کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مراسم "روز روان شناس و مشاور " پنج شنبه برگزار می شود

4 ارديبهشت 1395 ساعت 20:48

رئیس ستاد برگزاری روز روانشناس و مشاور اعلام کرد: برای نخستین بار مراسم روز روان شناس و مشاور در روز پنچ شنبه نهم فروردین ماه و از ساعت 15 در تالار وحدت تهران باشکوه خاصی برگزار می شود.


به گزارش میگنا، دکتر محمد حاتمی که چندی پیش طی حکمی از سوی دکتر عباسعلی اللهیاری، رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور به عنوان رییس ستاد برگزاری روز روانشناس و مشاور تعیین گردیده بود عصر امروز طی یک نشست هماهنگی که با تعدادی از اساتید و دانشجویان روان شناسی و مشاوره در محل سازمان نظام روان شناسی تشکیل گردید اعلام کرد: با توجه به اينكه شوراي مركزي سازمان روز نهم ارديبهشت ماه را که مصادف با سالروز تاسيس سازمان نظام روانشناسي و مشاوره در ایران است را به عنوان روز روان شناس و مشاور تعيين نموده است، و این روز نیز همزمان شده است با  psychology day در سازمان ملل؛ بنابراین برای نخستین بار مراسم روز روان شناس و مشاور با شکوه خاصی در روز پنجشنبه نهم اردیبهشت 95 و از ساعت 15 در تالار وحدت تهران و با حضور تعدادی از مقامات کشوری، اساتید و دانشجویان رشته های روان شناسی و مشاوره برگزار می شود .

معاون نظارت و کمیسیونهای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: سخنرانی مسئولین،تقدیر از بزرگان روان شناسی و مشاوره کشور،اجرای برنامه های متنوع و شاد هنری و سرود، نمایشگاه کتاب و پوستر، دالان آشنایی با روان شناسان مطرح ، قرائت بیانیه ستاد بزرگداشت و... بخشی از برنامه هایی است که برای این روز پیش بینی شده است.
به گفته دکتر حاتمی در حال حاضر 18 هزار روان شناس و مشاور عضو رسمی سازمان نظام هستند و درحدود 200هزار دانشجو نیز مشغول تحصیل در این رشته هستند.
به گفته دکتر حاتمی،دکتر اللهیاری  رئیس سازمان روان شناسی و مشاوره طی یک نشست خبری که از ساعت 10 صبح روز سه شنبه هفته جاری در محل سازمان برگزار خواهد شد جزئیات بیشتری از این مراسم را اعلام خواهد نمود.
-

-
 


کد مطلب: 36688

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/36688/مراسم-روز-روان-شناس-مشاور-پنج-شنبه-برگزار-می-شود

میگنا
  https://www.migna.ir