پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۶:۱۲
کد مطلب: 41047
۱

رییس کل سازمان نظام پزشکی: نامزد دور جدید انتخابات نظام پزشکی نیستم

رییس کل سازمان نظام پزشکی: نامزد دور جدید انتخابات نظام پزشکی نیستم
میگنا: دكتر علیرضا زالی رییس کل سازمان نظام پزشکی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تاکید بر این که برای دور جدید انتخابات نظام پزشکی نامزد نخواهم بود، اظهار کرد: سالیان متمادی با سمت‌های مختلف در سازمان نظام پزشکی حضور داشتم و نیاز است تا دیدگاه‌های جدید با انگیزه‌ها و استراتژی‌های مدرن و تفکرات پویا در این سازمان حضور یابند.

وی با بیان این که افرادی مانند من باید فرصت را برای حضور تفکرات و اسلوب‌های متنوع‌تر مدیریتی در سازمان نظام پزشکی فراهم کنند، افزود: سازمان نظام پزشکی مسیر خود را به خوبی پیدا کرده و جامعه پزشکی به عنوان یک کنشگر اصلی نظام سلامت مورد توجه واقع شده است که نیاز به همگرایی بیشتر درادوار آینده دارد.

زالی به قانون مترقی سازمان نظام پزشکی اشاره کردو ادامه داد: توصیه ام به کسانی که در دور بعد وارد سازمان نظام پزشکی می‌شوند این است که همه ظرفیت‌ها موجود را به فعلیت رسانده و استراتژی‌های مشخصی برای جامعه پزشکی داشته باشند.

رییس کل سازمان نظام پزشکی با تاکید بر این که سازمان نظام پزشکی طی چهار سال گذشته فضایی غیر سیاسی داشته است، تصریح کرد: نظام پزشکی به سمت فضای فنی و تکنیکال حرکت کرده که این دگردیسی نیاز به زمان دارد و کسانی که توانایی نامزد شدن و حضور در این سازمان را در خود مشاهده می‌کنند نباید از نامزد شدن اجتناب کنند.

زالی با اشاره به این که جامعه پزشکی مملو از نیروی پر توان، با انگیزه، خوش فکر، مترقی و خدوم است، اظهار کرد: این ظرفیت فراوان موجود در جامعه پزشکی اقتضا می‌کند که همه افراد خدوم این قشر که در حال خدمت رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف و اقصی نقاط کشور هستند به عنوان نامزد دراین صحنه حضور یابند و در دور جدید با سطح بالاتری از مشارکت جامعه پزشکی رو به رو باشیم.

به گفته وی یکی از جنبه‌های افزایش سطح مشارکت حضور نامزدهای پرانگیزه و با توان در این دوره از انتخابات است تا با پذیرش احساس مسئولیت اجتماعی دراین عرصه استعداد‌ها و ظرفیت‌های خود را متبلور سازند.

وی یاد آور شد: نظام پزشکی یک نهاد مستقل مدنی با بیش از نیم قرن سابقه است و یکی از جنبه‌های اعتلا بخشیدن و اقتدار آفرینی آن حضور اعضای جامعه پزشکی در فرآیندهای انتخاباتی این سازمان است که از گوشه و کنار کشور نواهای مشارکت به گوش می‌رسد که باید آن را به فال نیک گرفت.
 
روابط عمومي سازمان نظام پزشكي
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
اندكي غرور به آدم كمك مي كند كه فاصله اش را حفظ كند. آلبر كامو