سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ / ۱۲:۴۶
کد مطلب: 36714
۱
۱
آيينه عبرت

عاقبت چت كردن و اعتماد بي مورد دختر ١٤ساله به يك فرد غريبه

عاقبت چت كردن و اعتماد بي مورد دختر ١٤ساله به يك فرد غريبه
تهیه فیلم سیاه از تجاوز به دختر 14 ساله
روزنامه شرق: دختر نوجوان ساکن شهرستان بروجن از دو پسر به اتهام تعرض شکایت کرد. این دختر به مأموران گفت: دو پسر جوان مرا با نقشه به یک خانه کشاندند و هنگام آزار و اذیت از من فیلم گرفتند و مدام مرا تهدید می‌کنند که آبرویم را خواهند برد.

این دختر ١٤ساله گفت: در یکی از گروه‌های چت با فردی ٢٦ساله به نام علی آشنا شدم. ابتدا، چت‌کردن با علی برایم یک سرگرمی بود و برای اینکه اوقاتم را بگذرانم با او چت می‌کردم، ولی کم‌کم این نوع گفت‌وگو روی دیگری به خود گرفت. آن‌قدر از نظر احساسی مرا تحریک می‌کرد که دیگر نتوانستم مقاومت کنم و با او دوست شدم. در این مدت که با هم دوست بودیم نه تنها نحوه گفت‌وگویمان عوض شده بود بلکه به خواست طرفین عکس‌هایمان را بین همدیگر ردوبدل می‌کردیم. دور از چشم خانواده‌هایمان هرچند وقت یک‌بار در خانه علی با هم قرار ملاقات می‌گذاشتیم.
علی به من قول داد به خواستگاری‌ام می‌آید!! و به محض اینکه شرایطش مهیا شد با هم ازدواج می‌کنیم. همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت تا اینکه بعد از ١٠ماه دوستی، یک روز، زنگ زد و گفت بنا به دلایل شخصی دیگر نمی‌خواهد به این رابطه ادامه دهد. این حرف برایم سنگین و غیرقابل تحمل بود، او چطور توانست با احساساتم بازی کند و به همین سرعت به این دوستی خاتمه دهد.
علی از من خواست برای آخرین‌بار همدیگر را ملاقات و این‌طور از هم خداحافظی کنیم. من هم برای اینکه در این دیدار او را متقاعد کنم که دوستی‌مان همچنان ادامه داشته باشد این پیشنهاد را پذیرفتم.

دختر نوجوان در ادامه گفت: وقتی سر قرار، که خانه‌شان بود، رفتم، متوجه شدم علی به همراه یکی از دوستانش آنجاست؛ تازه متوجه نقشه‌شان شدم ولی دیگر دیر شده بود. آن روز از آن صحنه فیلم گرفتند و این فیلم تهدیدی برای سوءاستفاده‌های بعدی شد.
مأمور کلانتری جانبازان شهرستان بروجن استان چهارمحال‌وبختیاری بعد از شنیدن این اظهارات بلافاصله با دریافت دستور مقام قضائی برای دستگیری متهمان اقدام کردند.

به گزارش رکنا، متهمان پس از بازداشت به جرم خود اعتراف کردند و پرونده پس از تکمیل تحقیقات برای صدور حکم به دادگاه ارسال شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
باید اعلام شوود
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
متوجه رابطه شوهرم با خواهرم شدم. چه کار کنم؟
بیمارستان روانپزشکی امین آباد تهران
سه گام مهم برای تقویت تاب آوری کودکان
خدايا،ميشه چند لحظه وقتتو بگيرم! اين دفعه چيزي ازت نمي خوام! فقط مي خوام  خيلي ساده بگم: ممنون براي همه چيز...