کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کارگروه روانشناسی خبر داد؛

ایجاد سه گرایش جدید در رشته مشاوره/ پذیرش دانشجوی روانشناسی دین

16 خرداد 1395 ساعت 13:30

رئیس کارگروه روانشناسی شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی آخرین وضعیت بررسی رشته روانشناسی و گرایش های آن را در این کارگروه تشریح کرد.


دکتر علی فتحی آشتیانی در گفتگو با مهر با اشاره به آخرین وضعیت بررسی رشته روانشناسی در کارگروه روانشناسی شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی گفت: کارشناسی ارشد روانشناسی دین تصویب شد و اگر سازمان سنجش آموزش کشور آن را در برنامه سال آینده خود قرار دهد دانشگاه‌های علاقمند می توانند در این رشته دانشجو پذیرش کنند.

وی ادامه داد: از فعالیت های دیگری که درباره سایر رشته ها در کارگروه روانشناسی انجام گرفته می توان به اتمام رشته کارشناسی ارشد مشاوره با سه گرایش خانواده، مدرسه و شغلی اشاره کرد که برای تصویب به شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی ارسال خواهد شد.

رئیس کارگروه روانشناسی شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی افزود: همچنین کارهای مربوط به دکتری روانشناسی صنعتی سازمانی در شورای تحول انجام شده اما یک ایراد توسط شورای تحول به آن وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: ایرادی که گرفته شده این بود که فعالیت های مربوط به کارشناسی ارشد این رشته نیز انجام شده و باید باهم کار شود که در جلسه آینده کارگروه روانشناسی این موضوع مطرح می شود و در صورت تصویب همزمان با دکتری روانشناسی صنعتی سازمانی هر دو برای سال آینده ارائه می شوند.
فتحی آشتیانی ادامه داد: کارهای مربوط به رشته کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی و روانشناسی مثبت نیز در کمیته های تخصصی انجام شده و قرار است برای بررسی به کارگروه روانشناسی ارائه شود.


کد مطلب: 37241

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/37241/ایجاد-سه-گرایش-جدید-رشته-مشاوره-پذیرش-دانشجوی-روانشناسی-دین

میگنا
  https://www.migna.ir