کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اطلاعيه

همایش اعتیاد و جوانان در روز سه شنبه 11 اسفندماه برگزار مي شود

9 اسفند 1394 ساعت 17:42

همایش اعتیاد و جوانان در روز سه شنبه يازدهم اسفندماه 1394 در سالن علامه حلی، ساختمان علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار می گردد.


به گزارش ميگنا همایش اعتیاد و جوانان به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم و تحقیقات تهران و با همکاری سازمان نظام روان شناسی و مشاوره و همچنین ستاد مبارزه با مواد مخدر در روز سه شنبه يازدهم اسفندماه 1394 در سالن علامه حلی، ساختمان علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران برگزار می گردد.

این همایش با هدف آشنایی و آگاه سازی دانشجویان از اعتیاد در دنیای امروز، عوارض جسمانی و روانی مصرف آنها، عوامل زمینه ساز روان شناختی اعتیاد و رویکردهای روان شناختی درمان اعتیاد برگزار می گردد.

گفتني است در نشست تخصصی این همایش، كه با حضور اساتيدي همچون دکتر حسن احدی، دکتر فریبرز باقری، دکتر پرویز افشار، دکتر خدیجه ابوالمعالی و دکتر امیرمسعود رستمی برگزار مي شود به پرسش هاي دانشجویان، در زمينه مواد محرک در دنیای امروز پاسخ داده مي شود .

همچنين پس از برگزاری اين همایش، سه کارگاه تخصصی با عناوین:
1. پیشگیری اولیه با رویکرد هوش اجتماعی، توسط دکتر هومن نارنجی ها
2. نقش معنویت در پیشگیری از اعتیاد، توسط دکتر مجید قربانی و دکتر مریم کلهر
3. روانگردان ها از واقعیت تا توهم، توسط دکتر امیرمسعود رستمی با امتیاز سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

لازم به ذکر است حضور در اين همايش تخصصي براي فارغ التحصيلان و دانشجويان رشته هاي روان شناسي و مشاوره آزاد است و در پايان نيز براي همه شرکت کنندگان اين همايش، گواهی حضور صـادر خواهد شد.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره تلفن 44865284 تماس حاصل فرمایند.
-


کد مطلب: 35999

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/35999/همایش-اعتیاد-جوانان-روز-سه-شنبه-11-اسفندماه-برگزار-مي-شود

میگنا
  https://www.migna.ir