کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پذیرش دانشجوی دکتری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران

28 ارديبهشت 1395 ساعت 12:19

مدیر کل تحصیلات تکمیلی و آموزش‌های تخصصی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی گفت: این سازمان با هدف رفع مشکلات تحقیقاتی صنایع کاربردی، دانشجوی دکتری جذب می‌کند.


محمد عابدی مدیر کل تحصیلات تکمیلی و آموزش‌های تخصصی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سازمان پژوهش های علمی و صنعتی با اخذ مجوزهای لازم از وزارت علوم از سال 90 اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری به صورت پژوهش محور کرده است.

وی ادامه داد: این پذیرش در رشته‌های فنی - مهندسی، علوم پایه و کشاورزی است، در این دوره قرار است در مقطع دکتری 12 نفر در راستای تحقیقات کاربردی، ارتباط بیشتر دانشگاه با صنعت و رفع مشکلات صنایع کاربردی جذب شوند.

مدیر کل تحصیلات تکمیلی و آموزش‌های تخصصی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی در خصوص برنامه ریزی صورت گرفته برای جذب هیئت علمی در این سازمان گفت: دانشجویان دکتری بخشی از تحقیقات این سازمان را به عهده می‌گیرند تا ضمن تحصیل به انجام کارهای عملی و کسب تجربه نیز بپردازند.

عابدی افزود: وزارت علوم برای بهمن ماه آزمون دیگری برای پذیرش دانشجو در مقطع دکتری برگزار می‌کند و طبق مجوزهای کسب شده از این وزارتخانه 12 نفر دیگر به صورت پژوهش محور در مقطع دکتری مشغول به تحصیل می شوند.
وی تاکید کرد: پذیرش دانشجو در مقطع دکتری با هدف تربیت هیئت علمی و ایجاد بستری مناسب برای اشتغال این افراد پس از پایان تحصیلات‌شان است.
مدیر کل تحصیلات تکمیلی و آموزش‌های تخصصی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی یاد آور شد: دانش آموختگان پس از پایان تحصیل با طی کردن فرایند استخدام در قسمت‌های مختلف جذب می شوند.


کد مطلب: 36992

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/36992/پذیرش-دانشجوی-دکتری-سازمان-پژوهش-های-علمی-صنعتی-ایران

میگنا
  https://www.migna.ir