پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ / ۲۱:۳۵
کد مطلب: 37837
۱

اعلام جزئیات آزمون کاردانی به کارشناسی سال 95

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفت: از 13 هزار و 237 داوطلب متقاضی  رشته های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی سال 95، 5 هزار و 325 نفر زن و 7 هزار و 912 نفر مرد هستند.
 
وی افزود: از تعداد 89 هزار و 581 داوطلب متقاضی رشته های با آزمون کاردانی به کارشناسی تعداد 36 هزار و 213 نفر زن و 53 هزار و 367 نفر مرد هستند.
 
توکلی تصریح کرد: برگ راهنما برای داوطلبان تمام رشته‌ها و کارت شرکت در جلسه منحصرا برای داوطلبان متقاضی رشته‌های با آزمون از روز سه شنبه 19 مرداد 95 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.  
 
مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: متقاضیان شرکت در آزمون می توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل شماره پرونده، کد رهگیری، نام و نام خانوادگی، سال تولد و کد ملی نسبت به دریافت کارت آزمون خود اقدام کنند.  
 
توکلی با تاکید بر اینکه برای شرکت در آزمون، همراه داشتن کارت و همچنین اصل کارت ملی، اصل شناسنامه و ارائه آن الزامی است، گفت: براساس برنامه زمانی از پیش تعیین شده آزمون کاردانی به کارشناسی در صبح روز جمعه 22 مرداد در 73 شهرستان مختلف برگزار می شود.  
 
مشاور عالی سازمان سنجش با توجه به فرآیند برگزاری آزمون که راس ساعت 7:30 دقیقه صبح آغاز می شود، افزود: درهای ورود به حوزه های امتحانی راس ساعت 7 صبح بسته و از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درها به محوطه و سالن های امتحانی جلوگیری می شود.  
 
وی یادآور شد: داوطلبان شرکت کننده در این آزمون از آوردن وسایل اضافی مانند کیف دستی، ساک، تلفن همراه، پیجر، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، حتی به صورت خاموش، ماشین حساب ( به جز ماشین حساب هایی با مارک مشخص شده در اطلاعیه توزیع کارت ) هر گونه نوت، یادداشت و وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیدا خودداری کنند.  
 
توکلی تاکید کرد: بدیهی است همراه داشتن هر یک از این وسایل به عنوان تقلب و تخلف محسوب و با داوطلبان ذیربط بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری که بخشی از آن در اطلاعیه توزیع کارت آمده رفتار می شود.  
 
مشاور عالی سازمان سنجش درباره تاریخ، نحوه و محل رفع نقص کارت اظهار داشت: اطلاعیه سازمان سنجش در این زمینه در روز یکشنبه 10 مرداد 95 بر روی سایت قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش امروز دوشنبه 11 مرداد منتشر شده است.  
 
وی در ادامه تصریح کرد: در آزمون کاردانی نظام جدید از تعداد 48 هزار و 145 داوطلب متقاضی رشته های بدون آزمون تعداد 15 هزار و 421 نفر زن و 32 هزار و 724 نفر مرد هستند.
 
توکلی گفت: از تعداد 171 هزار و 491 داوطلب متقاضی در رشته های با آزمون تعداد 74 هزار و 95 نفر زن و 97 هزارو 396 نفر مرد هستند. 
 
مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به برنامه زمانی از پیش تعیین شده تصریح کرد: اطلاعیه منتشرشده بر روی سایت سازمان سنجش مربوط به برگ راهنما برای کلیه داوطلبان اعم از داوطلبان متقاضی رشته های با آزمون و بدون آزمون، همچنین کارت شرکت در آزمون منحصرا برای کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در رشته های با آزمون سه شنبه 19 مرداد 95 برای مشاهده بر روی سایت قرار می گیرد.  
وی یاد آور شد: آزمون کاردانی نظام جدید در 173 شهرستان مختلف برگزار و فرآیند برگزاری آزمون نیز مانند کاردانی به کارشناسی است.  
 -
باشگاه خبرنگاران
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
مردم هرگز خوشبختی خود را نمیشناسند اما خوشبختی دیگران همیشه جلو دیدگان آنهاست به داشته هاي خود عميق تَر نگاه كنيم