کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسط رییس جمهور؛ زنگ آغاز سال تحصیلی ۹۵-۹۶ نواخته شد

پرسش مهر امسال رئيس جمهور يك سئوال روان شناسي درباره منشاء خشونت است

3 مهر 1395 ساعت 9:23

پرسش مهر امسال رییس جمهور از دانش آموزان سراسر کشور يك كليد واژه روان شناسي اجتماعي است: خشونت از کجا نشأت گرفته است؟ چگونه عده ای خشونت را می آموزند، در برابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد؟ چگونه می توانیم کشور و جامعه ای داشته باشیم دارای رحمت اسلامی و نبوی و چگونه می توانیم جوامع منطقه مان و جهان را از خشونت برهانیم.


رییس جمهور صبح شنبه سوم مهر ماه، با حضور در دبیرستان نمونه دولتی دخترانه نرجس در منطقه ٦ تهران، زنگ آغاز سال تحصیلی ٩٦-٩٥ را به صدا درآورد.

به گزارش ميگنا، زنگ آغاز سال تحصیلی ٩٦-٩٥ توسط حجت الاسلام حسن روحانی به صدا درآمد. حجت الاسلام حسن روحانی در بدو ورود به دبیرستان نمونه دولتی نرجس، این مجموعه آموزشی را که توسط خیرین مدرسه ساز و بنیاد فرهنگی مصلی نژاد احداث شده ، افتتاح و از لوح یادبود آن پرده برداری کرد.

همزمان با افتتاح این مجموعه آموزشی، تعداد ١٠٠٠ پروژه آموزشی، ورزشی و پرورشی نیز به طور همزمان در سراسر کشور مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
پرسش مهر امسال رییس جمهور از دانش آموزان سراسر کشور يك كليد واژه از روان شناسي اجتماعي است، بر این اساس است:
- خشونت از کجا نشأت گرفته است؟
-چگونه عده ای خشونت را می آموزند، در برابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد؟
رییس جمهور در تکمیل پرسش خود از دانش‌آمزان سراسر کشور سوال کرد:
چگونه می‌توانیم کشور و جامعه ای دارای رحمت اسلامی و نبوی داشته باشیم ؟ چگونه می‌توانیم جوامع، منطقه و جهان را از خشونت برهانیم؟
-

-


کد مطلب: 38529

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/38529/پرسش-مهر-امسال-رئيس-جمهور-يك-سئوال-روان-شناسي-درباره-منشاء-خشونت

میگنا
  https://www.migna.ir