کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون دانشگاه علوم بهزیستی خبر داد؛

آمادگی اعزام تیم روانپزشک و روان شناس به محل حادثه پلاسکو

2 بهمن 1395 ساعت 22:13

معاون دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، آمادگی ارائه خدمات پزشکی و توانبخشی به آسیب دیدگان از حادثه ساختمان پلاسکو، خبر داد.


به گزارش مهر، دکتر احمدعلی اکبری کامرانی گفت: این تصمیم در نشست اضطراری کمیته حوادث و بلایای دانشگاه در محل معاونت درمان و توانبخشی دانشگاه، اتخاذ شده است.
وی افزود: براساس تصمیمات گرفته شده در این نشست اضطراری که با شرکت تمامی مدیران و مسئولان بیمارستان ها، مراکز درمانی و درمانگاه های توانبخشی وابسته به دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار شد، بیمارستان روانپزشکی رازی آمادگی دارد تا در صورت نیاز ، نسبت به اعزام تیم سیار از متخصصان روانپزشکی و روان شناسی به منطقه اقدام کند.

کامرانی اظهارداشت: پذیرش بیماران صدمه دیده جسمی تحت حاد که نیاز به خدمات توانبخشی دارند در بیمارستان توانبخشی رفیده و پذیرش بیماران آسیب دیده روحی و روانی نیازمند به بستری در مرکز آموزشی و درمانی روانپزشکی رازی، از دیگر تصمیمات اعلام شده از سوی کمیته حوادث و بلایای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی است.

معاون درمان و توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی افزود: پذیرش بیماران و آسیب دیدگان برای دریافت خدمات سرپایی در مراکز درمانگاهی بیمارستان های روانپزشکی رازی و توانبخشی رفیده و درمانگاه های شوش، اسماء و نظام مافی وابسته به دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی نیز امکانپذیر است.

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با دو بیمارستان و سه درمانگاه و مرکز پزشکی - توانبخشی در تهران، در سه حوزه سلامت روانی، سلامت اجتماعی و توانبخشی فعالیت می کند. مراکز پزشکی و توانبخشی وابسته به این دانشگاه، با استفاده از توانایی علمی و تخصصی اعضای هیئت علمی و اساتید بنام کشور تحت نظارت وزارت بهداشت فعالیت می کنند.


کد مطلب: 39818

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/39818/آمادگی-اعزام-تیم-روانپزشک-روان-شناس-محل-حادثه-پلاسکو

میگنا
  https://www.migna.ir