سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ / ۰۸:۲۶
کد مطلب: 39619
۱

دکتر رضوان حکیم زاده، سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شد

دکتر رضوان حکیم زاده، سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شد
میگنا: بالاخره صندلی خالی معاونت آموزش ابتدایی پس از 56 روز با حضور يك چهره دانشگاهی از سوی وزیر آموزش و پرورش پُر شد. نزدیک به 2 ماه از آغاز فعالیت دانش آشتیانی بر مسند وزارت آموزش و پرورش سپری و بالاخره خلا معاونت آموزش ابتدایی پس از 56 روز از آغاز به کار آقای وزیر با ورود یک چهره دانشگاهی دیگر پر شد.
دانش آشتیانی همواره در برنامه های پیشنهادی و سخنرانی هایش به اولویت پرورش بر آموزش و همچنین دوره ابتدایی در نظام آموزشی بسیار تاکید داشته اما این معاونت در وزارتخانه مهجور واقع شد و پس از انعکاس های رسانه ای و انتقاداتی که به دانش آشتیانی از سوی مسئولان مربوطه وارد شد، انگار قفل این معاونت بالاخره گشوده شد.
رضوان حکیم زاده دکترای برنامه ریزی درسی از دانشگاه تربیت معلم تهران اخذ کرده است و در کارنامه اجرایی خود، تدریس دردوره ابتدایی و راهنمایی ،کارشناس مسئول مشاوره و راهنمایی درمرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تهران ، عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه تهران، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران ، معاون تحصیلات تکمیلی و آموزشی کمیسیون علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران را دارد.

براساس این گزارش، بخشی از سوابق علمی دکتر حکیم زاده به شرح زیراست:
-فارغ التحصیل دوره کارشناسی علوم تربیتی از دانشگاه الزهرا (سلام ا… علیها ).
-فارغ التحصیل دوره کارشناسی ارشد برنامه ریزی درسی از دانشگاه علامه طباطبایی.
-فارغ التحصیل دوره دکترای برنامه ریزی درسی از دانشگاه تربیت معلم تهران .

- مشاهده رزومه
وی با رتبه علمی دانشیاری، دارای تالیفات متعدد علمی پژوهشی در زمینه تعلیم و تربیت اسلامی است از جمله: بررسی مبانی فلسفی برنامه آموزش جهانی و مقایسه آن با مبانی فلسفی نظام تعلیم وتربیت جمهوری اسلامی ایران، نقد دیدگاه پست مدرنیسم در برنامه درسی با شاخص های مبانی فلسفی تربیت اسلامی، مقایسه تطبیقی ارزش اخلاقی در پراگماتیسم و اسلام و پیامدهای هریک در آموزش، تحلیل محتوای کتاب های درسی در ارتباط با معرفی ابعاد متعدد شخصیت امام خمینی (ره)، تحلیل محتوای کتاب های درسی دوره راهنمایی با توجه به مسایل و مباحث روز جهانی در حوزه برنامه های درسی .
در حکم فخرالدین دانش آشتیانی خطاب به مدیر تازه منصوب آمده است که با مد نظر قرار دادن اسناد بالادستی و در چارچوب سیاست ها و برنامه های اعلامی از سوی وزیر به مجلس شورای اسلامی فعالیت نماید.
در متن حکم دکتر فخرالدین دانش آشتیانی آمده است:
سرکار خانم دکتر رضوان حکیم زاده
باتوجه به تعهد، تخصص، سوابق مدیریتی و تجربیات ارزشمند سرکار عالی در زمینه برنامه ریزی امورآموزشی، به موجب این ابلاغ به سمت « سرپرست معاونت آموزش ابتدایی» منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند بزرگ، مدنظر قرار دادن اسناد بالادستی و در چارچوب سیاست ها و برنامه های اعلامی اینجانب به مجلس شورای اسلامی، در جهت تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران در امر پرورش و آموزش دانش آموزان عزیز ایران اسلامی موفق و مؤید باشید.
-
معاونت ابتدایی با قریب به 7 میلیون دانش‌آموز در حوزه فعالیت خود که عنوان یکی از کلیدی‌ترین بخش‌های وزارت آموزش‌وپرورش شناخته می شود.
ورود به كانال میگنا
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
کلمات بیش از آنچه که شما تصور می کنید تاثیر گذارند. همیشه پیش از صحبت کردن فکر کنید.