کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فانی از آموزش و پرورش رفت/ بطحایی سرپرست شد+عكس

28 مهر 1395 ساعت 16:46

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه علی اصغر فانی از وزارت آموزش و پرورش رفته است، اظهار داشت: آقای بطحایی سرپرست این وزارتخانه شده است.


اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: استعفای وزیر آموزش و پرورش از سوی رئیس‌جمهور پذیرفته شد و بدین ترتیب استیضاح وی در هفته آینده لغو می‌شود.
-
-
وی افزود: سيد محمد بطحائی معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب شده است.
عضو هیات رئیسه مجلس در همین زمینه اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور برای اتخاذ هرگونه تصمیم اعلام آمادگی کرده و رئیس جمهور نیز این نامه را به عنوان استعفای وی قلمداد کرده است.
-
در احکام جداگانه ای از سوی رئیس جمهور؛
سرپرست های سه وزارتخانه آموزش و پرورش، فرهنگ و ورزش منصوب شدند
با حکم رئیس جمهور سرپرستان سه وزارتخانه آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان منصوب شدند.
حجت الاسلام حسن روحانی طی احکام جداگانه ای سید محمد بطحایی را به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش، سید عباس صالحی را به عنوان سرپرست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید نصرالله سجادی را به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.
رئیس جمهور همچنین در این احکام از تلاشها و خدمات علی اصغر فانی، علی جنتی و محمود گودرزی در زمان تصدی مسوولیت وزارتخانه های آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان تقدیر کرد.
در خبر سیات ریاست جمهوری آمده است: یادآوری می شود وزرای سه وزارتخانه مذکور در روزهای اخیر طی نامه های جداگانه آمادگی و همراهی خود را در جهت ترمیم و تقویت کابینه اعلام کرده بودند که مورد موافقت رئیس جمهور قرار گرفت.


کد مطلب: 38823

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/38823/فانی-آموزش-پرورش-رفت-بطحایی-سرپرست-عكس

میگنا
  https://www.migna.ir