جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۶:۲۵
کد مطلب: 37995
۱

داروی درمان قطعی میگرن رونمایی شد

رمضانی بنیانگذار این دارو امروز در نشست خبری رونمایی از داروی درمان قطعی میگرن که در کلینیک آرامش برگزار شد، اظهار داشت: زمان ساخت داروی میگری هیل 24 سال گذشته بوده است که در سال 84 به عنوان داروی ملی انتخاب شد و در سال 88 به تولید صنعتی رسید و امروز توانسته در فاز جهانی مطرح شود.
 
وی ادامه داد: از سال 88 تا به امروز کلینیک آرامش تهران بیش از هزار و 400 بیمار را با این روش درمانی با احتمال 81 درصد درمان قطعی بهبود بخشیده است.
 
رمضانی افزود: ضریب شیوع میگرن در جهان و بخصوص در جامعه های بزرگ 10.29 درصد است به طوری که 8 میلیون میگرنی در جهان داریم که با میگری هیل احتمال درمان آنها بسیار زیاد است.
 
در ادامه فرید سمسار‌ها مدیر کلینیک آرامش، داروهای گیاهی را که تا چند سال قبل در کشورمان وجود داشت صرفا مکمل‌های گیاهی دانست و بیان داشت: میگری هیل مکمل گیاهی نیست بلکه دارویی قطعی برای درمان است و می تواند جمع کثیری از مبتلایان میگرنی را بهبود بخشد.
 
وی در خصوص ترکیباتی همچون بابونه و اسطوخودوس که در این دارو به کاررفته تصریح کرد: اگر ترکیب درستی از گیاهان دارویی با نسبت گذاری درست در دسترس باشد هیچ اثر منفی‌ نمی‌گذارد و در این هشت سال فعالیت کلینیک آرامش بر روی بیش از هزار و 400 بیمار میگرنی هیچ تأثیر منفی‌ای نداشته است.
 
وی تصریح کرد: درمان به وسیله میگری هیل هولیستیک(کلی) بوده و بر سیستم مغزی و عروقی تاثیر مثبت دارد، استفاده از آن همراه با داروهای دیگر هیچ منعی ندارد اما به زنان باردار توصیه می شود که از این دارو استفاده نکنند.
 
رمضانی ابراز داشت: درمان به معنای کاهش همزمان سه عامل فرکانس تعداد حمله، شدت سردرد و مدت زمان است.در 19 درصد بیماران میگرنی بعد از استفاده میگری هیل که به صورت پودر ارائه می شود امکان بهبود کامل وجود ندارد و ممکن است شخص گاهی دچار سردرد های خیلی خفیف شود.
 
 
 رمضانی در ادامه افزود: این کلینیک  در چهار حوزه پیشگیری، تشخیص ، درمان و پایداشت درمان فعالیت دارد.
 
وی با بیان اینکه روش درمانی با میگری هیل در کلینیک ها طی 20 روز صورت می گیرد و 450 هزار تومان هزینه دارد، افزود: این دارو تاکنون در دانشگاه علوم پزشکی ایران ، تهران و گیلان آزمایش شده است.
 
وی ادامه داد: ارائه این محصول به صورت کمپلکس گیاهی بوده و تبدیل آن از حالت خشک به بوخور مستلزم تغییرات دمایی است و با توجه به دسته های مختلف گیاهی به کار رفته در میگری هیل درمان آن به صورت کلینیکال کارساز است.
 
رمضانی با بیان اینکه این دارو در مردان تا 70 درصد و در زنان 85 درصد تاثیرگذار است، تصریح کرد: حدود 60 درصد از بیماران میگرنی در فاصله سنی 25 تا 40 سال بوده‌اند که بررسی‌های مختلف نشان داده سردرد همه‌ گروه سنی 20 تا 25 سال پس از استفاده از این دارو به طور کامل برطرف شده است.
 
گفتنی است؛ سازمان غذا و دارو از از این شرکت دانش بنیان دارویی در تهیه داروی میگرن حمایت کرده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
شاید باورتون نشه اما دنیا به کوچک‌ترین خوبی‌های شما نیاز داره، خوب بمونید.