کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با پروفسور سمیعی و دعوت برای سفر وی به این استان

8 اسفند 1395 ساعت 8:22

دکتر گلمکانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در روز دوم سفر هیات استانی به آلمان ضمن بازدید از مرکز نوروساینس هانوفر با پروفسور سمیعی جراح بزرگ مغز و اعصاب دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش وبدا در این دیدار دکتر گلمکانی از پروفسور مجيد سمیعی جهت سفر به استان خراسان شمالی و دیدار و سخنرانی در جمع اساتید و دانشجویان استان و بازدید از مراکز درمانی و دانشگاهی دعوت بعمل آورد و اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک جامعه دانشگاهی استان شاهد حضور پروفسور در استان خراسان شمالی باشد.

در این دیدار ۲ ساعته دکتر گلمکانی ضمن اشاره به ظرفیت های علمی و موسسات دانشگاهی استان خراسان شمالی، وضعیت و آمار اعضاء هیات علمی، دانشجویان، رشته های دانشگاهی و ماموریت های منطقه ای دانشگاه علوم پزشکی استان را تشریح کرد که برای پروفسور سمیعی جالب توجه بود.

پروفسور سمیعی نیز ضمن خیر مقدم و ابراز تشکر، این دعوت را پذیرفتند و با بیان خاطراتی که از سفر به خراسان بزرگ و مشهد در سال ۹۱ داشتند از این پیشنهاد استقبال کردند.

همچنین پروفسور سمیعی ضمن بیان اقدامات گسترده ای که برای توسعه علم در نقاط مختلف جهان انجام داده اند، به ایجاد مرکزی برای علوم اعصاب شبیه به آنچه که در هانوفر آلمان وجود دارد و بلکه بزرگتر از آن در کشور اشاره کرده و اظهار امیدواری کردند که ارتباط علمی دانشگاه ها ازجمله دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با این مرکز فراهم گردد.


کد مطلب: 40178

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/40178/دیدار-رییس-دانشگاه-علوم-پزشکی-خراسان-شمالی-پروفسور-سمیعی-دعوت-سفر-وی-این-استان

میگنا
  https://www.migna.ir