 4 نفر- واحدهای کوچک و مراکز آموزشی: 3 نفر

11- واحدها مکلفند به محض وصول بخشنامه مفاد آن و فهرست دبیران کمیته بیمه و رفاه (طبق لیست پیوست) به نحو شایسته به همکاران اطلاع‌رسانی نمایند.

12- دبیران کمیته بیمه و رفاه موظفند با نصب پلاکارد در ابتدای شهر متبوع و یا معابر اصلی با درج کروکی محل اسکان و همچنین در سایت واحد، موقعیت دقیق ستاد اسکان را برای میهمانان گرامی مشخص نمایند.

13- دبیران محترم هیات امنای استان‌ها موظفند به نحو مقتضی نسبت به ارزیابی ستاد اسکان نوروزی مستقر در سطح استان تحت پوشش، اقدام و نتیجه را به اداره کل منابع انسانی و سیاست‌های رفاهی دانشگاه جهت رتبه‌بندی ارسال نمایند.

14- متقاضیان می‌توانند هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد خود را از طریق سایت اداره کل منابع انسانی و سیاست‌های رفاهی hr.iau.ir ارسال نمایند.

عملکرد کلیه واحدها و مراکز دانشگاهی در نحوه پذیرش و ارائه خدمات رفاهی به میهمانان نوروزی پس از ارزشیابی دقیق و رتبه‌بندی به حضور ریاست محترم دانشگاه خواهد رسید و ضمن درج اسامی واحدهای برتر از طریق روزنامه فرهیختگان از زحمات آنان قدردانی می‌گردد.

معرفی واحدهای برتر در هر استان از نظر نحوه ارائه خدمات مطلوب، نحوه برخورد و تعداد پذیرش میهمانان ستاد اسکان نوروزی در سال 94 عبارتند از: شیراز، مشهد، نجف‌آباد، کرمان، یاسوج، چالوس، همدان، یزد، بندرعباس، تبریز، لاهیجان، شاهرود و بوشهر.

به گزارش مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولیت حسن اجرای این بخشنامه به عهده دبیران هیات امنای استانی، روسا و معاونین اداری و مالی واحدها و مراکز آموزشی خواهد بود.

این بخشنامه در تاریخ 27 بهمن 94 به تایید ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی رسیده است.

 

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
هم اکنون که در حال نفس کشیدن هستید، کس دیگری دارد نفس های آخرش را می کشد. پس دست از گله و شکایت بردارید و بیاموزید چگونه با داشته هایتان زندگی کنید.