کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعتراف پزشک‌تبریزی به دست‌داشتن در قتل همسرش

9 آبان 1395 ساعت 9:48

یک منبع آگاه گفت: پزشک تبریزی به دست داشتن در قتل همسر و مادربزرگش اعتراف کرد.


یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: پزشک تبریزی که ادعا می شد همسر و مادربزرگش بر اثر خوردن غذای نذری فوت کرده‌اند، به دست داشتن در قتل این دو اعتراف کرده است.
-
-

غذا نذری نبود، پزشک تبریزی خودش غذا را تهیه کرد
یک منبع آگاه در پرونده جنجالی مرگ همسر و مادربزرگ پزشک معروف تبریزی گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که گرچه مرگ این مقتولان بر اثر مسمومیت رخ داده است، ولی بر خلاف ادعاهای مطرح شده، پای هیچ غذای نذری در میان نبوده است. اما اطلاعات به دست آمده از یک منبع آگاه در این پرونده حاکی است که بخش مهمی از جزئیات این حادثه دروغ بوده است که کذب بودن جزئیات مرگ این دو و شایعه بازداشت این پزشک در جریان مرگ دو عضو خانواده‌اش، نشان می‌دهد اصل موضوع با آنچه تا به امروز مطرح می‌شده، کاملاً متفاوت است.

این منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با تأیید خبر بازداشت این پزشک تبریزی به عنوان یکی از مظنونین اصلی قتل همسر و مادر بزرگش گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد گرچه مرگ این مقتولان بر اثر مسمومیت رخ داده است ولی بر خلاف ادعاهای مطرح شده، پای هیچ غذای نذری در میان نبوده است. وی ادامه داد:در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که این پزشک تبریزی، شخصاً مبادرت به تهیه غذا از یکی از کترینگ‌های شهر تبریز کرده است و غذای مسمومی که باعث مرگ این دو زن شده به هیچ وجه، نذری نبوده است. به گفته این منبع آگاه در حال حاضر تحقیقات تکمیلی برای مشخص شدن ابعاد تاریک این پرونده ادامه دارد.

گفتني است 17 مهرماه خبری مبنی بر فوت چند تن از اعضای خانواده پزشک تبریزی در رسانه‌ها پخش شد؛ این پزشک به خاطر تجویز نسخه‌های خوش خط، توصیه به گوش دادن صدای شجریان برای بهبود بیماری و تقبل هزینه درمان برخی از بیمارانش در فضای مجازی به شهرت رسیده بود.
در این حادثه عنوان شد غذای نذری که در درمانگاه پزشک تبریزی توزیع شده بود، مسموم بوده و موجب فوت 2 نفر از اعضای خانواده وی شده است.
این خبر تا جایی در جامعه دست به دست شد که وزیر بهداشت در پیامی مرگ همسر و مادر بزرگ دکتر صلحی (پزشک معروف تبریزی) را تسلیت گفت و خواستار پیگیری سریع موضوع توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز شد.


کد مطلب: 38929

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/38929/اعتراف-پزشک-تبریزی-دست-داشتن-قتل-همسرش

میگنا
  https://www.migna.ir