کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور :

افتتاح نخستین مرکز خدمات روانشناختی و مشاوره و دانشگاه پیام نور مرکز تهران

3 اسفند 1394 ساعت 15:11

محمد اورکی مدیر کل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: نخستین مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی با مجوز سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب راه اندازی شد.


مدیرکل امور دانشجویان اظهار کرد: هدف از راه اندازی این مرکز، ارتقاءسطح سلامت روان دانشجویان، کارکنان و پیشگیری اولیه از آسیب های روانی اجتماعی و افزایش آرامش و نشاط در افراد، خانواده و جامعه است.

دکتر اورکی تاکید کرد: در آینده ای نزدیک شاهد راه اندازی مراکز مشاوره در سایر استانها با همکاری سازمان نظام روانشناسی در جهت استقلال و در آمدزایی خواهیم بود.

مدیر کل امور دانشجویان تصریح کرد: دانشگاه پیام نور با بیش از 300 عضو علمی رشته روانشناسی و مشاوره دارای ظرفیت و بستر مناسبی در جهت درآمدزایی و ارائه خدمات مشاوره به افراد غیر دانشجو می باشد.

ایشان از روسای استانها و مراکز استانی دانشگاه پیام نور در خواست کرد که مراکزی که دارای ظرفیت راه اندازی مرکز مشاوره هستند تقاضای خود را از طریق معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی به اداره کل امور دانشجویان ارسال نمایند تا مقدمات اخذ مجوز از سازمان نظام روانشناسی فراهم آید.

دکتر محمد حاتمی مشاور عالی و معاون نظارت حرفه ای برامور کمیسیون های سازمان نظام روان شناسی نيز با تبریک به مرکز تهران جنوب به خاطر برخورداری از رشته دکتری روان شناسی سلامت و اعضای هیئت علمی گفت : مرکز تهران جنوب دانشگاه پیام نور از ظرفیت های بسیار بالایی در سطح دانشگاه پیام نور برخوردار است .

وي گفت: در هیئت امناء دانشگاه به دنبال این هستیم که دانشگاه ها به سمت ماموریت گرایی و سپس کارآفرینی و خودکفایی مالی پیش بروند. بحث تجاری سازی علم وتولید ثروت از مهم ترین امور ما می باشد.

دکتر حاتمی گفت: ما موفق به تعامل و ایجاد هماهنگی فیمابین دستگاه ها ،نهادهای مختلف از جمله دانشگاه،آموزش و پرورش ،سازمان بهزیستی ،سپاه پاسداران ،نیروی انتظامی ،کمیته امداد ،وزارت ورزش و جوانان با سازمان نظام روان شناسی گردیده ایم . دراین راستا کنگره پلیس و روان شناسی ،کتگره مشاوره و خانواده و توانمند سازی اقشار آسیب پذیر را با مشارکت نیروی انتظامی و کمیته امداد در هفته های گذشته داشته ایم . هماهنگی و وحدتی را در ارگان ها و نهادها ایجاد نموده ایم تا فعالیت های روان شناختی براساس تخصص و زیر نظر سازمان نظام روان شناسی انجام شود.
-
گفتني است در این برنامه علاوه بر دکتر حاتمی معاونت امور کمسیون ها و نظارت حرفه ای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، دکتر علیپور معاون محترم پژوهشی، دکتر محمدی رییس دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب،خانم دکتر علی اکبری رییس کمیته مشاور استان،حجت الاسلام والمسلمین نبوی نماینده دفتر نهاد رهبری دانشگاه پیام نور استان تهران و جمعی از اعضای هیات علمی رشته روانشناسی حضور داشتند.


کد مطلب: 35910

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/35910/افتتاح-نخستین-مرکز-خدمات-روانشناختی-مشاوره-دانشگاه-پیام-نور-تهران

میگنا
  https://www.migna.ir