يکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - 1 Oct 2023
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ / ۰۱:۲۳
کد مطلب: 39125
۰

پیگیری آموزش و پرورش برای رفع نواقص فرم ارزشیابی معلمان

سیدحسن حسینی مدیر کل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران ؛ در خصوص وضعیت رسیدگی به فرم ارزشیابی ارائه شده به معلمان عنوان کرد: این فرم توسط سازمان مدیریت ابلاغ شده و فقط مختص آموزش و پرورش نبوده و تمامی دستگاه‌ها از آن استفاده می‌کنند بنابراین در مواردی باعث ایجاد ابهاماتی برای معلمان شده است.

وی پیرامون اعمال برخی موارد در فرم ارزشیابی نظیر اختصاص امتیاز به دوره‌های ضمن خدمت افزود: در چنین مواردی حداقل امتیاز لحاظ می‌شود تا همکاران فرهنگی با مشکل مواجه نشوند.

مدیرکل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تابع ضوابط ارائه شده از سوی سازمان مدیریت هستیم، بیان کرد: آموزش و پرورش این فرم ارزشیابی را طراحی نکرده لذا نارسایی‌هایی در برخی بندهای آن وجود دارد که با اتخاذ سیاست‌هایی در چهارچوب قانون سعی کردیم تا کمترین مشکل برای معلمان ایجاد نشود.

حسینی یادآور شد: با سازمان مدیریت مکاتباتی انجام می‌دهیم تا نواقص برطرف شده و راهکارهای بهتری برای ارزشیابی معلمان در نظر گرفته شود.
وی اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌هایی که آموزش و پرورش در نظر گرفته مسئله ارزشیابی تأثیر منفی در روند رتبه‌بندی معلمان ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

انواع قلدری در مدرسه و نشانه‌های آن در کودکان را بشناسید
آئین معارفه رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره برگزار شد+تصاویر
کلینیک روانشناسی چیست؟
آداب حرف زدن با تلفن که باید بلد باشیم
با این تمرین‌ها از شر آلزایمر خلاص شوید
روانشناسی شاد بودن چیست و چطور شاد باشیم؟
مواجهه درمانی: اصول، کاربردها و مزایا
اهمیت حضور مشفقانه درمانگر در روان‌درمانی
مدیریت مورد در آموزش و پرورش
افکار منفی از کجا می آیند؟ خودگویی چیست ؟
روان‌درد علت خودکشی است!
چطور اعتماد به نفسمان را تقویت کنیم؟
سخت است حرفت را نفهمند سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند حالا میفهمم که خدا چه زجری میکشد وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ اشتباهی هم فهمیده اند. دکترعلی شریعتی