کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لزوم توجه ویژه مشاوران به بحث هدایت تحصیلی دانش آموزان/توجه به توسعه متوازن در انتخاب

لزوم حضور مشاوران در دو هفته اول تیرماه در مدرسه

باشگاه خبرنگاران migna.ir , 27 خرداد 1395 ساعت 10:46

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت : باید تمام مدیران و کارشناسان و مشاوران آموزشی در بحث هدایت تحصیلی 300 هزار دانش آموز بسیج شوند.


دکتر حميد رضا كفاش معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش در خصوص بحث هدایت تحصیلی و ضرورت توحه به آن ، اظهار داشت: مديران كل ستادی  استان، معاونان، كارشناسان به ویژه مديران مدارس و معاونين آموزش و پرورش و مشاوران بايستي با همدلي، خلوص ، دو هفته تيرماه را به صورت جدي و دوشادوش هم تلاش نمايند.
 
وي با تاكيد بر ايجاد جرياني منظم، هماهنگ و منطقي در پذيرش و تكريم دانش آموزان و اوليا از بدو ورود به مدرسه تا توجيه دقيق و خروج از مدرسه براي ثبت نام در محل هاي تعيين شده هدایت تحصیلی،عنوان كرد: همه بايد با تغيير نگرش كه حاصل از فضاي كيفي مشاوره اي است، عمل کنیم .
 
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش افزود: به مشاورين سفارش مؤكد می شود تا بسترسازي روان شناختي لازم را در توجيه دانش آموزان براساس توسعه متوازن، علاقه‌ها، استعداد و رغبت داشته باشند هم چنین از پرداختن به بررسي همه نمرات درسي براي تصميم گيري تحصيلي دانش آموزان جداً خودداري نمايند.
 
کفاش بیان كرد: همه مشاوران در 2 هفته اول تير ماه مي‌بايست حضور كامل در مدرسه داشته و پاسخگوي دانش آموزان و اولياي محترم آنان باشند.
 


کد مطلب: 37382

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/37382/لزوم-حضور-مشاوران-دو-هفته-اول-تیرماه-مدرسه

میگنا
  https://www.migna.ir