کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نتایج دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اعلام شد

1 مهر 1395 ساعت 17:33

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج دوره‌های کارشناسی با آزمون و کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.


بهروز دانشیان رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران ؛ گفت: نتایج دوره های با آزمون کارشناسی این دانشگاه که بر اساس برگزاری آزمون کنکور سراسری 95 بود هم‌اکنون روی سامانه www.azmoon.com قرار گرفت.

وی افزود: داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه نتیجه نهایی خود را مشاهده و از سوم مهرماه نسبت به ثبت نام در واحد پذیرفته شده خود، اقدام کنند.

دانشیان اعلام کرد: درصورتی که داوطلبان در رشته محل دلخواه خود پذیرفته نشدند، دانشگاه سامانه ثبت نام دوره های کارشناسی بدون آزمون را تا نهم مهرماه باز نگه می دارد تا آنها بتوانند در رشته دلخواه خود پذیرفته و ادامه تحصیل دهند.
رییس مرکز سنجش و پدیرش دانشگاه آزاد اسلامی همچنین اعلام کرد: نتایج دوره های کارشناسی ارشد بدون آزمون این دانشگاه از هم اکنون بر روی سامانه مذکور قرار گرفته و داوطلبان می توانند نسبت به دریافت کارنامه نهایی خود اقدام کنند.
به گفته وی، ثبت نام و پذیرش در دوره های کارشناسی ارشد بدون آزمون تنها مختص دانشجویان ممتاز این دانشگاه است که بعد از بررسی و تایید شرایط لازم دانشجویان اعلام شد.


کد مطلب: 38512

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/38512/نتایج-دوره-های-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-آزاد-اعلام

میگنا
  https://www.migna.ir