کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مهرداد اولادی درگذشت! +عكس

31 فروردين 1395 ساعت 17:32

مهرداد اولادی مهاجم سابق تیم ملی و باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.


به گزارش ميگنا، مهرداد اولادي مهاجم سابق پرسپولیس و استقلال و تیم ملی که در ملوان بندرانزلی عضویت دارد، امروز در بیمارستان شهدای تجریش در سن 30 سالگي بر اثر ايست قلبي درگذشت. اولادی، پس از تعطیلات نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، برای سومین بار به عضویت ملوانی ها درآمد و در بازی های اخیر برای این تیم به میدان رفت.
-
به گزارش "ورزش سه"، طی تماسی که با بیمارستان شهدای تجریش برقرار کردیم مشخص شد مهرداد اولادی در ساعت 14:56 به بیمارستان منتقل شده و تلاش پزشکان برای CPR (احیای قلبی ـ ریه) تلاش پزشکان به نتیجه نرسیده است.

به گفته مسئولان بیمارستان علت فوت ایست قلبی بوده است؛ همان چیزی که هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس را هم از فوتبال ایران گرفت. در حال حاضر مسئولان بیمارستان از مردم درخواست دارند که به جهت رعایت حال بیماران از حضور در این مکان خودداری کنند.

پیکر مرحوم اولادی که سابقه بازی در تیم های پرسپولیس،استقلال و تیم ملی را هم در کارنامه داشت روز دوم اردیبهشت ماه در زادگاهش قادی کلای قائمشهر به خاک سپرده می شود.
مهرداد اولادی متولد سال 1364 در قائمشهر بود و فوتبال خود را از تیم‌های این شهر از جمله پرسپولیس قائمشهر آغاز کرده بود و سپس اوایل دهه 80 به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست و پس از آن در تیم های الشاب امارات، ملوان، نفت تهران و استقلال بازی کرد.
اولادی در زمان حضور در پرسپولیس قائمشهر همبازی مرحوم هادی نوروزی بازیکن سابق پرسپولیس بود. وی همچنین سابقه بازی در رده های سنی فوتبال ملی ایران را نیز در کارنامه داشت. ضمن اینکه 13 بازی ملی و یک گل ملی نیز در کارنامه وی به چشم می خورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، مهرداد اولادی در تهران تنها زندگی می کردند و پدر و مادرش در قائمشهر ساکن بودند، اولادی تنها یک خواهر در تهران داشت که همراه همسر و فرزندانش در این شهر زندگی می کرد. قائمشهر با صدای آه و فغان پدر و مادر مهرداد اولادی از منزل این بازیکن لرزید و خبر درگذشت وی همه مردم این شهر را شوکه کرد.

این مصیبت را به تمام اهالی ورزش و خانواده داغدار وی تسلیت می گوییم.
-
پیام علی دایی به مناسبت درگذشت اولادی
به گزارش خبرآنلاین؛علی دایی پیامی را به مناسبت درگذشت مهرداد اولادی منتشر کرد.
در پیام دایی آمده است:
«بهار فصل رویش گلهاست اما نوگل فوتبال ما طاقت پایان اولین ماه بهار را هم نداشت.مهرداد به تیم منتخب بهشت دعوت شد تا هادی احساس تنهایی نکند.برای این غم بزرگ فقط می توان چند صفحه سکوت کرد. خود را در غم بازماندگان شریک می دانم. »


کد مطلب: 36643

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/36643/مهرداد-اولادی-درگذشت-عكس

میگنا
  https://www.migna.ir