جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ / ۱۱:۴۵
کد مطلب: 36509
۰
سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن همراه راه‌اندازی شد

چند سیم کارت به نام شما ثبت است؟

چند سیم کارت به نام شما ثبت است؟
لطف‌اله سبوحی گفت: تمامی مشترکان تلفن همراه می‌توانند با مراجعه به پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در بخش خدمات الکترونیک و یا در آدرس اینترنتی mobilecount.cra.ir به این سامانه مراجعه و از تعداد سیم‌ کارت‌هایی که با کد ملی آنان ثبت شده است، مطلع شوند.

وی افزود: مشترکین تلفن همراه هر کدام از اپراتورها باید کد ملی و شماره تلفن همراه خود را در این سامانه وارد کنند. پس از ثبت اطلاعات درخواستی در سامانه، پیامکی برای مشترکان ارسال می‌شود که تعداد سیم‌کارت‌های ثبت شده با کد ملی متقاضی در هر اپراتور تلفن همراه در این پیامک درج شده است.

سبوحی درباره نحوه تعیین وضعیت سیم‌کارت‌هایی که ممکن است بدون اطلاع مشترک به نام وی ثبت شده باشد، اظهار کرد: این دسته از مشترکان برای پیگیری وضعیت سیم‌کارتهای ثبت شده به نام آنان باید به دفاتر امور مشترکین اپراتور مورد نظر مراجعه کرده و تقاضای رسیدگی را تسلیم نمایند. بدیهی است در صورت ثبت نام سیم کارت بدون درخواست متقاضی نسبت به غیر فعال کردن آن اقدام خواهد گردید.
هر مشترک در هر دوره ۱۰روزه فقط یک‌بار می‌تواند از این سامانه تعداد خطوط خود را استعلام کند. همچنین درصورتی که از آخرین استعلام بیش از ۱۰روز گذشته ولی موفق به استعلام نشده باشید می‌توانید ازطریق آدرس MobileCount@CRA.IR موضوع را با مدیریت سامانه درمیان گذاشته تا نسبت به رفع ایراد اقدام شود.
با وارد کردن اطلاعات اولیه، کد رهگیری به شما داده خواهد و پس از آن پیامکی با محتوای تعداد سیم‌کارت‌ها در هر اپراتور برایتان ارسال خواهد شد. مشترکین باید درصورت مشاهده مغایرت به دفاتر خدمات مشترکین اپراتورها مراجعه کنند.
-
آنچه باید درباره این سامانه بدانید
در صورتی‌ که تعداد اعلام شده کمتر از میزان مورد انتظارتان بود به‌معنای آن است که برخی از سیم کارت‌های در اختیارتان به نام شما در بانک اطلاعاتی اپراتورها ثبت نشده، یا اطلاعات هویتی برای بعضی از خطوط در اختیارتان فاقد کد ملی بوده یا کد ملی ثبت شده صحیح نیست. البته احتمال قطع شدن این خطوط توسط اپراتور‌ها وجود دارد. در صورتی که تعداد سیم کارت‌ها بیشتر از میزان مورد نظر شما باشد، ممکن است خطوط خود را بدون رعایت ضوابط و مقررات تغییر نام به دیگران واگذار کرده‌اید یا اینکه تعدادی سیم کارت به نام شما و البته بدون اطلاع شما در بانک اطلاعاتی اپراتورها ثبت باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
کلمات بیش از آنچه که شما تصور می کنید تاثیر گذارند. همیشه پیش از صحبت کردن فکر کنید.