کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان ثبت نام جذب هیئت علمی دانشگاه غیرانتفاعی

25 ارديبهشت 1395 ساعت 15:20

رییس دانشگاه غیرانتفاعی و موسسه غیر دولتی گفت:‌ جذب هیئت علمی در این دانشگاه از طریق پورتال وزارت علوم و آزمون کتبی صورت می‌گیرد.


علی آهون منش رییس دانشگاه غیر انتفاعی با اشاره به جذب هئیت علمی در این دانشگاه گفت: جذب هیئت علمی در این دانشگاه با سایر دانشگاه‌های دولتی تفاوت عمده‌ای دارد این دانشگاه در سال دو بار هیئت علمی جذب می‌کند.

وی ادامه داد:‌ داوطلبان جذب در هیئت علمی دانشگاه غیر انتفاعی باید در پورتال وزارت علوم ثبت نام اولیه خود را انجام دهند تا اسامی آنها در لیست دانشگاه‌های غیر انتفاعی برای جذب قرار گیرد.


رییس دانشگاه غیر انتفاعی در خصوص زمان باز شدن پورتال ثبت نام هیئت علمی گفت: داوطلبان در ماه‌های خرداد و شهریور هرسال می‌توانند جهت عضویت در هیئت علمی دانشگاه غیر انتفاعی درپورتال وزارت علوم ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: یکی از شرایط لازم جهت جذب هیئت علمی دارا بودن دو استاد یار در هر رشته است و این جز قوانین ابلاغی وزارت علوم به دانشگاه‌های غیر انتفاعی و موسسات غیر دولتی است.
آهون منش گفت: در صورت کسب حد نصاب‌ نمره داوطلب به وسیله اعضای جذب هیئت علمی با برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه در دانشگاه غیر انتفاعی استخدام می‌شود.


کد مطلب: 36947

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/36947/زمان-ثبت-نام-جذب-هیئت-علمی-دانشگاه-غیرانتفاعی

میگنا
  https://www.migna.ir