در کارگروه مشترک دو وزارتخانه:
برنامه جدید آموزشی رشته روان شناسی بالینی تدوین شد
میگنا: جمشید حاجتی دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی اظهار داشت: در نشست اعضای هیئت ممتحنه ارزشیابی و برنامه ریزی رشته روان شناسی بالینی برنامه های درس و کوریکولوم آموزشی رشته روان شناسی بالینی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
حاجتی افزود: این نشست با حضور اساتید برجسته روان شناسی بالینی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مشترک با اعضای هیات ممتحنه، ارزشیابی و برنامه ریزی رشته روانشناسی بالینی برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در این جلسه برنامه درسی و کوریکولوم آموزشی رشته روان شناسی بالینی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و پیش نویس برنامه جدید با اتفاق نظر اعضا در خصوص دروس پیشنهادی ، تعداد واحدهای درسی و عملی با توجه به نیازهای رشته و با رویکرد آموزشی در فیلد بالینی تهیه و تدوین شد.
دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی گفت: ضمن اینکه مسئولیت کاری هر یک از اساتید در فرآیند نهایی سازی دروس تعیین و مشخص شد.
حاجتی افزود: این نشست با حضور اساتید برجسته روان شناسی بالینی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مشترک با اعضای هیات ممتحنه، ارزشیابی و برنامه ریزی رشته روانشناسی بالینی برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در این جلسه برنامه درسی و کوریکولوم آموزشی رشته روان شناسی بالینی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و پیش نویس برنامه جدید با اتفاق نظر اعضا در خصوص دروس پیشنهادی ، تعداد واحدهای درسی و عملی با توجه به نیازهای رشته و با رویکرد آموزشی در فیلد بالینی تهیه و تدوین شد.
دبیر شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی گفت: ضمن اینکه مسئولیت کاری هر یک از اساتید در فرآیند نهایی سازی دروس تعیین و مشخص شد.
مرجع : ميزان