جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۸
کد مطلب: 38816
۱

پیام تسلیت وزیر بهداشت به جامعه چشم پزشکی کشور +عكس

پیام تسلیت وزیر بهداشت به جامعه چشم پزشکی کشور +عكس
به گزارش وب دا، دکتر میر نقی موسوی دانشیار گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد که عمر خود را در راه ارتقاء سلامت جامعه، تربيت دانشجويان، اجراي طرحهاي تحقيقاتي و خدمت صادقانه به مردم صرف کرده بود پس از تحمل يک دوره بيماري به ديار باقي شتافت.
مراسم تشيیع شادروان دکتر میر نقی موسوی امروز چهارشنبه ۲۸ مهر ماه در صحن آزادی بارگاه منور حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و مراسم وداع با پیکر آن مرحوم ساعت ۹ صبح ، با حضور اعضاء هيات علمي، دانشجويان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکي مشهد در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) برگزار شد. قرار است پیکر مرحوم دکتر میرنقی موسوی برای تدفین به زادگاهش واقع در بهشهر انتقال یابد.

شادروان دکتر میر نقی موسوی فلوشیپ ویتره و رتین متخصص چشم پزشکی از سال ۱۳۷۷ مدیر گروه چشم پزشکی و از سال ۱۳۸۱ ریاست بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) را برعهده داشته است.
مشاور رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در امور آموزشی و رییس انجمن چشم پزشکان خراسان از دیگر مسئولیت های این استاد فقید بوده است.
عضو كميته تخصصي هيئت مميزه دانشگاه ،عضو مشاور در كميته منتخب پايان نامه هاي دانشكده پزشكي ،مسئول برنامه ريزي امور آموزشي كارآموزان و كارورزان بيمارستان امام رضا(ع) ،مسئول برنامه ريزي امور آموزشي دستياران بخش چشم بيمارستان امام رضا(ع) عضو كميته ثبت عوارض داروها در استان خراسان، عضو كميته آموزشي پژوهشي بيمارستان امام رضا(ع) ،كارشناس علمي در رسيدگي به پرونده شكايات در هيئت بدوي انتظامي سازمان نظام پزشكي خراسان ،از جمله خدمات دکتر موسوی بوده است.

انجام طرح های تحقیقاتی و پژوهشی متعدد و آموزش گروه های مختلف دانشجویان از دیگر خدمات دکتر میر نقی موسوی در دوران خدمتش بوده است. و در نهايت پس از ۵۸ سال تلاش ارزنده و پس از یک دوره بیماری به لقاي حق شتافت.
-
پیام تسلیت وزیر بهداشت به جامعه چشم پزشکی کشور
در پی درگذشت دکتر میرنقی موسوی؛ استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دکتر هاشمی در پیامی این ضایعه را به خانواده ایشان و جامعه چشم پزشکی کشور تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
ناباورانه خبر درگذشت دوست و همکار گران‌قدر دکتر میرنقی موسوی، استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد را شنیدم.
این ضایعه را به خانواده ایشان، تمامی همکاران، دانشگاهیان و به‌ویژه جامعه چشم پزشکی کشور تسلیت می‌گویم و از پروردگار منّان، رحمت و مغفرت برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم.
دکتر سید حسن هاشمی
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
یک رابطه خوب زمانی است که کسی پذیرای گذشته، پشتیبان امروز و مشوق فردایتان باشد.