کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری آزمون در ۲۱ آبان؛

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی

10 مهر 1395 ساعت 16:05

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام جدید و ویرایش اطلاعات در سومین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی از فردا ۱۱ مهر خبر داد.


دکتر حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره اصلاحات دفترچه ثبت نام برای شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور (۱۲ دستگاه ) همچنین آزمون استخدامی ۶۸ دانشگاه علوم پزشکی با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشوری بعد از ظهر امروز منتشر می شود.

وی یادآور شد: متقاضیان ثبت نام برای شرکت در این دوره آزمون های استخدامی می توانند از فردا ۱۱ مهرماه تا شنبه ۱۷ مهر به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این آزمون ها اقدام کنند.

توکلی اظهار داشت: با توجه به تغییرات و اصلاحات اعمال شده در ظرفیت های استخدامی، داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند هم می توانند با توجه به اصلاحات اعلام شده نسبت به ویرایش فرم ثبت نامی خود در مهلت اعلام شده، اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی جمعه ۲۱ آبان برگزار می شود.


کد مطلب: 38615

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/38615/آغاز-ثبت-نام-آزمون-استخدامی-دانشگاههای-علوم-پزشکی

میگنا
  https://www.migna.ir