کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درگذشت خانم مشاور آموزش و پرورش منطقه 2 تهران

7 بهمن 1395 ساعت 10:20

یکی از مشاوران برجسته آموزش و پرورش شهر تهران شاغل در منطقه دو دعوت حق را لبیک گفت.


به گزارش میگنا خانم مرجان نوري مشاور و مدرس آموزش خانواده شاغل در منطقه2 آموزش و پرورش شهر تهران روز چهارشنبه به علت بیماری درگذشت.

وی عضو تیم تخصصی هسته مشاوره اداره آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران و مسلط به زبان انگلیسی و مشاور مجتمع تطبیقی و بین المللی دخترانه تهران بود.

خانم نوری دارای لیسانس روان شناسی بالینی و مدرک فوق لیسانس مشاوره از دانشگاه الزهرا بوده که با وجود قبولی در دوره دکتری به علت بیماری نتوانست ادامه تحصیل بدهد. وی مدتی استاد دانشگاه علمی کاربردی هم بوده است.
قرار است مراسم تشییع خانم نوری روز جمعه ساعت۱۰از درب منزل آن مرحومه واقع در اشرفی اصفهانی بعد از پل نیایش خیابان هفتم برگزار و به سمت بهشت زهرامنتقل گردد. و مراسم
ترحیم نیز روز شنبه از ساعت ۱۳الی ۱۴/۳۰ در بلوار مرزداران خیابان ایثار -مسجد امیرالمومنین برگزار گردد.
مرحوم نوری صاحب تالیفاتی در زمینه روان شناسی مانند "هم بازی" بوده است :

شادروان نوری متولد 1346 در شیراز بوده و همسر دکتر نادر فتحی - روان شناس و استاد بازنشسته دانشگاه فرهنگیان می باشد که حاصل ازدواج آنها ۲ فرزند به نام های دلآرام دانشجوی سینما و متین دانشجوی مهندسی دانشگاه تهران بوده است . 
میگنا درگذشت همكار گرانقدر سركارخانم مرجان نوري از مشاوران ساعی و پرتلاش را به جامعه مشاوران آموزش و پرورش، خانواده داغدار آن مرحومه تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز از دست رفته رحمت و مغفرت الهي مسالت دارد.روحش شاد

*متنی از خانم نوری در یک شبکه اجتماعی :


شما دوستان عزیز می توانید در همین صفحه پیام های تسلیت و دلنوشته های خود را تقدیم خانواده و بازماندگان شادروان نوری نمایید :
خبر از: حمیرا عبدالمحمدی


کد مطلب: 39856

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/39856/درگذشت-خانم-مشاور-آموزش-پرورش-منطقه-2-تهران

میگنا
  https://www.migna.ir